Recensie Destany, Hoofddorp 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
481
03/07/21
1.302
56
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/destany-wilt-mondje-vol-_7411481
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben een paar maanden geleden bij haar geweest. Ik was op weg naar Sofie in Haarlem , maar onderweg kreeg ik een appje dat de afspraak niet door kon gaan.

Parkeerplaats opgezocht en contact met Destany opgenomen. Een half uur later kwam ik na wat zoeken bij haar aan. Aan de buitenkant een redelijk vervallen huis en op de bijbehorende parkeer- plaats gemaild dat ik er was.
Bij de deur stond ze te wachten en na wat trappen op en gangen door naar haar "werkkamer" , die er goed en schoon uit zag.


Op de foto's ziet ze er wel beter uit ( jonger en wat strakker ) . Afgesproken voor een uur : 100 euro voor alleen pijpen + cim en rimmen bij mij. Afwijkende prijs i.v.m. geen intiem en beffen.

Ze gaat gelijk van start en pijpt er zonder cd redelijk op los. Uit haar zelf wisselde ze dit af met langdurig rimmen . Haar inzet is top en onverstoor- baar ging ze door net zo lang tot de voorbestemde "nakomertjes" in haar mond eindigden.

Destany vond ik aardig en sympathiek , een beetje verlegen/terughoudend.
Als je van gerimd worden houdt en plassex bij haar dan wellicht een leuk adresje. Echt onder de indruk was ik niet van haar type/verschijning en dat kan heel goed met het niet doorgaan van de eerder genoemde afspraak met Sofie te maken hebben.

Al met al toch wel een leuke beleving en ben benieuwd naar meerdere ervaringen.

=========================================

Toevoeging over de tekst :
Voor de betreffende schuine en vetgedrukte letters heb ik geen verklaring.....
 
Laatst bewerkt:
Ben hier ook een tijd geleden geweest, aardige dame. Haar uiterlijk viel me wel tegen, ze is vrij vol en zoals in de advertentie aangegeven zit ze los in haar vel.

Voor 50 euro heeft ze me wel lekker klaargepijpt en gerimd, haar mondje volgespoten en ze slikt alles. Tijdens het pijpen heb ik haar gevingerd. Haar kut was al helemaal nat, waarschijnlijk glijmiddel die ze bij de vorige klant had gebruikt.

Herhalingsgevaar niet aanwezig, vind haar gewoon niet aantrekkelijk. Nood was hoog op dat moment, en voor 50 euro was het een snelle pijpbeurt
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Geruime tijd geleden ook eens bij Destany geweest voor een pijpdate. Wat hierboven geschreven is, kan ik alleen maar beamen. Mailcontact is makkelijk en vlot. Op de foto's ziet ze er lekker uit, in werkelijkheid is dat toch voor iedereen persoonlijke smaak, voor mij toch niet helemaal wat ik had verwacht. Ze is erg vriendelijk. Pijpen is ok, niet heel bijzonder.
De hele sfeer (gebouw, woongedeelte, inrichting) gaf het geheel wel een beetje een sneu gevoel. Daarom voor mij geen herhalingsgevaar, lichamelijk voor mij niet aantrekkelijk en mistroostige sfeer.
 
Zo een vraag kan je beter aan de dame zelf vragen , want als een dame haar service/mogelijkheden verandert , kunnen wij als wandelaars je dat niet vertellen .
Onderstaande tekst lees ik in haar advertentie , dus antwoord lijkt me duidelijk.

WAT IK NIET DOE OOK NIET TEGEN MEER BETALING

Plassex en poepsex en andere extremen
Anaal
Bondage
Foto/film maken
Intiem zonder condoom



Maar wie weet zegt ze inmiddels weer ja als je de dame benadert of met haar samen bent .
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
http://url7973.sexjobs.nl/ls/click?upn=rhTeTU3uR1gb25-2FaRWLRjPjcgiM756IK5LjzA4Kp-2B79-2BHJHdtBKOsbseLqXG6NtN1sQWwyTEttmxCeYp2G2E0IJ4AWlV3HynjrzirNP6wvzvxiKRtJ6WQHVaMtvC9BOPAX6g_PLSnBs2sZohLdkUjcJVW8cGtrSjwjOQt0rg3M3AH7pjf1iKFgp7cvTdSN6M2tU6XMVcpuPywCebQmZpnhrREpHS1aFL5rh9AXEXko4SMc6QLWdK56XcqUGAARUBF-2BPnAuPU4wyEEir45XwdEcd7av8IZCr1mU2s2SakxQWFL0eyEvbEXo2hVfRIq6q7Mz9JYMe39Vfl8iinMCeoovR6P17nyyJICDjDms9z-2FsmlfSi4-3D
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In mijn pauze had ik ineens heel erg de behoefte om klaar te komen en ik had geen zin om mijzelf af te trekken in de WC dus ging ik op Kinky.nl & Sexjobs.nl op zoek naar iemand die mij snel en voor weinig geld kon afzuigen.

Zo kwam ik terecht bij Destany. De eerdere reviews hier gelezen, maar de nood was hoog dus toch een mailtje aan gewaagt.

(Mail) contact verliep soepel en voor de ervaring sluit ik mij helemaal bij bovenstaande reviews aan.

Het enige jammer was dat ik onder rimmen kont likken versta (dus het likken van de anus/kont gat) en zij likte alleen het stukje tussen mij ballen en kont (was heerlijk, maar niet wat ik had verwacht).
Voor herhaling vatbaar als de nood heel hoog is en ze wel kontgat likt (voor die prijs :)).
 
Ik had vorig jaar een afspraak met dr.
Op de dag zelf heb ik haar nog een bevestiging gestuurd voor de afspraak.
Het bleef vervolgens stil.
Kreeg pas na een aantal dagen een reactie van dr, dat ze een begrafenis had.
Zoiets kan altijd gebeuren, maar dan had het wel prettig geweest, als zij dat dan had doorgegeven.
Maar dat deed ze pas dagen later.
Ik raad het af, met haar af te spreken
 
Smaken verschillen en ze zit toch met der koppie tussen 'n benen, wat ze daar tussen doet vind ik belangrijker ;)!
Ik zie dat ze weer ontvangt, ik ga snel weer een afspraak maken!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/destany-is-back_7411481
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag in mijn pauze weer ff langs Destany geweest. Was weer heerlijk.
Twee keer gekomen en ze heeft alles lekker doorgeslikt.
Goede tijdsbesteding voor mn pauze :)
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na al deze reacties moest ik het toch even ervaren hoor.
Afspraak gemaakt via de mail en dat ging perfect. Ik kon vandaag meteen in de ochtend terecht.
Het is inderdaad een kraakpand en het is niet helemaal echt netjes, maar goed.
Ze is zichtbaar afgevallen en inderdaad wat losjes in haar vel bij de buik, maar niet storend voor mij.
Ze begon met het likken van mijn ballen en het stukje tussen de anus en ballen. Heel aangenaam, maar op geen enkele manier werd het sterretje aangeraakt. Voor niets dat ding lopen poetsen 🤣
Klaargekomen in haar mond, maar dat werd uitgespuugd. Ze gaf aan dat het teveel was. Dat is ook wel weer een compliment natuurlijk.
Dit was voor mij eenmalig en niet de verwachting dat ik had. Verder leuke meid hoor.
 
Ze begon met het likken van mijn ballen en het stukje tussen de anus en ballen.
Dit had ik de eerste keer daar ook! Ik durfde het niet ter plekke te zeggen, maar had er wel een mailtje achter aan gestuurd. Bij de volgende afspraak weer aangegeven dat ik 'echt' gerimmed wil worden. En de tweede date was perfect :)!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/destany-is-back_7411481
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de 1e keer op bezoek geweest bij Destany in Hoofddorp nav de recensies hier.

DE "Hoogtepunten…"
- afspraak maken via e-mail gaat heel erg soepel, ook bij aankomst snel mailverkeer
- locatie is redelijk discreet op een afgescheiden anti-kraak pand/terrein met gratis parkeren, echter vanuit het kantoorpand aan de overkant kan men jou (overdag) naar binnen en buiten zien gaan…
- Destany is klein met een normaal postuur, heeft een mooi gezichtje met natuurlijk blond haar en mooie blauwe ogen - ze is idd flink afgevallen, dus haar buik is wat slapjes.…mij stoorde het absoluut niet
- gekozen voor een 20 minuten pijpdate met (tong)zoenen, beffen, rimmen, Russisch en PZC voor €50
- het was de eerste afspraak bij Destany, dus even onwennig in het begin….ze heeft een lief gezichtje dus voelde mij al snel op mijn gemak
- eerst even gezoend, lekker haar fijne borsten gelikt, daarna mocht ik op bed plaatsnemen en begon ze mij heerlijk te rimmen (volgende keer meer actief in mijn sterretje) en vervolgens werd ik lekker gezogen
- hierna standje 69, heb haar lekker gelikt en ook haar kontje verwend…..rook allemaal fris daar, ook haar sterretje rook en smaakte lekker fris
- aan het einde is ze op haar knietjes voor mij gaan zitten en heb ik heerlijk op haar borsten en gezicht gespoten

Volgende keer, ga ik mij door haar met de voorbinddildo laten verwennen en/of intiem!

Prima adresje voor een geile korte pijpdate en voor een prima prijs PZC, tongen, zoenen, beffen, etc etc

Disclaimer: SMAKEN VERSCHILLEN
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame recent bezocht. Is echt super aardig, contact makkelijk per e-mail.

Aardige verschijning, het loszittend vel waar over gesproken is, dat is niet een beetje, maar enorm. Gun deze dame van harte dat dit hersteld gaat worden. Zo enorm afvallen is een knappe prestatie.

De locatie is enorm troosteloos.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat een vreselijk trieste/shabby lokatie...
Destany heeft een leuk koppie!
Volgens mij had ik haar aantrekkelijker gevonden toen ze voller was.
Alles is heel erg gaan hangen en van d'r borsten weinig over...
Rimmen is bij haar het stukje lukken tussen pik en anus....
In tegenstelling tot Nicole die diep met haar tong het gat ingaat.
Pijpenstelen doet ze aardig,niet deepthroat.
Beetje helpen met de hand.
Heb haar hoofd een beetje gestuurd en haar keeltje volgespoten...
Helaas geen wasmogelijkheid maar een paar babydoekjes....
Herhalingsgevaar: misschien als ik een keer in de buurt ben
 
Hey man!
Ik herken je ervaring. Na de afspraak had ik haar gemaild dat ik een ander beeld van rimmen had (durfte het niet bij de date zelf te zeggen) en ze gaf aan bij de volgende date wel 'echt te rimmen' dus gelijk een nieuwe afspraak en toen we 'echt' gerimd. Helaas wel vanaf de zijkant over mn buik heen naar beneden, niet tussen mn benen zoals ik gehoopt had. Maar voor die prijs een prima pijp en rim beurt gehad van 20 minuten :)
Heb je meer info over Nicole voor mij? Link naar haar ad bijvoorbeeld? Ik hou er wel van om (goed) gerimmed te worden!
Dus als je nog andere dames kan aanbevelen hoor ik het graag :)
 
Ze adverteerde wel met die voorbindildo ,maar als je er om vroeg wassie stuk of zoek
Ik bezocht haar de eerste keer in A/veen, hoogzwanger was ze en snipverkouden , kreeg geen lucht tijdens het pijpen en kreeg tranen in haar ogen . Maar ze ging dapper door ,dat is nu 10 jaar geleden, daarna nog enkele malen in Hoofddorp geweest, geen schoonheid maar wel lekker en relaxed
Weet iemand of ze nu echt haar beroep vaarwel heeft gezegd ?
 
Weet iemand of ze nu echt haar beroep vaarwel heeft gezegd ?

Ik ben bang van wel :( Ik ben voor het laatste in oktober bij haar geweest, haar toen nog aangegeven dat ik binnenkort op 5 minuten afstand ga werken en haar dus nog veel vaker zal bezoeken, toen heeft ze niet aangegeven dat ze zou stoppen of zo. Maar daarna heb ik haar advertentie helaas nooit meer online gezien. Ik heb haar nog wel een aantal keer proberen te mailen om te vragen of ze het misschien nog wel doet maar niet meer adverteert of zo, maar helaas ook nooit geen reactie op gehad.
Ik ben bang dat ze echt gestopt is dus :(
Af en toe zoek ik haar nog wel eens op op Sexjobs in de hoop een advertentie 'Destany Is Back' te zien, maar tot nu toe helaas tevergeefs
 
Terug
Bovenaan Onderaan