Recensie Diana/Honey Leiden Privé 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
884
29/08/21
2.817
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik hou van exotische meiden. Bij Leiden Privé ben ik daarvoor door de jaren heen altijd flink aan mijn trekken gekomen. De altijd geile Antilliaanse Nikki, Meiden van Holland lekkertje Freya, de donkere schone Afrikaanse Yara, zachte Antilliaanse Nanda, wulpse Colombiaanse Tatiana, half Marokkaanse GFE Sascha, Z-O Aziatisch ogende slanke Elisa, om er slechts een paar te noemen. De dates verliepen altijd lekker geil, gemoedelijk en tot grote bevrediging. Op mijn telefonische vraag of er weer een exotisch meisje beschikbaar was, werd geantwoord: ja, vandaag hebben we Diana bij ons. Anders kom je toch gewoon even kijken en kennis maken? Dat leek me een uitstekend plan. Diana (of Honey zoals ze zich wil laten noemen), stelde zich voor. En ik was meteen verkocht. Cinnamon Brown skin beauty met een lekkere malse kont. Uurtje afgerekend (als probeertarief) en achter die lekkere kont naar boven. Honey heeft een jong vrolijk gezichtje, 25 jaar, kleine borsten, 1.65 à 1.70 schat ik, en een heerlijke malse zachte welgevormde kont. Ze zei dat ze pas is 'overgekomen' van Lovely Privé naar Leiden, om haar geluk daar te beproeven. Ze heeft een sympathiek en guitig voorkomen. Met de extra service zoals kussen of pzc is ze minder scheutig. Helaas, ik kon haar niet overtuigen. En bij een GFE hoort uiteraard automatisch pzc. Maar ook bij pzc gaf ze aan dit niet altijd in te willigen. Maar gelukkig stemde ze hier (tegen extra betaling) wel in (ik gaf haar €50 extra). Ik kon beginnen door haar eerst lekker te bevoelen en haar lichaam te kussen. Wat een heerlijk lichaam. Daarna boog ze zich voorover en begon ze mij te pijpen (zc). Wat was dit heerlijk. Met de juiste druk bewoog ze haar lekker warme mond en lippen over mijn lul heen en weer. Ook likte ze af en toe lekker aan mijn ballen. Daarna ben ik op mijn rug gaan liggen om mij lekker verder te laten pijpen. Heerlijk! En O-O-O wat een uitzicht op die kont. Ik wilde hierna meteen van die heerlijke kont genieten (doggy style!). Wat een sensatie was dit. Haar billen waren zo mals en lekker gevormd, dat deze bij elke stoot een heerlijk zacht gevoel tegen mijn onderbuik en ballen gaven. Ongelooflijk. Ik had het idee om een uur te verlengen, maar kwam er toen al achter dat ik dat onmogelijk zou kunnen volhouden. Ben op mijn hurken gaan zitten en meer naar achteren gaan leunen, zodat ik haar lekker op mijn lul kon laten stuiteren en haar dieper kon penetreren. Wat een heerlijk uitzicht en lekker gevoel. Daarna ging ze plat op haar zij liggen, met één been opgetrokken, en heb ik haar in deze positie lekker hard kunnen doorneuken. Dit vond ze erg prettig en ik trouwens ook :). Ik weet niet eens meer hoe ik ben klaargekomen, maar wel dat het keihard was en ook nog eens veel te vroeg. Ik kon me niet langer inhouden en heb het condoom flink in haar warme poesje volgespoten. Met haar kutspieren heeft ze vervolgens de laatste druppels eruit gemolken. Wat een lekker gevoel! Er was nog voldoende tijd over om gezellig met haar te babbelen. Ze vertelde dat ze van Dominicaanse afkomst is (Ay que lo que mami!!? Coño qué culazo!). Ze gaat me daarom zeer waarschijnlijk nog een keer zien. En dan hoop ik dat onze klik beter wordt waardoor ze misschien ook kussen toelaat, want dat mis ik wel. Gracias mi Honey y hasta la próxima vez mami!
 
Onlangs nog een tweede keer met deze Nederlands-Dominicaanse schoonheid het bed gedeeld. Lekker opgewarmd met een pijpbeurt terwijl ik haar aan het beffen was. Ze werd er lekker nat van. Helaas verwachtte ze een telefoontje of een whatsapp. Ze moest iets regelen ofzo, waardoor ze even van de kamer moest. (een behoorlijke domper net als het vocht langs haar benen loopt). Na enkele minuten met een zucht dus maar weer opnieuw begonnen, maar mijn stemming had wel een aardige deuk opgelopen. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen en heb ik keihard en per ongeluk een straal zaad in d'r haren gespoten (sorry!). Gelukkig belandden de overige stralen netjes op haar borstjes en buik. Hasta la próxima vez!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan