Recensie Denisa, Bochum, Gusstahlstraße 1 k2/k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor een 2e ronde teruggekomen in de Gusstahlstraße, omdat ik bij het verlaten na het 1e bezoekje een dame zag waar ik nog wel zin aan had. Echter 30min later terug bleek deze dame zo gebrekkig duits te spreken dat ik het er niet op gokte.
Bij het definitef verlaten van de Gusstahlstraße werd ik geroepen door een dame in hausnr1, kamer 2 of 3. Eenmaal aan het raam een rustig overkomende dame die perfect duits spreekt. Haar kamer is mooi en sunsueel ingericht en zag dat ze een rode leren-bh droeg, wat mij erg aanspreekt. Mijn verder wens voor een lerenlegging met high heels was geen enkel probleem en na binnen. Eenmaal binnen gaf ze aan dat ze mij wel kende en ik haar al eens had bezocht toen ze in een andere pand nog werkte.

Nadat ze van top tot teen in leer was gekleed eerst staand wat geknuffeld waarbij ze mijn paal hard trok. Daarna liet ze mijn paal vast in haar hand over al haar leren lichaamsdelen wrijven. Na een paar minuten knielde ze voor mij en begon te pijpen (wel met zo'n knalrode condoom). Na 2 minuten had ze een beter idee, ging op de stoel zitten waar mijn kleren lagen en ik staand ervoor en begon ze verder te pijpen, met het extra idee dat de stoel voor de spiegel staat en je daar alles goed in kunt volgen.
Hierna op bed beland waar ze verder pijpte en ik haar volle lerenkont moest kussen. Uiteindelijk afgemaakt met een rustige oliemassage in 2 postities waarbij ze aan het einde smeekte om mijn sperma te mogen zien.

Na de actie nog kort na gekletst over de slechte situatie in de rosse buurt en ze gaf mij haar telefoonnr, zodat mocht ik haar willen bezoeken ik op afspraak kan en niet na een verlaten rosse buurt hoef te rijden en zij er dan net niet is.

Denisa is afkomstig uit roemenie, schat haar 27 jaar, ongeveer 1m67, bruin haar die ze dit keer in een knot droeg, lichtgetint (1e gedachte was dat ze misschien turkse was), cup C naturel en momenteel een volle kont.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan