Recensie Denise, Nieuwegein 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sanderjansen

Newbie
1
20/12/21
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-hollands-vrouwtje-neukt-echt-zonder-condoom_7284001
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Denise geweest, ik was een beetje sceptisch aangezien in als eens reviews van haar had gelezen die best uit een liepen van positief tot negatief. Dus toch maar de gok gewaagd en een afspraak gemaakt via whatsapp. Op de afgesproken tijd bij haar huisje in nieuwegein aangebeld en er werd door Denise zelf open gedaan. En de eerste indruk was positief, ze lijkt echt nog wel op haar foto`s en had een zwart jurkje aan met zo bleek later niks er onder. Gelijk naar boven gegaan de slaapkamer in. Ik ben altijd best nerveus en dus vond ik het prettig dat we eerst even lekker hebben gepraat, het financiële afgehandeld en daarna kon het feest beginnen. Ze laat echt heel veel toe en komt haar afspraken na, er was helemaal geen haast bij en de interactie was prima., Kort om een leuke vrouw die schoon en fris is en doet wat ze beloofd. Ik ga er zeker nog eens langs.
 
Foto`s zijn zeker gedateerd, dame is zeker meer dan 20 jaar actief in haar diensten en ook sindsdien werd er nzc geboden.
Het moet een wonder bij wonder zijn nooit iets opgelopen te hebben als je haar dan ook bezoekt. Denis is zeer zeker 60+ maar wat maakt het verder uit als de diensten nog prima zijn.
 
Jammer dat ze geen recente foto's gebruikt. Ik (en vele mannen met mij) vind het helemaal niet erg als een dame wat ouder is. Op de foto's vind ik haar er wel geil uitzien, echt zo'n buurvrouw type. Maar ik durf het niet zo 123 aan zonder te weten hoe ze er nu uitziet...
 
Jammer dat ze geen recente foto's gebruikt. Ik (en vele mannen met mij) vind het helemaal niet erg als een dame wat ouder is. Op de foto's vind ik haar er wel geil uitzien, echt zo'n buurvrouw type. Maar ik durf het niet zo 123 aan zonder te weten hoe ze er nu uitziet...

Dat heb ik ook, ja. Op sexjobs zijn er een aantal foto's die recenter aandoen. Die zijn toch wat minder.
 
Het was vroeger een lekker ding wat mij betreft maar foto's zijn al zo oud als ik wandel en dat is 20+ jaar. Heb destijds altijd getwijfeld daar langs te gaan. Daarnaast lees je op NZC dat je gratis kadootje krijgt bij bare sex (wat is sowieso niet doe) dus risico op iets via vingeren is er ook.
 
Denk een jaar of drie geleden bij haar geweest, maar vond het niet veel soeps. Het eerste wat ze vroeg toen we op het bed zaten, was of ik een relatie had. Nou wil ik daar best open over praten, maar wel als ik een beetje vertrouwd ben met de dame en niet binnen een paar minuten na de kennismaking.
Het is te lang geleden om een uitgebreide recensie met sterretjes te kunnen geven, wel herinner ik me dat ze vrij passieloos en ongeïnteresseerd overkwam tijdens de seks.
Ze is oud, zal zeker de 60 wel naderen, als ze die niet al aangetikt heeft. Ik ben wel van de MILFs, maar er is wel een bovengrens. Foto's lijken idd al heel oud.
Ze heeft een groep vaste klanten die ze 'haar mannen' noemt. Als je in de loop van de tientallen jaren als vaste bezoeker met haar meegegroeid bent, zal het vast wel fijn en vertrouwd zijn. Maar ik zal nooit mijn draai bij haar vinden en dus is er geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan