WHEM Destelbergen, Pattana Thai Massage, Pon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Heeft iemand ervaring met deze, of kent iemand deze? Lijkt mij nieuw te zijn. Is zo'n beetje buiten de regio waar ik normaal ga, maar vraag me af als dat een bekende dame is. Heb op google maps gekeken, lijken mij geen al te nieuwe huizen daar in deze straat.
Benieuwd naar jullie reacties. Haar naam die ze nu gebruikt is Pon en zou 39 jaar zijn, Dus wat Thaise jaren bij zal dat al een oudere dame zijn denk ik.
De link op redlights is : https://www.redlights.be/massage/relaxatie-thai-massage-regio-gent-2.html
 
Ben toch benieuwd. Misschien ga ik woensdag eens gaan kijken. Maar na mijn laatste slechte ervaringen in Deinze, kijk ik liever een beetje uit. Natuurlijk zijn niet alle dames gelijk, gelukkig maar. Als ik ga, zet ik zeker een recensie daarna.
 
Heeft iemand ervaring met deze, of kent iemand deze? Lijkt mij nieuw te zijn. Is zo'n beetje buiten de regio waar ik normaal ga, maar vraag me af als dat een bekende dame is. Heb op google maps gekeken, lijken mij geen al te nieuwe huizen daar in deze straat.
Benieuwd naar jullie reacties. Haar naam die ze nu gebruikt is Pon en zou 39 jaar zijn, Dus wat Thaise jaren bij zal dat al een oudere dame zijn denk ik.
De link op redlights is : https://www.redlights.be/massage/relaxatie-thai-massage-regio-gent-2.html
Dame was 20 jaar geleden ook al actief... Ze is al vele jaren 39 :unsure:
Doe bij haar leeftijd maar +/- 15 jaar bij.
Foto's zijn volgens mij ook niet echt recent, een jaar of 3 geleden heb ik ze nog eens gezien en toen had ze kort haar...
De plaats waar ze ontvangt is inderdaad een oud rijhuis. Geen douchemogelijkheid, enkel wasbakje op de kamer.
Lang geleden wel enkele goede ervaringen beleefd, daarna was het minder en ben ik er niet meer geweest.
 
Maar kan er iemand zeggen hoe ze echt is vandaag. Ken haar totaal niet, dus voor diegene die recent geweest zijn, wat ervaring en gevoelens zou leuk zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan