Devils & Angels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GrandCru

Vaste klant
Forumpionier
129
01/07/21
188
2
Devils & Angels gaat ook weer van start: https://www.sexjobs.nl/gangbang/devils-angels-bang-_7787409

Ben hier in verleden diverse keren geweest, lekker in de buurt en een supergeile bedoeling. Zie wel dat ze hun prijs flink verhoogd hebben naar € 150,-. Was meen ik € 90,-. Dat was redelijk voor wat er geboden werd. € 150,- is voor mij écht te duur - dat trek ik niet helaas. Wellicht dat anderen wel kunnen gaan genieten hier.
 
Vóór Corona ook regelmatig deze GB bezocht en veel geile momenten mogen meemaken met zowel de GB dames als de aanwezige koppels. Wel jammer van de prijsverhoging maar dat staat hen natuurlijk vrij om te doen. Voordeel is wel dat de GB van 12 tot 17 uur duurt, voor de echte liefhebbers kun je dus 5 uren blijven genieten van de dames en de club.
Voor mij waren de Italiaanse Eva en de Nederlandse/Belgische? Anaïs echte toppers.
Het leuke was dat je ook snel in contact komt met de aanwezige koppels, ze komen immers naar een GB middag dus staan zeker open voor contact met single mannen.
Voor diegene die gaan, veel plezier! Ik beslis last-minute :)
 
Donderdag 14 oktober een gangbangfeestje met Kim, Olga LoveX (bekend van MariskaX filmpjes), Ina en Kelly Star


Olga heb ik al mogen ervaren aan de lovemachine, dat was me destijds een geil loedertje. Toen nog niet bekend van de filmpjes. Benieuwd hoe ze vandaag de dag omgaat met stijve lullen. Toen luste ze er pap van. En dat werd dan ook rijkelijk aan haar gedoneerd.
 
Ik ben hier een aantal keren geweest. De bezetting wisselt best wel, maar naar mijn smaak prima! Het duurt van 12.00 tot 17.00 uur, best kun je er op tijd zijn, de meeste actie is in het begin tot ongeveer 14.30 u. Daatna iets rustiger.
 
30 november is hier weer een gangbang party in de middag, weet er iemand wie de aanwezige dames zullen zijn? Zijn hier altijd door de club geregelde dames aanwezig of kan het ook zijn dat er alleen liefhebbers/amateurs zijn?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan