Recensie Diana, Leeuwarden (voorheen Emmeloord) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Topsy

Wandelaar
Forumpionier
33
08/07/21
23
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/8650732-diana
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van dit topic over ervaringen met haar maar een recensie gemaakt.

Whatsapp contact ging gemakkelijk - kunnen andere dames nog wat van leren.

Mooie dame om te zien. Heerlijke borsten en erg mooi vrouwelijk lichaam (niet dik/dun/curvy, maar gewoon lekker). Kan goed pijpen-zonder-condoom en toonde initiatief bij mij.

Minpuntje was dat we het op een bank moesten doen, maar met die borsten in mijn gezicht vond ik dat niet zo heel erg! ?

Haar Engels is niet al te best, houd daar rekening mee.

Herhalingsgevaar? Voor deze prijs? 100%!
 
Ik ben recent bij deze dame geweest en kan me aansluiten bij deze recensie, mooie dame en een fijn uur met haar gehad. Had alleen niet echt een klik, bleef een beetje ongemakkelijk. Kan ook aan mij liggen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/8650732-diana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Redelijk recent heb ik een afspraak van een uur met Diana gehad (wijk Rapenburg in Leeuwarden). Afspreken via whatsapp ging makkelijk en duidelijk. Het was de tweede keer dat ik met haar afsprak, na een leuke ontmoeting vorig jaar in Leeuwarden.

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet en hebben we de financiën afgehandeld. Ik had thuis gedoucht, maar ze wou graag mijn penis nog wassen aan de wastafel in de badkamer en ik moest mijn handen even wassen. Daarna op bed aangekomen gekust, gestreeld en ging ze me pijpen. Dit liet ik overgaan in een fijne befsessie wat weer doorging in uitgebreid standje 69. In dat standje kwam ze klaar, of bijna klaar, wat ik erg opwindend vond. Vervolgens heeft ze me een condoom omgedaan en kwam ze cowgirl op me zitten. Wat een heerlijke afwisseling binnen dat ene standje, van haar het werk laten doen, naar zelf stoten en van zoenen naar lekker aan haar grote borsten likken. Uiteindelijk kreeg ik een ontzettend lekker orgasme in dit standje. We hebben nog wat nagelegen en gekletst. Voordat ik vertrok heb ik me nog gauw even kunnen afspoelen onder de douche.

Ik vind haar een erg leuke en aantrekkelijke dame. Ze is ontspannen en grappig, maar doordat haar Engels niet geweldig is komt het niet echt goed tot een gesprekje, dat is wel jammer. Heb een goed en leuk uur met haar gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan