Denise, Gent, glazen straatje nummer 11/M

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
850
23/07/21
650
30
Beste wandelaars.

Iemand die nog weet waar tegenwoordig Denise nog rondt hangt of werkt? Vroeger zat ze telkens in de dag jaar of 7 geleden en is dan plots overgeschakeld naar nachtdienst. Omdat ze dacht meer volk over de vloer te krijgen. Was in het begin ze er werkte een toffe meid maar dan vooral big business want je kon nooit met haar onderhandelen over de prijs. Ze zei altijd ik moet toch ook geen 70 euro aan jou vragen ipv 50 ??. Op het einde toe dan begon ze wel woeker prijzen te vragen rond de 100 of 150 euro??? En dan plots van de aardbodem verdwenen. Mvg krokettje.
 
Beste wandelaars.

Iemand die nog weet waar tegenwoordig Denise nog rondt hangt of werkt? Vroeger zat ze telkens in de dag jaar of 7 geleden en is dan plots overgeschakeld naar nachtdienst. Omdat ze dacht meer volk over de vloer te krijgen. Was in het begin ze er werkte een toffe meid maar dan vooral big business want je kon nooit met haar onderhandelen over de prijs. Ze zei altijd ik moet toch ook geen 70 euro aan jou vragen ipv 50 ??. Op het einde toe dan begon ze wel woeker prijzen te vragen rond de 100 of 150 euro??? En dan plots van de aardbodem verdwenen. Mvg krokettje.
Ze mag vragen wat ze wil en wij mogen weigeren wat we willen. Er zijn in Gent zeker dames die een goede service geven voor 50 euro. Als ik de indruk krijg dat er pogingen gedaan worden om extreem te profiteren (wat hun goed recht is uiteraard) dan haak ik hoe dan ook direct af.
 
Hey shakir
Ja dacht dat ze weg was of is maar had nog altijd hoop ?.
Ja was verschrikkelijk duur geworden opt eind ?
Heb ze waarschijnlijk keer of 20 bezocht int begin ze der was gespreid over een jaar of 2 en een half, ze deed ook altijd maar een standje missionaris en als je nog eentje vroeg moest ge anders bijbetalen. Heb ze ook een keer mogen beffen voor min of 3 en dan legde ze haar hand op mijn haar en zei ze al lachen, dat is voor de volgende keer en 50 euro erbij ?? de volgende keer gebaarde ik van kromme haas ??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan