Recensie Diana (Roe), Antwerpen, Verversrui 20/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ikzelf ben geen deep throat fan tenzij het heel sloppy is, je weet wel met veel speeksel vind ik geil. Ik denk dat ze dat ook wel zou doen mocht ik het gevraagd hebben.

Soit, die Diana zit in VR linkse kant als je van falconplein komt, daar in dat hoogopgeschoten hoekpand met een kleine steegje, VR 20/4.

Diana heeft lang zwart haar en heeft latina/arabische looks met tattoos op armen en schouders. Ze droeg een zwart lederen setje. Ze is niet zo groot zonder hakken. Mooie naturelle borsten en dikke kont.

Haar werkuren ken ik niet. Ik ontmoette haar om 20u.

Iemand anders zei over haar:

Hoewel ik deze dame al een jaartje of twee heb gezien in het SKW vind ik niet onmiddellijk een topic over haar. Dus maar eentje opgestart. Diana is een Roemeense dame van begin 20 met lang zwart haar. Ze heeft een beetje een Aziatische look en werkte vroeger op Verversrui 13. Ze viel me al eerder op, maar door haar sm-achtige look (niet mijn ding) ben ik nooit eerder bij haar binnengestapt. Vorige week toch mijn stoute schoenen maar eens aangetrokken en haar voorzichtig benaderd. Ze doet ook 'gewone' sex en niet enkel sm, dus ik bij haar naar binnen.

Het viel me op dat haar Engels erg goed is en dit lijkt me ook een heel slimme meid. Aangenaam gesprek met haar gehad over tja natuurlijk corona en vaccinaties...maar gelukkig was het niet alleen gepraat! Ik had gekozen voor een iets uitgebreider menu met pijpen zonder condoom. Dat deed ze voortreffelijk met veel afwisseling en erg lang. Daarna mocht ik rustig wat standjes uitkiezen waarbij ze ook goed meedeed en net genoeg kreunde om het echt te laten lijken. Kortom: zeer goede ervaring en Diana ga ik regelmatig nog eens bezoeken.

Ze doet momenteel overigens dubbele shiften.
Ik deze dame ook al een paar keer gezien! Lekker wijf maar een beetje een arrogante kop! En als extra op haar menu pijpen zonder? Ik ga haar toch snel een keertje proberen dan! Bovenstaande recensie is toch wel positief!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben 2 weken geleden nog op zaterdagavond bij haar geweest.
Ze is relaxed zoals altijd en een uitgebreid praatje behoort tot het pakket.
De sex met dit pocketmeisje is zeer goed. Ze is wel kleiner dan verwacht als je haar in het hoge raam ziet staan. Ondertussen werkt ze al langer dan 10 jaar in Antwerpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan