WHEM Diana, Dunas Tantra massage Tremelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vier keer bij Diana geweest, 2x de Traditionele Tantramassage gekozen en nadien 2x de Kasjmirische Tantramassage. Ik vond het heel erg goed, en de ruimte waar ze masseert is echt heel mooi ingericht.
Er komt ook geen rare "geheimdoenerij" aan te pas, meestal was het zelfs haar echtgenoot die de deur opende en waar je in afwachting een kort babbeltje mee kon doen (als je dat al wilt natuurlijk), ze rijdt ook rond met een klein autootje waar je niet kan naast kijken omwille van de reclame voor haar zaak.
De massages gebeurden in 2019, dus voor Corona.
Een goede en echte Tantramassages vind je meestal niet naast je deur maar Dunas was met de wagen exact 10 minuten van mijn deur. In het voorjaar ben ik echter verhuisd en het is nu een stukje verder. Mijn laatste massages waren bij Joema in Antwerpen (zij masseert ook bij Tantrananda in Zottegem) en bij Luna in Essen (wordt hier ook besproken).
 
@Ronny en hoe verliep het maken van de afspraken?
Heb de indruk dat ze niet vaak haar mail checkt.
Duurt soms een week eer je reactie krijgt.
En als ik dan uiteindelijk een afspraak heb blijkt ze zich van maand vergist, ze belde een maand te vroeg af wegens ziekte.
Ze heeft dan de afspraak verzet naar juiste datum. Kom ik eraan op de nieuw afgesproken datum, komt ze net uit haar bed met een slaapkop, sorry heb je afspraak niet opgeschreven en ben ziek, kan dus niet doorgaan.
Redelijk gefrustreerd terug naar huis gereden...
 
Ja, dat is inderdaad heel vervelend, maar ik zie dat je nu op een andere manier moet contact leggen. Toen ik er kwam kon je rechtstreeks vanuit haar website, naast de massage die je verkoos, een link aanklikken en dan kwam je op een kalender/agenda en kon je de vrije momenten bekijken. Dat is nu niet meer heb ik gezien. Ik heb haar dus nooit aan de lijn gehad voor het maken van een afspraak, dat ging altijd automatisch en ik heb toch nooit voor een gesloten deur gestaan, ze verwachtte mij iedere keer. Misschien spelen er andere dingen waardoor haar dienstverlening niet meer top zijn.
 
Fantastische tantra masseuse, ik ga er al sinds vele jaren en is voor mij qua tantra massage een topper.
Verwacht geen pijpen of intiem of wederzijdse aanrakingen.
Als je anderhalf uur wil genieten van strelingen over je hele lijf met een regelmatige tease en top HJ is dit een super adres.
Als je sex wil moet je elders terecht.
Altijd afspraak gemaakt via telefoon en nooit moeilijkheden gehad om af te spreken of voor de deur gestaan.
 
Ik ben vier keer bij Diana geweest, 2x de Traditionele Tantramassage gekozen en nadien 2x de Kasjmirische Tantramassage. Ik vond het heel erg goed, en de ruimte waar ze masseert is echt heel mooi ingericht.
Er komt ook geen rare "geheimdoenerij" aan te pas, meestal was het zelfs haar echtgenoot die de deur opende en waar je in afwachting een kort babbeltje mee kon doen (als je dat al wilt natuurlijk), ze rijdt ook rond met een klein autootje waar je niet kan naast kijken omwille van de reclame voor haar zaak.
De massages gebeurden in 2019, dus voor Corona.
Een goede en echte Tantramassages vind je meestal niet naast je deur maar Dunas was met de wagen exact 10 minuten van mijn deur. In het voorjaar ben ik echter verhuisd en het is nu een stukje verder. Mijn laatste massages waren bij Joema in Antwerpen (zij masseert ook bij Tantrananda in Zottegem) en bij Luna in Essen (wordt hier ook besproken).
Hey ronny is er een happy end bij of niet ik wil geen intiem maar wil wel graag klaarkomen, zo ja bij welke massage is dat dan de traditionele of de kasjmirische
 
Bij de Kasjmirische Tantra zit een hoogtepunt er sowieso bij, dit is ook echt wel een intenser en intiemer gebeuren, zonder evenwel afbreuk te doen aan de ervaring van wat zij dan haar Traditionele Tantramassage noemt.
Toen ik de eerste massage kreeg van haar (Traditionele Tantramassage) was er eveneens een hoogtepunt, de tweede keer niet (omdat er ook niet zoveel aandacht besteed werd aan de penis als bij de Kasjmirische). En dat is best wel heel frustrerend. Het is allemaal heel intiem, opbouwend ook (zo voelt het als ontvanger ook, ook al zit je niet stiekem te verlangen naar een orgasme) en je lichaam reageert (zo werkt je lichaam nu eenmaal). Toen het mij duidelijk werd dat de massage echt gedaan was, was dat toch heel verwarrend omdat je lichaam (en je hoofd ook wel) "iets bevredigends" verwacht maar dat komt er dan niet en dat is, figuurlijk dan toch, een heel koude douche. Het voelde voor mij gewoon tegennatuurlijk. Je lichaam vraagt op dat ogenblik niet naar seks, wel naar een natuurlijk verloop van wat de massage teweeg heeft gebracht.
 
Fantastische tantra masseuse, ik ga er al sinds vele jaren en is voor mij qua tantra massage een topper.
Verwacht geen pijpen of intiem of wederzijdse aanrakingen.
Als je anderhalf uur wil genieten van strelingen over je hele lijf met een regelmatige tease en top HJ is dit een super adres.
Als je sex wil moet je elders terecht.
Altijd afspraak gemaakt via telefoon en nooit moeilijkheden gehad om af te spreken of voor de deur gestaan.
wanneer was je laatste contact met haar?
probeer nu al een maand om een afspraak vast te krijgen maar krijg maar geen gehoor...
 
Ik denk dat er velen zijn die omwille van de coronatoestand gesloten blijven. Vorig jaar maakte zij daar dan wel melding van op haar website, nu niet blijkbaar. Heb je haar al eens proberen te bereiken via mail?
 
Ze is terug actief op de nieuwe website

Is dan heel recent, begin deze week nog gecheckt en toen was er nog niets nieuws.


Ze werkt nu blijkbaar samen met iemand. Ga toch eens info inwinnen per mail. Vroeder was het simpel, je maakte een afspraak voor een tantramassage en je wist wat je kon verwachten, nu is het allemaal wat onduidelijker. De "Sexual Healing" lijkt mij nog het meest in de buurt van Tantra te komen, wel 260 voor 2 uur.
 
Het ziet er naar it dat er geen tantramassage meer gegeven wordt. Althans niet vermeld op de site. Zonde want hier staan wel positieve ervaringen op en had graag nog eens een 'echte massage' beleefd. Iemand nog recent bij geweest?
 
Ben er al eens geweest voor een de-armoring massage. Je bent wel naakt, maar de penis is steeds bedekt en zij draagt ook gewoon kledij. Het op op zich wel een hele goede massage en kan je lichaam echt lezen met haar handen.

Ik ga zeker nog eens terug gaan voor een sexual healing, waarbij zij ook naakt is.
 
Ben er al eens geweest voor een de-armoring massage. Je bent wel naakt, maar de penis is steeds bedekt en zij draagt ook gewoon kledij. Het op op zich wel een hele goede massage en kan je lichaam echt lezen met haar handen.

Ik ga zeker nog eens terug gaan voor een sexual healing, waarbij zij ook naakt is.
En al terug geweest?
 
Ben vorige week langs geweest. Telefonisch afspraak gemaakt zonder problemen. Ik ben voor een sexual healing massage geweest. Daar ik er voor de eerste kwam werd deze (nog) niet naakt door haar gegeven (wordt nooit bij de eerste keer gedaan door haar, kwestie van elkaar te leren kennen/vertrouwen blijkbaar). Had geboekt voor 2 uur maar heeft uiteindelijk 3 uur geduurd. Eerst een 'intake'gesprek van een kwartiertje kwestie van elkaar wat te leren kennen en geen onrealistische verwachtingen te scheppen. Hoogtepunt is mogelijk, maar is geen doel op zich. Was heel opwindend en heb de hele tijd op het randje gestaan. Ik ga zeker nog eens terug.
 
Vroeger paar keer bij haar geweest.
Kan ze enorm aanraden.
haar tantra massage is echt.
Heeft weinig te maken met het gemakkelijke misbruik van die term door veel DVP op RL
Wat mij toen al opviel is dat ze enorm veel energie stak om zichzelf verder op te leiden ze kon toen regelmatig weken afwezig zijn om in andere landen tantra etc verder uit te diepen.
Zij weet je echt in een hiel diepe trance te brengen. Het uiteindelijk orgasme is extreem heftig en blijft heel lang in je lichaam hangen.
bij haar gaat het echt om geest en lichaam en niet om een sexuele handeling vandaar dat ze niet op RL staat. Ik heb haar massages gehad als ze aangekleed of deels bloot was denk nu eigenlijk niet dat dat veel verschil maakt. Denk dat als ze een Bourka aan heeft de ervaring die jij als klant meemaakt even heftig en diepgaand is
 
Terug
Bovenaan Onderaan