Recensie Destany, Hoofddorp 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had even gemaild met haar.. maar dat contact via mail is echt niet te doen.

Krijg geen meldingen of ze reageert daarna niet meer.

Doet zij trouwens nu alleen cardates? Ik heb namelijk liever gewoon chill in de woning dan onhandig buiten.
 
Ik heb "geluk" gehad van de week. Had haar al in het vizier afgelopen jaren maar was er niet van gekomen.
Wat zal ik er van zeggen. Zag er aardig uit en lekker klein maar het was meer trekwerk dan het goede orale werk. Dat was een beetje aan de dop lurken. Ze duikt wel meteen op de kroonjuwelen.
Voor hoge nood prima. Maar ja.. dan moet ze wel reageren.
 
Ik heb vandaag ook geluk gehad en met haar kunnen afspreken. Ook ik had haar net als in het bericht hierboven al langer op het vizier. Het leek mij wel een geile ervaring om een cardate te hebben.
Ongeveer een jaar of anderhalf geleden was er ook eentje die dat aanbood in Uithoorn maar die is er definitief mee opgehouden lijkt het.

Het is idd een hoop heen en weer gemail om af te spreken, maar dat was in een redelijk kort tijdsbestek dus het is net als appen eigenlijk. Maar als ze niet reageert is dat natuurlijk onhandig. Ik heb begrepen dat ze niet de hele dag door beschikbaar is en dat ze ook niet de hele dag wilt volplannen met afspraken.

Anyway, ik heb haar opgepikt enkele minuten rijden van het centrum van hoofddorp. Ze ziet er idd wel leuk uit. Ze heeft blond haar en ze droeg ook een legging. Ik vind leggings - door de juiste dames gedragen - altijd wel geil en dat vond ik bij haar eigenlijk ook wel. Ze is eigenlijk ook best vriendelijk en mijn intuitie gaf aan dat het wel goed zat. Ik vond het ook wel spannend om zomaar een dame bij mij in de auto te laten stappen.
Ze rookt wel en dat kon ik wel ruiken. Lang geleden ook gerookt dus dat was niet direct een probleem voor mij.

We zijn in 5-10 minuten naar een redelijk discrete plek gereden. Er waren geen voetgangers en af en toe reed er een auto voorbij. Dat was discreet genoeg.
Toen ik mijn broek naar beneden deed ging ze wat trekken en daarna mijn ballen likken. Vervolgens ging ze over op pijpen. Ondertussen heb ik lekker aan haar kont gezeten. Dat was best geil en na wat afwissellen ben ik heerlijk in haar mond klaargekomen.

Het was geil en spannend omdat het een cardate was (mijn 1e). Destany is eigenlijk ook best ok maar ik vond niet dat ze heel erg haar best deed om me op te geilen. Wel vond ik het de moeite waard en sluit niet uit of ik het weer een keer ga proberen.
Wel kan de cardate ook weer van mijn bucketlist. Cardates zijn zeker voor herhaling vatbaar voor mij, en misschien wel weer 1 met Destany.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb helaas nog steeds geen reactie terug mogen ontvangen :(

Weten de heren die wel langs zijn geweest of ze nog aan rimmen doet? Of is dat lastig in de auto?

En zaten jullie gewoon op de bestuurdersstoel en zij op de passagiers stoel of zijn jullie verplaatst naar de achterbank (ik heb zelf ook nog nooit een cardate gehad).
Hoe lang duurde de daad in totaal (dus zonder oppikken etc)?

De discrete plek was dus niet geheel discreet? Iemand zou je auto kunnen herkennen en ziet wat er in gebeurt?!
 
Hoi @Dirk087 ,

Ik heb rond een uur of 5pm contact met haar opgenomen op dinsdag. Misschien dat dat helpt.

Ik weet niet of ze nog aan rimmen doet, ik heb het niet gevraagd. Ik denk dat het lastig is. Waarschijnlijk wordt het makkelijker op de achterbank. Wel wordt dat misschien opvallender indien je een acrobatische houding hiervoor moet aannemen.

Ik ben op de bestuurdersstoel blijven zitten en zij idd op de passagiersstoel. Ik stelde wel voor om naar de achterbank te verhuizen omdat bij mij het gedeelte tussen de stoelen wat hoger is ivm armleuning. Maar dat was niet nodig volgens haar en het ging opvallend goed.

De daad zelf duurde hooguit 10 minuten.

We stonden met de voorkant van de auto - en dus onze gezichten - van de weg af en het lijkt mij sterk dat mensen je gezicht kunnen herkennen. Verder denk ik dat het ook lastig is te zien wat er in de auto gebeurd. Omdat het een wat afgelegen plek is denk ik dat de kans dat iemand je auto herkent niet al te groot is gewoonweg omdat er niet veel verkeer komt.

Mijn indruk was dat je erg snel ook weer in een niet opvallende positie terug kunt keren mocht er wel iemand op 1 of andere manier dichtbij komen. Ik had mezelf ook voorbereid en makkelijke kleding aangetrokken (een joggingbroek). Die heb je zo weer omhoog.
 
Soort gelijk hier. Destany is klein. Die valt totaal weg op de bijrijder plek. Ze zit daar op haar knieën en komt amper boven het portier uit.
Ik was in Haarlem. Daar een iets minder discrete locatie waardoor ik meer op mijn hoede was.
Ben al een keer betrapt door de politie en beveiliging. Dat is toch best een dooddoener.
Door de locatie kon ik iets minder losgaan zeg maar.
 
Ze had haar advertentie wel weer vernieuwd vandaag. Maar ik vrees dat een cardate met haar sowieso lastig gaat worden voor mij. Hopelijk gaat ze binnenkort ook weer ontvangen.
 
Ze had haar advertentie wel weer vernieuwd vandaag. Maar ik vrees dat een cardate met haar sowieso lastig gaat worden voor mij. Hopelijk gaat ze binnenkort ook weer ontvangen.
Ja ik reageer steeds wanneer haar advertentie online staat. Zonder succes helaas. Ik ben ook geen fan van cardate, dus ik hoop ook dat ze snel weer ontvangt en mij ontvangt ;)!
 
Beste,

Wat een tijdverspilling was dit zeg bah. Contact ging via de mail want ze beweert dat ze geen telefoon heeft. Ze geeft alleen een straatnaam zonder nummer door die bijna 1 km langs is en langs de stad loopt dus ff gokken waar je moet staan en haar moet oppikken blijkbaar ? Heb aangegeven 13.40 er te zijn bij het doorgegeven straat waarop zij regeerde met Top tot zo. Door het zoeken stond ik er pas 13.45. Heb gezegd dat ik er stond om 13.45 daarop reageerde ze dat de volgende klant er al was. Dus als we rekenen had ze maar 5 min tijd voor mij ? Al met al een les voor mij spreek nooit meer met dit soort rotzooi af zonder tel nummer zonder enige huisnr. Niks. Ik heb nog een hele disscussie met haar gehad via de mail dat ze wat beter de locatie moet doorgeven en geen dubbele afspraken moet maken. Zonde van me tijd nooit meer.
 
Soort gelijke ervaring, maar dan zonder het afspreken.

Toen ze nog aan thuisontvangst deed, meerdere malen gemaild.

Mail contact werkt voor mij niet echt, gewoon snel en vlot via de app. Niet de hele tijd wachten en refreshen of je een mail krijgt.

Heb in ieder geval nooit afgesproken omdat zij dan een keer reageerde en dan pas na 1.5 uur met: "Hoe laat kan je?."

Ja, niet dus haha. Ben nu alweer wat anders doen.
 
Jaren geleden eens een keertje geweest, ontvangst was toe in een oud kantoorpand waar anti kraak in zat. Oud, armetierig en smerig. Matras op de grond waar je de hond nog niet eens op zou laten liggen. Vriendelijk bedankt en onverrichte zaken huiswaarts gegaan.
 
In het voorjaar met Destany afgesproken voor een cardate. Locatie vinden ging prima en de plek waar we heen reden was voldoende discreet.
Het is een kleine, aardige meid en ze kwam wat zenuwachtig over in het begin. Pijpen zc was zachtjes en niet diep, maar wel lekker. Ze likt en zuigt ook aan je ballen. Ik denk dat de date al met al 15 min geeft geduurd. Voor mij een prima date, maar ik ben dan ook fan van cardate. Voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben en contact leggen lukt.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
De dag voordat ik in de buurt was, een email gestuurd met een voorstel voor de tijd.

De dag erna in de middag, had de hoop al wat opgegeven, een email terug dat ze kon. Wensen terug gestuurd en het adres in Haarlem terug gekregen.

Ze is inderdaad klein en fijn :)
Ingestapt, een klein stukje gereden en aan de rand van een park geparkeerd.

Mevrouw weet van wanten en ging gelijk in de slag toen ik goed lag. Voordeel van een bus en haar lengte, precies goed om te gaan liggen. Rimmen gaat haar goed af.
Pijpen was niet diep, maar op een bepaald punt facefuckend klaarkomen in haar mond, maakte een hoop goed!
De deur ging even snel open, want slikken doet ze niet

Als ik weer eens in de buurt ben, stuur ik haar weer een mail
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/destany-is-back-_8385036
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bekende dame die helaas niet meer kan ontvangen. Getwijfeld of een cardate het wel zou zijn, maar voor alles is een eerste keer… Afgesproken in Haarlem en binnen een paar minuten naar een voldoende discrete plek gereden. Alles bij elkaar is vooral het idee leuk, maar alleen de moeite waard voor de hoge nood. Ik geef toch de voorkeur aan ontvangst. Destany zelf is vriendelijk en gezellig in de omgang. De daad zelf is voldoende, maar niet meer dan dat. Een fijn adresje voor af en toe.

Contact via de mail is goed te doen, als je eenmaal actief contact hebt.
 
Ik was vandaag even langs .. goed contact via mail..
opgehaald Haarlem en even naar een rustig plekje gereden..
en idd meteen ballen likken rimmen en niet al te diep pijpen .. maar ik kon haar hoofd goed vasthouden en lekker doorstoten.. daarna nog even rubbertje erom en Dogge style genomen..
wat een geil uitzicht op dat kleine kontje damn.. daar na een flinke facial
alles perfect
 
Terug
Bovenaan Onderaan