Denise Hengelo FAKE

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag mede wandelaars,
Pas op voor deze dame. Ze reageert heel leuk op de app, maar laat je voor niets rijden. Je krijgt een adres van een parkeerplaats waar je haar kunt oppikken, echter als je daar bent reageert ze niet meer.


Doe er je voordeel mee.
Voordat je uberhaubt contact met iemand opneemt gewoon even het telefoonnummr natrekken , geeft je direct info of je met een oplichter te maken hebt (met name het geval voor advertenties van SJ).

In dit geval de eerste vermelding van dit nummer al sinds november vorig jaar. Ook het aantal keren dat dit nummer is nagetrokken via de website geeft al aan dat ik niet de enige ben ;-)

Je voorkomt ook nog eens dat je gebeld wordt door duistere figuren die je proberen af te persen.

Wie heeft gebeld
 
Klopt je maar ook via kinky worden telefoonnummers verzameld en krijg je dit als sms:

Luister jij hebt een groot probleem! Je loopt te kloten met mijn dames op sexjobs en kinky. Ik geef je 1 kans om dit op te lossen, geloof me wil je dit niet oplossen dan zorg ik ervoor dat je hier heel veel spijt van gaat krijgen. Je familie vrienden en naasten zal ik dan ook hierover inlichten en daar blijft het niet bij. Dus lossen we dit op ja of nee. Negeren en blokkeren heeft geen zin!!!

Niet op reageren ik gebruik daarom een prepaid met extra mobiel
 
Dag mede wandelaars,
Pas op voor deze dame. Ze reageert heel leuk op de app, maar laat je voor niets rijden. Je krijgt een adres van een parkeerplaats waar je haar kunt oppikken, echter als je daar bent reageert ze niet meer.


Doe er je voordeel mee.
Pas op voor deze dame. Ze reageert heel leuk op de app, maar...
Deze zgn. dame kan zomaar een heer zijn en hij reageert vast heel leuk op de app, want dan heeft hij beet. Als aas plaatst hij een foto van een handdoek en een dame in leuke jurk.
 
Ik heb wel eens met haar af kunnen spreken in het westen van het land, maar is zeker niet de dame van de foto's
Onder de tattos, best behaard erover, onverzorgd, stinkt, meer een junk.

Nee zeker geen aanrader, maar doet ook niet wat ze beloofd, kleding gaat ook echt niet uit. Ze maakt het je zo moeilijk mogelijk voor de prijs die je moet betalen.
Nee ik skip haar vooral wel, maar ze werkt ook nog onder Bibi Jane met een ander nummer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan