Recensie Denise, Kiya, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat dat laatste een vraagteken is.
Ze zou gestopt zijn, wordt hier gerapporteerd.
En op dagen dat ze er nog geadverteerd staat, is ze er niet.
Dus ... onzeker of ze daar nog werkt.

Laatst stond ze er op een zaterdag geadverteerd maar volgens de dame aan de telefoon komt ze alleen in de week.
 
Vandaag Denise bezocht. Ze is inderdaad beeldschoon. pennnismassage en pijpen waren van zeer goede kwaliteit. Heeft kleine maar mooie borsten en een goddelijk lichaam en je kan zeer goed communiceren met haar als je het Engels machtig bent. Mij ziet ze in ieder geval terug.
 
Vandaag Denise bezocht. Ze is inderdaad beeldschoon. pennnismassage en pijpen waren van zeer goede kwaliteit. Heeft kleine maar mooie borsten en een goddelijk lichaam en je kan zeer goed communiceren met haar als je het Engels machtig bent. Mij ziet ze in ieder geval terug.
Was het pzc en wat betaalde je voor jouw date? Half uurtje / uurtje?

Thanks
 
Iemand nog eens langs geweest bij Denise intussen?
Heb ze deze zomer bezocht bij Kiya. Was in de buurt van Gent en op goed geluk binnengesprongen en ze was toevallig beschikbaar. Geen moment getwijfeld en 45 minuten geboekt. Ze was erg vrolijk en nog steeds beeldschoon. Zelden vind je zo een mooie vrouw zonder enige kapsones. Ze is nog steeds even plagerig als vroeger en een echte tease. Leuke babbel gehad, veel gelachen en erg goede seks. Voor mij zeker herhalingsgevaar. Is echter zelden bij Kiya en als ik dat op voorhand had geweten had ik zeker haar telefoon nummer gevraagd. Meiden zo als haar zijn zeldzaam en kan je dus maar beter koesteren. De tip dat ze aanwezig is als de advertentie wijzigt klopt helaas niet.
 
Is niet de eerste keer dat ze vertrekt bij Kiya. Misschien komt ze wel terug of duikt ze ergens anders op.
Ja dit is typisch voor Denise. Voor hetzelfde geld zit ze vroeg of laat opnieuw in het glazen straatje. You never know met Denise. Heel onvoorspelbaar dat meisje maar ze is, toch op zo knap. Hoop toch allezins dat, ze opnieuw ergens opduikt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan