Recensie Derya, Sint-Niklaas 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witn

Newbie
24
17/10/22
12
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/derya-30
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wou al een tijdje eens een Turks meisje bezoeken en deze stond al een tijdje op mijn bucketlist.
Ze ontving meestal in Brussel maar dat was net iets te ver voor mij, nu was ze dus in Sint Niklaas en dat was haalbaar. Na vlot te kunnen afspreken arriveerde ik vlakbij het station waar een grote betalende parking is.
Ze ontving in zo een pand dat kamer per kamer verhuurd aan (meestal) dvp's.
Kamer was heel proper en ze had enkel een handdoek om welke al heel vlug op de grond lag. Na een tijdje te knuffelen, zoenen en praten bleek dat het een heel lief meisje was. Toen heeft ze me eventjes gepijpt tot ik hard was, klaarkomen in haar mond mocht niet maar dat was ook niet mijn bedoeling, daarna heb ik haar nog gebeft tot ze er klaar voor was. Toen heb ik haar geneukt en mijn zaad diep in haar achter gelaten, dan samen in de douche waar ik eigenlijk terug geil van werd maar helaas was mijn tijd bijna om. Ze doet intiem zonder maar niet bij iedereen zegt ze, tongzoenen staat op haar profiel maar doet ze niet, maar zoenen op de lippen kon wel en dat doet ze heerlijk, dus ik miste het tongzoenen niet. Dat bleek een misverstand en dat ging ze aanpassen op haar profiel zei ze.
Foto's zijn lichtjes bewerkt, ze is iets molliger dan op de foto's maar ik heb dan ook niet graag van die skinny meisjes.
Al bij al een leuke tijd gehad met een knap lief meisje die heerlijk meedoet.
Prijzen vallen goed mee, 70€ voor 30min en 120€ voor 1 uur, zonder condoom is 30€ extra.
Ik ga zeker nog eens terug!!
Profiel staat niet altijd online omdat ze geregeld naar haar thuisland gaat en verhuist soms ook naar Brussel om daar te ontvangen.
 
Ik had een vreselijke ervaring bij haar want ze had er echt geen zin in. Ik was de laatste klant en boekte een halfuurtje. Ze deed de deur zuchtend open, had me misschien dan moeten omdraaien. Ben zelfs niet klaargekomen en normaal moet je maar blazen..

Ik had een vreselijke ervaring bij haar want ze had er echt geen zin in. Ik was de laatste klant en boekte een halfuurtje. Ze deed de deur zuchtend open, had me misschien dan moeten omdraaien. Ben zelfs niet klaargekomen en normaal moet je maar blazen..
Dit is haar link: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/derya-sweet-2.html

Ik kan het dus alleen maar afraden. Kies dan alsjeblieft voor Bianca of Meghan, twee toppers met killerbodies.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/derya-sweet-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik plaats deze recensie omdat ze al eens is gerecenseerd en ik me hier helemaal niet in kan vinden.
Ze deed de deur zwijgend open; ik was duidelijk de laatste klant. Had op voorhand gevraagd een douche te mogen nemen, want dat doe ik altijd. Dat is voor beide partijen toch altijd aangenamer. Het was allemaal niet nodig, ze legde doekjes klaar.
Toen ze zich uitkleedde, zag ik al meteen dat de foto's niet echt overkomen met de realiteit. Of eerder, dat alle foto's uit zulke hoeken genomen zijn dat ze verbergen dat dit geen mager meisje is. Het viel voor mij bijzonder tegen. Niet de mooie volle cup waarop ik had gehoopt.
Het pijpen deed ze prima; ze voelde na nog geen minuut dat ik er elk moment al kon geraken, dus deed ze de condoom aan. Maar dan was elke sprankel van opwinding weg. Ze lag er maar bij, kreunde af en toe op appel. Toen ik van missionaris vroeg in doggy te gaan, zuchtte ze nogmaals. Voortdurend ook een kauwgom in haar mond; kussen was er niet bij. Toen ik 5 min. bezig was, zei ze: "Doe maar wat harder, zodat ze er snel bent." En na nog eens 2 min.: "Voor € 30 extra is het zonder condoom". Er zat ook geen spanning bij haar op. Ze draaide zich om, terwijl we bezig waren en zei: 'Bij mannen die wat groter geschapen zijn, kan je beter de condoom eraf laten. Als je nu gewoon € 30 meer betaalt ...". Ik heb vriendelijk bedankt. Uiteraard is neuken zonder condoom leuker, maar er is ook een reden dat ikzelf dat liever mét doe ... zeker als je het zelf aanbiedt en zegt dat de mannen daarvoor speciaal komen.
Het is vooral het totale gebrek aan wederkerigheid, aan opwinding dat het voor mij deed tegenvallen. Ik ben uiteindelijk zelfs niet klaargekomen, verbouwereerd ook omdat ze het neuken afbrak om nog eens aan te dringen bij te betalen. De 30 minuten waren helemaal nog niet om. Ze zei ook nog dat ik de laatste klant was en dat ze moe was.
Ik was zelf ook naar haar gegaan omdat ik ook wel aangetrokken was door haar Turkse origine, maar de latina-dames in Sint-Niklaas gaan me nooit teleurstellen, daar zit altijd muziek in. Kijk naar mijn andere recencies, ik ben net meestal heel gul met mijn scores.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een vreselijke ervaring bij haar want ze had er echt geen zin in. Ik was de laatste klant en boekte een halfuurtje. Ze deed de deur zuchtend open, had me misschien dan moeten omdraaien. Ben zelfs niet klaargekomen en normaal moet je maar blazen..
Ik weet niet waar je niet tevreden over bent, het meisje doet haar werk heel goed, ik heb haar 3 keer bezocht en ben zeer tevreden over haar, misschien heb je grotere claims
 
Heeft iemand Bianca al bezocht en is dat een aanrader?

Zelf dus ook al bezocht, in Sint-Niklaas. Kan ze dus alleen maar aanraden, als je bent te vinden voor een strak lichaam. Nu zit ze in Stekene: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-weer-beschikbaar.html
Ze kan ook wel wat Nederlands, dat oefent ze volop.
 

Zelf dus ook al bezocht, in Sint-Niklaas. Kan ze dus alleen maar aanraden, als je bent te vinden voor een strak lichaam. Nu zit ze in Stekene: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-weer-beschikbaar.html
Ze kan ook wel wat Nederlands, dat oefent ze volop.
Weet iemand of ze op vakantie is?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan