Recensie Desiree, Arnhem (omg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark!

Wandelaar
33
02/12/21
27
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
500
Desiree (30 jaar) reageerde via een (ex) vriend van haar op een advertentie van mij op sj. Contact ging daarna eerst per email en later per whatsapp. Behoorlijk intensief contact, waarbij veel over haar ging en weinig intresse in mij. Vond ik geen probleem op dat moment. Zo leerde ik haar kennen.

Afgesproken in een luxe en prijzig hotel met sauna en diner. Dat wilde ze zo..

Verwachting was hoog gespannen, maar de teleurstelling in bed was groot. Halverwege dacht ik om het af te blazen.
Naar de sauna geweest, uit eten in het hotel. Bad midden in hotelkamer. Maasage gehad en minimale seks. Vanwege een blaasontsteking zat ze veel op de wc. Afknapper... Had het dan niet door laten gaan... Wist ik pas tijdens onze date dat ze er last van had.

Pluspunten: gezellig en vermakelijk in de omgang, humor, lieve en mooie meid. Slim en welbespraakt (WO)
Mindere punten: egocentrische trekjes en hoge eigendunk, gericht op eigen wensen, genot, te weinig pik gericht, niet verleidelijk op seks gebied. Vaak over haar ex vriendje praten (niet handig / zeker niet om te zeggen dat ze nog verliefd op hem is.

Al met al een prima en leuke meid, maar in bed zeker niet de moeite waard. Herhalingsgevaar: NUL.
 
Welk idee heb je er verder bij dit hier te plaatsen, zonder dat wij maar enige mogelijkheid hebben de dame te benaderen?
Snap dat het nu niet echt actueel is. Mijn idee om het te plaatsen was: als iemand anders ook in contact komt met Desiree dat hij dan deze informatie heeft. Ik ben niet de eerste waar ze een date mee heeft gehad.
Als je een advertentie zet word je benadert door dames, dus ook door haar..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan