WHEM Denise, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StingerMissl

Wandelaar
86
26/10/22
1.775
6
Iemand enige kennis van deze dame?
Profielfoto op Whatsapp valt ook niet tegen, maar ik gooi toch maar effe een balletje op bij de medewandelaars alvorens een afspraak te maken met een dame waar (nog) geen recensies van zijn...
 
Iemand enige kennis van deze dame?
Profielfoto op Whatsapp valt ook niet tegen, maar ik gooi toch maar effe een balletje op bij de medewandelaars alvorens een afspraak te maken met een dame waar (nog) geen recensies van zijn...
Blond op profiel foto, donker on kinky.
In ieder geval knap ding op profiel foto, als ze het echt is....
Alleen alles aangevinkt...eens kijken of er meer bekend is na mijn vakantie.
 
ik ben bij haar geweest, het is een top dame! Blond op profiel foto, donker op kinky wat is daar gek aan? Dames verfen regelmatig hun haar. Aanbetalingen is heel normaal, aangezien mensen af zeggen of niet komen op dagen. Jullie denken teveel in hokjes.
 
Haha, ik zie hier gelukkig een heleboel wijsheid. Ze is inmiddels ook alweer verdwenen van Kinky. Misschien een echte baan gaan zoeken (DVP is een echte baan, uiteraard. Maar faken dat je het bent, is dat niet).

Denise gaf een adres en vroeg om een aanbetaling. Daar bedankte ik voor en ik blokkeerde haar meteen. Later dat adres gecheckt op google Streetview. Bleek een kantoorpand.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan