Recensie Denisa, Putte 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
517
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-have-some-fun-42.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit meisje recent een bezoek gebracht , ze ontvangt in een huis waar er verbouwingen bezig zijn , maar de kamers zijn proper.
Opfrissen niet mogelijk, alles gebeurt met een nat doekje ... het start ritueel.
Ze begint eerst met je soldaat op sterkte te maken om er een jasje rond te friemelen.
Kussen is een no go en ze leek me ook wel wat afwezig, je kan er geen gesprek mee voeren , waarschijnlijk omdat ze geen Engels verstaat.
Sex vond ik een beetje levenloos van haar kant , ik ben haar beginnen beffen en daar kon ze wel van genieten had ik de indruk.
Een paar standje gedaan, je moet het sex ritueel zelf een beetje sturen, bij doggy had ze toch wel een beetje last, ik had de indruk dat er iets in het poesje stak dat haar hinderde , sponsje of doekje ofzo ... en er was geregeld een condoom check.
Jasje uiteindelijk gevuld in missio, achteraf ben ik tot de conclusie gekomen dat ze me niet gepijpt heeft :unsure: , dus daar kan ik spijtig genoeg geen mening over geven.
Ik vroeg haar of alles ok was want ik had het gevoel dat ze er tegen haar zin was , het geeft je als wandelaar soms wel een gevoel van hier had ik beter weggebleven.
Al bij al voor mij geen herhaling omdat er geen klik was .
De foto's in haar advertentie kloppen wel , haarstijl was iets anders.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan