Recensie Deria, Postillon Bar, Linne 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.451
09/12/21
2.505
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
In de Postillon Bar geweest. Was al heel lang geleden dat ik daar nog eens was. Het is nog altijd een hele mooie en grote club van binnen. Je zou er best een soort saunaclub van kunnen maken qua gebouw.

Aan de bar gekozen voor de Bulgaarse Deria. Dat bleek een goede gok. Tongzoenen was wat minder (puntje van de tong enkel), maar pijpen kan ze wel heel goed. Ze pijpte me enorm lekker en kwam al bijna klaar in haar mond. Maar ik wilde ook haar kutje weleens uittesten. Ik propte m'n neuklans in haar strakke kut en na een paar stoten spoot ik het rubbertje vol.

Deria is 35 jaar. Komt uit Bulgarije, maar woont al een tijd in Duitsland. Ze spreekt dan ook goed Duits. Verder een hele vriendelijke dame. Ze vertelde dat je tegen bijbetalen haar ook in haar kont kunt neuken.

Ze ziet me zeker nog eens terug.
 
Wat zijn hier de tarieven? Wat is de algemene leeftijd/afkomst qua line-up?
Het is 80 euro per half uur. Uur is 160 euro.

Eventuele extraatjes (zoals bv. in de poeperd) zijn met de dame te bespreken. Er wordt niet geschooid om champagne, maar het kan wel als je dat wlt. En dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt. Pilsje is € 5.

Dames die mij werden voorgesteld waren in de dertig. Allemaal Bulgaars / Roemeens volgens mij.
 
Wilde nog een keer terug, maar ze had een lange boeking met een vaste klant. Ook de andere dame was bezet.

Misschien zou er nog een 3e dame komen. Maar dat wisten ze niet zeker.

Gebrek aan dames. Zonde van zo'n huis.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Formuliertje
 
Deria weer bezocht.

Ditmaal een uurtje geboekt. Ze wilde tijdens het pijpen vrij snel overschakelen naar neuken. Dat was me niet helemaal naar de zin. Ik wilde haar strakke kut wel neuken, maar eerst nog even pijpen. Uiteindelijk pijpte ze lekker door.

Daarna wat stoten in die strakke kut van haar. Daarna gevraagd of ze verder wilde pijpen. Tegen extra betaling gaf ik haar een verse proteineshot.

Uiteindelijk een redelijke sessie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan