Recensie Denisa, Rotterdam (voorheen Almere, Amstelveen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
1.242
39
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1447757-denisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Later op de avond zin en dan wordt de keuze vaak wat beperkt. Mijn favo-dames zaten vol of waren al gestopt met werken, dus zoek je verder.
Kwam bij Denisa uit en een videocall gaf de doorslag. Afspraken gemaakt en alles prima in orde, al had ik al wel zo'n knagend gevoel in mijn maag.
Ter plekke vaag gedoe over huisnummer en dan drentel je een tijdje rond. Ze belde de hele tijd, maar gaf exacte huisnummer maar niet. Stond op punt naar huis te gaan toen ze opeens zei dat ze me zag lopen en dat ik er bijna was.
Eenmaal binnen zag ik een dame die inderdaad lijkt op de foto's, gehesen in zo'n ultrastrak pakje, waarbij je gelijk al snapt dat daar na het uitdoen ws een opgeluchte dikke buik uit tevoorschijn ploeft. Dat bleek ook het geval. Ze begon gelijk met nogal opdringerig vragen of ik geen trio wilde en wees op een verveelde dame die onder een deken op de bank lag. Ik had al wel een idee hoe dat zou gaan. Een die met haar tieten in je gezicht jongleert en de ander die je in een Olympisch record probeert af te trekken. Driemaal moeten weigeren. 'Ja, maar dan heb je vier tieten en twee poesjes' ging ze toch nog door. Dat klopt op zich wel trouwens, ik heb het later nog eens rustig nageteld. ;)
Vraag me altijd af waarom ik op zo'n moment niet gewoon rechtsomkeert maak. Maar ja, geil, je bent er nu toch etc etc. Maar mijn vermoeden dat het een drama zou worden klopte geheel. Plots had ze alle afspraken niet begrepen met de meest bizarre redenen waarom ze het niet had begrepen. Vervolgens pijpte ze me een tijdje als een doorgesnoven bootwerker. Deed eerder pijn dan dat er ook maar iets prettg aan was. Na vijf minuten heb ik om 50 euro terug gevraagd, heb me aangekleed en ben weggegaan. Zonde van mijn geld en leermomentje dat je beter een dagje kunt wachten.
Toch maar even iets over tikken om anderen voor deze fout te behoeden :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan