Recensie Denisa, Mönchengladbach 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kansenparel

Vaste klant
127
28/08/21
422
13
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/moenchengladbach-denisa-14022360
Totale kosten (in euro)
150
Een tijdje terug Denisa in Mönchengladbach bezocht.
Op een Duits collega forum al goede reviews gelezen, en ook gelezen dat haar lippen minder vol waren in het echt dan op de foto's. Dit bleek gelukkig te kloppen. Vond haar er over het algemeen beter uit zien in het echt dan op de foto's.

Ontvangt in een gedateerd pand waar denk ik enkel DVP's ontvangen, dus niet erg discreet als je daar voor gaat.
Voor de deur zijn parkeerplaatsen op straat en langs het gebouw is ook een parkeerplaats aanwezig.

Afspraak was snel gemaakt via whatsapp, op het afgesproken tijdstip bij haar langs gegaan.
Aangebeld bij haar naam waarna de deur open kon. Trap omhoog en daar stond ze in de deur.
Bij haar naar binnen gegaan en ze begon me direct te zoenen en tongzoenen.
Hoog GF6 gehalte met veel en lang tongzoenen.
Eerste ronde heeft ze me gepijpt, de ballen werden ook niet overgeslagen. Heerlijke pijpbeurt gehad waarbij ik in haar mond klaargekomen ben.
Ronde 2 in doggy de rubber gevuld.
Ronde 3 zat er ook nog in waar ze me klaar getrokken heeft. Ik heb geen idee waar ze dit 3e orgasme nog vandaan heeft weten te halen maar het is haar gelukt.
Verder nog prima een gesprek met haar te voeren, ze vraagt wat je lekker vindt en doet echt haar best om je te verwennen.
Nog even kunnen douchen en na ruim een uur weer huiswaarts gekeerd.

Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken.

Laatst bewerkt:
Ben ook daar geweest, die parkeerplaats naast het gebouw zwermt het van de junkies en daklozen. Het pand is een oude hoerenkast

Dame is top, goede inzet en lekker lijf

Girlfriendsex
En de directe link naar haar review

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan