Recensie Diana, House of Pleasure, Ophoven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter72

Newbie
5
21/02/22
4
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/diana-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdag even bij HOP naar binnen gegaan, bij het voorstellen kwam Diana ook voorbij en door heer enorme tieten zonder silicone was zij meteen mijn keuze.
Op kamer doet ze heerlijk mee pijpt goed en ook de rest is prima, verschillende standjes gedaan en na het klaarkomen over haar dikke tieten nog een massage gehad. Omdat er daarna nog een kwartier over was heb ik haar nog een keer lekker geneukt en op het einde condoom eraf gedaan en me nog even laten pijpen waarna ik mijn zaad weer over haar tieten heb gespoten. Helaas na een uur weer naar huis gegaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er vandaag ook geweest en gebleven voor een uur,

goedlachse dame die je op je gemakt stelt en zeer sociaal overkwam.

zoenen deed ze op de mond (zonder tong) en pijpen met condoom maar dit stoorde mij niet omdat ze wel goed goed haar "werk" doet zonder al het fake gedoe

intiem was ook zeker top omdat ik merkte zoals hierboven beschreven ze zelf ook meedoet en er ook echt van geniet, ook geen probleem om een tweede ronde te doen met haar als je een uur boekt hier zet ze zelf het initiatief voor in.

Diana is zeker een aanrader als haar looks je bevallen, mij ziet ze in ieder geval ooit nog een keertje terug 😉(y)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/7559854-diana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

In veronderstelling dat ik haar al kende een afspraak gemaakt.
Bij HOP aangekomen toch nog even moeten wachten totdat ze vrij kwam, wél even kennis kunnen maken met Sofi, mooie nieuwe dame, geen datemateriaal wegens geen pzc en tongzoenen, jammer wel want mooier dan haar foto's.



Diana kwam me ophalen....., niet de dame die ik verwachte iig. Ook wat voluptueuzer dan m'n voorkeuren maar ze zou prima voldoen volgens Raymond. :love:

Diana is een leuke meid, spreekt mondjesmaat Engels en zegt uit Paraguay te komen.
Alles naturel en na gezamenlijke douche op bed belandt, zoenen was in het begin mondjesmaat, werd later stukken beter.
Pijpt echt heerlijk, lekker rustig en sensueel en probeerde regelmatig diep te gaan wat niet geheel lukte.
In 69 poosje doorgebracht tot ze aangaf te willen neuken, dit nog even af kunnen houden want haar pijpkunsten was ik nog zeker niet moe.
Hele poos van kunnen genieten, klaarkomen wilde ik echter neukend dus condoom er om waarna zij on top wilde.
Helaas door dikte van condoom (niet die van mezelf) weinig gevoel, ook niet na wisselen standjes.
Uurtje was ruim om en Diana teleurgesteld dat ik niet klaar was kunnen komen. Haar gerustgesteld dat dat vaker gebeurt en het zeker niet aan haar inzet gelegen had.

Paar zoenen bij het afscheid en nog ff nagebabbeld met Raymond die met het advies van Melina kwam........, zie andere recensie. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan