Recensie Denisa, Aken, Antoniusstraße 29A 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rub

Newbie
Forumpionier
12
30/06/21
11
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag even een rondje in de Antoniusstrasse gemaakt. Ik had niet veel soeps verwacht zo vroeg op de dag omstreeks 13:00 uur. Ondanks dit tijdstip toch een 10 tot 15 dames verspreid over de hele straat aanwezig. De helft voor mij echter niet interessant, ver over de houdbaarheidsdatum of een paar maten teveel, maar toch ook een paar interessante dames gespot.
Gekozen voor de 36 jarige Roemeense Denisa op 29A. Goede ervaring. Zeer Slanke dame met lange zwarte haren. Ik had haar geen 36 gegeven, eerder een jaartje of 28-29. Goed verzorgd en goede service. Vooraf even knuffelen, ze kust je hele lichaam en geeft aan dat je overal in en aan mag komen. Dat andere dames in de straat daar moeite mee hebben vindt zij maar belachelijk... Tietjes zijn maatje erwt maar dat maakte de pret niet minder.
 
Ik was hier op dinsdag in de middag. En inderdaad super service en hygiëne. Voor 40,- euro mag je zonder op de klok te kijken bij Denisa uit Roemenië overal aan en in zitten, dus ook beffen, op zijn Frans, en inern spelen met de poes. Alleen rimmern (Grieks) kost 50,- euro extra. Heerlijk lijf, super slank en je geeft haar geen 36 jaar. En de voorgevel als een plank met twee erwtjes stoort daarbij niet echt. Even zuigen aan die tepels en ze worden super stijf. En dan die super poes, strakker dan strak bestaat niet. En elke dag glad geschoren. Ze is uitermate lief, kussen over en weer is prachtig. Na afloop word je jonge heer lekker gewassen en zij geeft de poes ook een goede beurt. Kortom een echte aanrader om hem weer eens er in te fietsen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Geen woord van gelogen. Super in de omgang, neemt echt de tijd voor je en niks is te gek.

Nu nog de andere zeldzame toppertjes in de straat bezoeken. Natasha is next...
 
Gisteren ook deze jongedame bezocht. Leuke babbel aan het raam, geen geforceerd gedoe met tikken op het raam om je binnen te lokken, hou ik niet van. Bij het naar binnen gaan al knuffel en kusjes gekregen. Op kamer beland, alles mocht rustig zei ze, het was rond het middaguur en heel rustig in de straat. Ze hielp me met uitkleden en terug teasen en kusjes geven op alle plekjes. Ze ging door de knieën en begon met mijn pik te spelen. Lekker pijpen afwisselend met diepe halen en slurpgeluidjes tussendoor. Daarna het bed op en op zijn Frans, heerlijk fris poesje om aan te sabbelen. Voelde dat ik bijna ging komen en vroeg haar of ze haar string terug wilde aantrekken. Stofje lekker opzijgeschoven en heerlijk volgepompt tot een geweldig orgasme. Niks is teveel voor deze meid, maak je niet vlug mee voor die prijs. Van mij krijgt ze een dikke 9/10. Bijna 25 min binnen geweest en bij het buitengaan nog heel vriendelijk afscheid genomen, een aanwinst voor de straat 😃
 
Ik was hier op dinsdag in de middag. En inderdaad super service en hygiëne. Voor 40,- euro mag je zonder op de klok te kijken bij Denisa uit Roemenië overal aan en in zitten, dus ook beffen, op zijn Frans, en inern spelen met de poes. Alleen rimmern (Grieks) kost 50,- euro extra. Heerlijk lijf, super slank en je geeft haar geen 36 jaar. En de voorgevel als een plank met twee erwtjes stoort daarbij niet echt. Even zuigen aan die tepels en ze worden super stijf. En dan die super poes, strakker dan strak bestaat niet. En elke dag glad geschoren. Ze is uitermate lief, kussen over en weer is prachtig. Na afloop word je jonge heer lekker gewassen en zij geeft de poes ook een goede beurt. Kortom een echte aanrader om hem weer eens er in te fietsen.
Mag je haar anaal nemen voor 50 extra? Snap je text niet zo goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag tijdens een bezoek aan Aken ook de Antoniusstraße weer eens bezocht en dat was lang, erg lang, geleden. Na wat heen en weer lopen kwam zag ik Denisa op nummer 29A achter het middelste raam staan, wat tevens de deur voor alle ramen van dat nummer is. Maargoed, we gaan naar boven en daar heeft ze d'r kamer die best leuk is, alleen een wat hard matras.
Afgesproken voor een half uurtje, de dame kwam mij gelijk al vriendelijk en vermakelijk over, dat mocht van mij best wat langer. Beide plaatsgenomen op het harde bed en al snel bleek deze dame weinig te gek. Erg leuke en lange voorverkenning gehad waarbij de dame veel lichaamscontact maakt.
Na een tijdje overgegaan op pijpen, de dame nam plaats binnen handbereik en begon met condoom te pijpen. Het was niet zo'n heel strak condoom en heel veel variatie zat er niet in, het pijpen was lekker maar niet heel spannend.
Vervolgens Denisa bovenop om eens te gaan neuken. Dit doet ze erg leuk, veel (oog)contact, variatie in snelheid en een behoorlijke tijd om dit tot een waar genot te maken. Gewisseld naar doggy en daarin was ze erg lekker en strak. In deze positie het afgemaakt, erg lekker met deze dame.

Gezien de andere reviews was dit hier een goede keuze en dat kan ik zeker bevestigen. Denisa is een ervaren en erg vriendelijke dame die een goede service biedt voor haar prijs. Herhalingsgevaar is redelijk groot.
 
Dit is mijn favoriete dame, altijd goede service en ga ook regelmatig op bezoek bij haar. Zij is op 14 december terug naar haar thuisland gegaan voor kerstmis, ze zei dat ze terug zou komen ze zou niet lang blijven. Echter ben reeds regelmatig wezen kijken maar ze is helaas nog niet terug ☹️. Weet iemand wanneer zij terug komt of is ze misschien verhuisd van kamer?
Ik mis haar ontzettend en hoop dat ze snel terug komt.
 
Denisa vandaag helaas niet gespot. De panden op Nummer 24 en 26 zijn inmiddels met de grond gelijk gemaakt, daar zal je haar in ieder geval niet meer aantreffen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan