Recensie Diana, Emmanuela's Angels, Waasmunster 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze namiddag nog een bezoekje gebracht aan Lucia, ... is morgen haar laatste dag dus ik wou er nog zeker even van genieten. toen ik achteraf in mijn auto stapte zag ik net Diana uit een taxi stappen... ze herkende me direct en stak lekker haar tong uit en ging toen overdreven heupwiegend naar binnen ... zou er zo achteraan gegaan zijn maar Lucia had me pas serieus afgepeigerd ... grrrrrrr ...
 
Deze namiddag nog een bezoekje gebracht aan Lucia, ... is morgen haar laatste dag dus ik wou er nog zeker even van genieten. toen ik achteraf in mijn auto stapte zag ik net Diana uit een taxi stappen... ze herkende me direct en stak lekker haar tong uit en ging toen overdreven heupwiegend naar binnen ... zou er zo achteraan gegaan zijn maar Lucia had me pas serieus afgepeigerd ... grrrrrrr ...
Welke Diana bedoel je ?
Diegene die op redlights staat ?
Of de andere Diana ,die met al de positieve reviews 🙂 ?
 
Diana met de positieve reacties... Maar zie dat ze nu Luna heet. Waarschijnlijk omdat er al een andere Diana is. Voor wie nog kan volgen :giggle:
Zie het ook net ja.
Luna mag me maandag eens verwachten dan 😋

PS. Die foto's van Diana zijn precies ook al van een tijdje geleden...
Vorige week kwam ze zich eens voorstellen,...amai zeg ,....die vrouw zag er toch niet te fris uit,...zag er al goed afgeleefd uit 😏
 
Zie het ook net ja.
Luna mag me maandag eens verwachten dan 😋

PS. Die foto's van Diana zijn precies ook al van een tijdje geleden...
Vorige week kwam ze zich eens voorstellen,...amai zeg ,....die vrouw zag er toch niet te fris uit,...zag er al goed afgeleefd uit 😏
In Waasmunster nemen ze het niet te nauw met de foto's 🤥
 
Vandaag een triootje geboekt met Diana en ... inderdaad Diana. Ale, Luna. Uurtje à 150€, vind je niet overal.
2 colombiaanse lekkere meiden. Luna met haar jonge speelse kuren en Diana met haar ervaren handjes. ik moet eerlijk zijn, trio's met 2 heerlijke meiden, niet meer iets voor iedere dag... maar het is zo plezant meneer ...🥳

morgen ga ik dus een rustpauze inlassen... of misschien toch nog ergens een massageke meepikken...
 
Vorige week Luna ( de oude Diana) eens bezocht.
omdat de nieuwe foto's mij meer overtuigd hebben dan de oude.
Is inderdaad een hele speelse losbol en geeft haar volledig, maar voor mij zit er toch geen herhalingsgevaar in.
op seks vlak ben ik toch wat op mijn honger blijven zitten.
 
Vorige week nog eens langsgeweest. Gekozen in de line up voor Luna.
Moet zeggen dat de sex iets minder was, maar ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren. Was wel vriendelijk. Massage was matig. Daarna nog even gekamerd met Patricia.
 
Met de verandering van naam van Diana naar Luna is de sex er ook veranderd en niet te goede. Kussen tipje van tong, beffen hooguit minimum 1 minuut haar tepels waren zeer gevoelig dus ook minimum van tijd. Pijpen was goed maar echt super neen. Neuken was vroeger veeel beter toen ze nog Diana noemde.Had de indruk dat het niet snel genoeg kon gaan. Hygiëne was dan wel in oké mooi lichaam stevige borsten, vrolijke zotte meid. Kortom niet meer de Diana van vroeger. Geen herhalingsgevaar voor mij.:(
 
Met de verandering van naam van Diana naar Luna is de sex er ook veranderd en niet te goede. Kussen tipje van tong, beffen hooguit minimum 1 minuut haar tepels waren zeer gevoelig dus ook minimum van tijd. Pijpen was goed maar echt super neen. Neuken was vroeger veeel beter toen ze nog Diana noemde.Had de indruk dat het niet snel genoeg kon gaan. Hygiëne was dan wel in oké mooi lichaam stevige borsten, vrolijke zotte meid. Kortom niet meer de Diana van vroeger. Geen herhalingsgevaar voor mij.:(
Mijn laatste 2 afspraakjes daar met Samantha en gisteren nog met Estrella was gene vette. Wou Luna daarom nog is bezoeken later deze week maar na bovenstaande toch vertwijfeling. Ondanks het bij mijn vorige 5x met haar steeds goed was. Hoop dat er trouwens snel wat andere en betere dames zijn.
 
Is Idd gene vette meer ginder….vorige week nog eens in Drongen bij Cathy geweest….natuurlijk verre van een gfe maar ze is vriendelijk en vind ze wel een knap lijfje hebben en pijpt lekker 👌
de rest is maar gewoontjes …maar ga er toch graag bij 🙃
 
Is Idd gene vette meer ginder….vorige week nog eens in Drongen bij Cathy geweest….natuurlijk verre van een gfe maar ze is vriendelijk en vind ze wel een knap lijfje hebben en pijpt lekker 👌
de rest is maar gewoontjes …maar ga er toch graag bij 🙃
Cathy is terug in Waasmunster. Ben er nooit bijgeweest. Misschien toch is wagen bij gebrek aan beter...
 
Met de verandering van naam van Diana naar Luna is de sex er ook veranderd en niet te goede. Kussen tipje van tong, beffen hooguit minimum 1 minuut haar tepels waren zeer gevoelig dus ook minimum van tijd. Pijpen was goed maar echt super neen. Neuken was vroeger veeel beter toen ze nog Diana noemde.Had de indruk dat het niet snel genoeg kon gaan. Hygiëne was dan wel in oké mooi lichaam stevige borsten, vrolijke zotte meid. Kortom niet meer de Diana van vroeger. Geen herhalingsgevaar voor mij.:(
Vorige week ook eens solo gegaan met Luna. Mijn ervaringen waren identiek. Kussen, enkel de lippen aanraken. Borsten, tepels zeer gevoelig. Pijpen gemiddeld. Mocht wel uitgebreid beffen, was ok maar toch ook gestuurd: enkel rechttoe rechtaan. Nee, voor mij scoorde dit onvoldoende om voor herhalingsgevaar te zorgen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tweetal weken geleden nog eens in Waasmunster gestopt na het werk.

Daar ik al lang eens met Diana wou neuken, voor haar gekozen tijdens het voorstellen van de dames. Ondanks het feit dat haar service er de laatste tijd wat op achteruit is gegaan volgens sommigen wou ik haar toch eens ervaren.

Nu moet ik zeggen dat het uurtje wel vlot en leuk verliep, maar ik ging toch ook niet ondersteboven buiten. Het tongzoenen was maar flauwtjes en haar tepels zijn inderdaad zeer gevoelig en dan niet in de positieve zin.
Ze was wel enthousiast al was dit duidelijk gespeeld, maar dan op zo'n manier dat het er wat over was. Het pijpen en neuken was best wel ok maar om een tweede maal klaar te komen was het toch allemaal wat te kunstmatig.

In de omgang is ze wel leuk en ze zou je volgens mik helemaal gek kunnen maken want op zich ziet ze er wel leuk uit. Maar toch was het eerder net niet genoeg om echt goed te zijn.

Voor mij was de date eerder voldoende om geen grote teleurstelling te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan