Recensie Deysy, Het Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kevin1986

Newbie
2
12/05/25
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/deysy/
Totale kosten (in euro)
80
Gisteren een heerlijk half uur beleefd met Deysy uit Paraguay. Zoals wel vaker met dames uit deze regionen spreekt ze slechts erg matig Engels, maar ze wist me heel goed aan te voelen en heeft me echt laten genieten. Haar haar is momenteel iets korter dan op de foto's en ze heeft naar mijn mening een erg mooi uiterlijk, zowel gezicht als lichaam.

Het begon al lekker met al staande mij overal strelen en m'n handen richting haar borsten bewegen, waarbij ze je de hele tijd verleidelijk aankijkt. Op bed vervolgens lekker afgewisseld met pijpen, cowgirl, missionaris en doggy, waarbij ze heerlijk actief meedoet. Toen we na de daad nog 5 minuten overhadden stuurde ze me niet direct naar m'n kleren, maar heeft ze nog even een verdienstelijke (niets bijzonders) massage gegeven.

Ze is er nog een week, ik kan haar echt van harte aanbevelen. Nog een persoonlijk pluspunt: tijdens de seks bleef ze me waar mogelijk aankijken en lachen, direct of via de spiegels. Na wat andere ervaringen met latina's heb ik getwijfeld of ik die niet links moeten laten liggen, maar Deysy was heerlijk en ik hoop dat ze nog eens terugkomt. Geen idee wat voor extra's ze aanbiedt (niet naar gevraagd). Als je ook een beetje een gesprek wil hebben is dit waarschijnlijk niet je ding, tenzij je goed Spaans spreekt.

Terug
Bovenaan Onderaan