Recensie Denise Lady Butterfly 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://ladybutterfly.nl/masseuses/denise/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een paar jaar een bezoeker van Denise, op verschillende locaties in Nederland. Af en toe zoek ik haar op als ik in de buurt ben en altijd is het een feestje. We hebben echt een klik met elkaar.

Ik vind Denise echt een top meid. Ik val op haar strakke slanke figuur en mooie b-cup borsten. Ze is prettig in de omgang, maar toch ook zakelijk, maar tijdens de sex ook lekker geil.
Die blik als ze me aan het pijpen is, is goud waard. Neuken is ook fijn met haar, hoewel ikzelf niet van de ingewikkelde standjes ben.
Persoonlijk vind ik een hoogtepunt dmv een handjob het fijnste. Zij beheerst dat erg goed, wellicht omdat ze in verschillende massage salons heeft gewerkt, en nu ook werkt.

In Kropswold, bij Lady Butterfly ben ik nu 1x bij haar geweest. Prima salon, en gelukkig is intiem daar ook toegestaan.
 
Wat Denise met een ieder doet zou ongetwijfeld verschillen. Zoals je kon lezen ken ik haar al een tijdje.
Wat niet klopt in mijn recensie is CIF, dat heb ik nooit bij haar gedaan en wil ik niet eens. Dat wat a slip of finger.
PZC hebben we wel eens gedaan, Mar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Iets wat altijd gerespecteerd moet worden.
 
Goed om te weten dat ze hier nu zit! Laatste keer bezocht aan de vechtstraat in Groningen. Top massage, top wijf! Misschien af en toe iets te afstandelijk maar wel geil!
 
Ik zag op haar fotos een bril. Is dit toevallig Denise star, ooit model bij Kim Holland?

 
Ik zag op haar fotos een bril. Is dit toevallig Denise star, ooit model bij Kim Holland?

Dat is idd dezelfde...
Een leuk geil ding, weet niet of ze nog actief bij Kim Holland is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan