Recensie Diana, Amsterdam, Ruysdaelkade (Govert Flinckstraat 1 Linker deur) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is de 1e deur links als je de Govert Flinckstraat in gaat vanaf de Ruysdaelkade. De 2e deur staat een '1' boven, het gaat dus om de 1e deur links daarvan.

Ik was op zoek naar vlugge sex want niet veel tijd meer en het was al erg laat. Ik dacht ik ga hier maar eens een kijkje nemen. Na wat gebruikelijke wegversperringen kon ik toch aardig in de buurt parkeren. Ik voelde me niet heel erg aangetrokken tot wat ik zag maar toen ik Diana zag was ik gelijk verkocht. Wat een leuk koppie, en ze kwam heel erg vriendelijk over. Ze heeft mooie zwarte lange haren en is mooi opgemaakt. Ze is een volle Dominicaanse en zeker een lekker ding.

Ze heeft mij met condoom heerlijk op oorlogssterkte gepijpt en ik zelf was positief verrast door het resultaat. Hoewel ik zonder prefereer, kunnen sommige vrouwen met condoom gewoon echt goed pijpen. Dat ik geil was hielp natuurlijk ook wel maar ze deed het gewoon goed.
Daarna heb ik haar heerlijk in missio geneukt, iets waar ze zelf erg van leek te genieten. Daarna heerlijk met condoom in haar klaargekomen.

Dit is een leuke aantrekkelijke meid waarbij ik direct een abbonnement ga afsluiten als dat kan. Ze werkt dus in ieder geval op Zondag van ong. een uur of 6 tot 5 uur 's nachts. Jammer dat ik vergeten ben te vragen op welke dagen nog meer.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
In tegenstelling tot bovenstaande recentie een zeer vervelende ervaring gehad.

Met redelijk wat geld op zak was ik recentelijk in het weekend struinende over de Ruysdaelkade. Tot ik een goed uitziende zuid-amerikaanse dame aantrof aan de Govert Flinckstraat 1, linker deur. Ze is inderdaad redelijk gezet, maar alle rondingen op de juiste plaats. Je moet er zeg maar van houden ;-). Éénmaal binnen werd ik verrast door een tweede dvp die zich verschool achter de deur. De dames boden een trio aan en ik dacht van waarom niet? Ik rekende het bedrag p.p. af plus een extra'tje van 60 euro voor PZC. Éénmaal tijdens de beurt was het een groot fiasco. Slechts een korte hardhandige pijpbeurt zonder enige overtuiging. Veel acteerwerk en weinig inzet van voornamelijk deze Diana. Gelukkig deed de 2e dame nog enigzins haar best en ben ik trekkend klaargekomen.

Wellicht was er geen klik, wellicht was ze overwelmd door haar collega sexwerker. Maar ik was wel teleurgesteld. Ik had haar namelijk al een tijdje op mijn lijstje staan. Herhalingsgevaar zeer klein.
 
In tegenstelling tot bovenstaande recentie een zeer vervelende ervaring gehad.

Met redelijk wat geld op zak was ik recentelijk in het weekend struinende over de Ruysdaelkade. Tot ik een goed uitziende zuid-amerikaanse dame aantrof aan de Govert Flinckstraat 1, linker deur. Ze is inderdaad redelijk gezet, maar alle rondingen op de juiste plaats. Je moet er zeg maar van houden ;-). Éénmaal binnen werd ik verrast door een tweede dvp die zich verschool achter de deur. De dames boden een trio aan en ik dacht van waarom niet? Ik rekende het bedrag p.p. af plus een extra'tje van 60 euro voor PZC. Éénmaal tijdens de beurt was het een groot fiasco. Slechts een korte hardhandige pijpbeurt zonder enige overtuiging. Veel acteerwerk en weinig inzet van voornamelijk deze Diana. Gelukkig deed de 2e dame nog enigzins haar best en ben ik trekkend klaargekomen.

Wellicht was er geen klik, wellicht was ze overwelmd door haar collega sexwerker. Maar ik was wel teleurgesteld. Ik had haar namelijk al een tijdje op mijn lijstje staan. Herhalingsgevaar zeer klein

Dat is jammer. Het is al weer een tijd geleden dat ik haar bezocht maar ik weet mij duidelijk te herinneren dat ze mij toen ook een trio aanbood. Hier heb ik toen nee op geantwoord.

Ik zou haar wel nog graag een x 1 op 1 willen bezoeken. Mag ik vragen op welke dag zij er zat? Ik heb haar namelijk al een tijd niet meer gezien.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond ongeveer 20.30 uur deze dame bezocht. Ik had niet veel dames gezien waar ik wat betreft uiterlijk op val, maar deze dame was de uitzondering. Ze vroeg 50 euro voor P+N alles met condoom, prima.
Ze was nog wel lief aan de deur, maar eenmaal binnen totaal niet. Vooral geen enkele poging tot een beetje gesprek voeren. Ik moest vragen, zij gaf alleen korte antwoordjes. Geen taalkwestie, want ik spreek redelijk Spaans en het is haar moedertaal.
Het pijpen deed ze best lekker, niet heel diep maar wel fijn. Jammer dat ze zo ging liggen dat ik haar benen kont en borsten moeilijk kon aanraken. BH uit was ook totaal onbespreekbaar.
Aangekomen bij het moment om te gaan neuken, wilde ik graag zij bovenop mij. Nee doe ik niet. Alleen missionarisstandje. Nou, na flink zeuren kon ik nog een deal maken: eerst missio en finishen in doggy. Maar toen we wisselden naar doggy, ging ze denk ik met opzet haar kutspieren zodanig aanspannen dat mijn lul er niet in kon. Nog nooit eerder meegemaakt.
Gelukkig toen ik vroeg om het dan maar missio af te maken, vond ze dat prima. Nog een paar minuten doorgegaan en toch wel lekker klaargekomen.
Dus eindconclusie, de seks kan ik nog wel een 6 geven, maar voor de sfeer en vriendelijkheid krijgt ze een 1 of 2. Geen herhalingsgevaar voor mij!
@MarkInHetPark ik liep daar afgelopen dinsdagavond ook, en had haar toen ook gezien. Dus waarschijnlijk zijn dinsdag en zondag wel dagen waarop ze werkt. Ik had het nog gevraagd maar ze zei kortaf Ik werk elke dag, maar ik denk dat ze af en toe natuurlijk wel een dagje vrij is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan