Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
30/05/22
0
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/geile-trekdateprostaatmassage-roermond-_8053231 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-geile-trekpijpdate_6943556
Totale kosten (in euro)
€60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week kwam ik via sexjobs bij Diana uit.
Na een paar x app contact gehad te hebben was het vandaag zo ver.
Ik kon vanmiddag nog bij haar langs voor een pijpdate.

Er deed een aangename verrassing de deur open. Een zeer knappe volle verschijning met een paar heerlijke zachte grote borsten.
Na een gezellig praatje (wat heel natuurlijk ging) de kleren uit en mijzelf overgegeven aan haar. Ze geeft duidelijk haar grenzen aan waar wel aan te raken.
Maar wat een genot om haar volle lippen aan het werk te zien. Zo geil hoe diep ze kan, bijna tot mn ballen (en ben echt niet klein geschapen) Een echte vakvrouw👌👌
Ik ga zeker nog vaker bij haar op de koffie😉

Een echte aanrader...
Ze krijgt 5 v/d 5 sterren van mij.
 
Nee hoor, thuisontvangst.
Heeft waarschijnlijk wel kramp in kaken na 45 minuten, maar je mag bijna nergens aankomen.
Kom nou, Newbee heeft gelijk. Advertorial 2e klas. 1e klas zou minder lovend zijn geweest, maar dit valt echt niet (wel dus) op.

Maar als ze al zolang adverteert moet toch iemand haar kennen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/aftrekdates-en-pijpdates_6835340
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een paar keer bij Diana geweest.
Over haar uiterlijk kun je van mening verschillen, in elk geval verzorgd.

Ze is topless en haar borsten zijn groot, ze vind het volgens mij lekker als je eraan zit.

Ze weet heel goed hoe ze een pik moet behandelen.

Ik ben op zich niet zo voor alleen aftrekken of alleen pijpen, toch ben ik meer keren geweest, vooral ook omdat ik dan weet waar ik aan toe ben en in de regio is het aanbod twijfelachtig.
 
EUR 80 voor PZC + trekwerk en dat voor 20 min. Kwalitatief een voldoende. Alleen praat ze wat veel en qua uiterlijk is persoonlijk. Voor mijn geen herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Diana is in een woord GEWELDIG. Eerste contact ging snel en vriendelijk. Ik had een aantal wensen met haar besproken. Omdat ik namelijk 9 tot 10 maanden niet meer klaargekomen was (ik speel niet me mezelf), had ik aan Diana gevraagd of 2 keer klaarkomen binnen de tijd voor haar oké was, omdat dit geen probleem was hadden we afgesproken dat ze me eerst een keer rustig zou klaar trekken zodat de spanning eraf was, om vervolgens mijn prostaat te melken voor het tweede hoogtepunt.

Bij binnenkomst doet een super lieve en vriendelijke en enorm geile verschijning de deur voor me open. Ik was meteen gerust gesteld en ze maakte een vriendelijk en naar mijn gevoel oprecht praatje met me. Vervolgens vroeg ze of ze mijn broek uit mocht doen om aan het werk te gaan. Zo gezegd zo gedaan, ze kwam voor me staan en voelde eerst met haar hand aan aan de buitenkant van mijn broek, volgens mij is die er al klaar voor zei ze lachend tegen me. Vervolgens ging mijn broek uit en voelde ik langzaam een lekkere warme hand mijn boxer in gaan, ze bleef me met zo een geile blik aankijken. Ze voelde eerst lekker aan penis en pakte meteen mijn balzak al lekker mee. En toen gebeurde het al. Door haar warme hand ik mijn boxer en de geile blik waar ze me mee aan keek spoot ik binnen no-time haar hand en mijn boxer vol. Ik voelde me super ongemakkelijk en opgelaten, maar Diana draaide dit meteen om en zei tegen me dat ze er zelf ook van genoot als iemand zo geil van haar word.

Toen nam ze me mee naar de wastafel om mijn zaakje even op te frissen en haar hand ook even te wassen.

Toen kwam het volgende stuk, de prostaatmassage. Toen ik weer schoon en bijgekomen was vroeg Diana me om op de bank te gaan liggen met mijn benen uit elkaar, normaal zou ik zo een houding bij een vreemde vrouw ontzettend ongemakkelijk vinden, maar door de hele vibe die Diana heeft had ik dat nu totaal niet. Toen kwam ze weer de hoek om, dit keer met een fles glijmiddel en een latex handschoentje. Ze kwam tussen mijn benen zitten en maakte me rustig aan binnen no-time weer hard. Het handschoentje ging vakkundig aan en er kwam een flinke klodder glijmiddel op haar vinger, ze vroeg me of ik het fijn vond als ze mijn gaatje eerst insmeerde met glijmiddel, ik stemde meteen toe. De klodder glijmiddel verdween tussen mijn billen, en Diana pakte nog een beetje extra op haar vinger, vervolgens voelde ik langzaam een lange gladde vinger naar binnen glijden. Ze vroeg me of ik me prettig voelde en bij mijn instemmen ging ze opzoek naar mijn prostaat, die ze binnen no-time had gevonden. Vervolgens begon ze me heerlijk af te trekken met de andere hand, en heeft ze me zelfs aangeboden om me erbij te pijpen. Ik heb er voor nu voor gekozen om het bij trekken te laten, en met succes want binnen enkele minuten had Diana weer een flinke lading sperma tussen haar hand doorlopen.

Ook na de tweede keer heeft ze me netjes opgefrist en wat ik erg fijn vond is dat ze al het glijmiddel tussen mijn billen ook heeft weggeveegd zonder dat dit ongemakkelijk voelt, maar zelf geil is.

Ze bood me super lief nog een drankje aan en we hebben nog een beetje nagepraat. Ik bedankte haar voor de super fijne en geile ervaring. Ik ga snel nog een keer terug voor de pijpbeurt.

Al met al kan ik niks anders dan enorm positief zijn over Diana, ze is enorm lief, geil en begripvol en neemt echt heel netjes de tijd voor je, en werkt je niet zo snel mogelijk af. Dan valt van een prijs van €50 echt niks te zeggen. Ik weet zeker dat ze mij nog veel vaker gaat zien.
 
Laatst bewerkt:
Agenda:
elke 3 maanden nieuw aanmelden en lyrische recensie schrijven. Daarna niks meer.
Valt echt niet op hoor.
Ook stom als er geen werkende link is.
Mijn excuses dat ik er geen link bij gezet heb.
Bij dezen:


Van mij zul je niet veel reviews zien inderdaad. Ik bezoek alleen Kirsten in Kerkrade en ben nu 2x bij Diana geweest in Roermond.

Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar een nieuwe advertentie of telefoonnummer van Kirsten in Kerkrade. Zij gaf ook alleen erotische massages en heb daar de beste prostaatmassage gehad die je je kan voorstellen. Hier kan zelfs Diana (nog) niet aan tippen. Weet wellicht een van jullie meer over Kirsten? Ik hoor het graag van jullie.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-geile-trekpijpdate_6943556
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom bij haar al jaren. Bood jaren geleden het volledige pakket aan. Helaas doet ze alleen nog maar pijpen.
1 pijpbeurt kost nu 80 euro, is wel (bij mij) zonder cd.
Ze is best groot voor een vrouw, ik schat bijna 1.80 cm. Vol, niet dik met enorme tieten.
Ik vind het jammer dat ze het volledige pakket niet meer aanbied. Ze was er wel klaar mee had ik eens begrepen van d'r, en dat respecteer ik uiteraard.
Neemt niet weg dat zij naar mijn mening de beste wip ooit was/is. En ik kom lastig klaar tijdens neuken of een pijpbeurt. Maar zij krijgt het gewoon klaar, iedere keer. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. En ik heb al wat gewandeld in mijn leven.
Ik had op Hookers vroeger een recensies over haar geschreven en echt leuk dat er een nieuwe wandelaarsite is opgericht.
 
Best wel hoog ja, ik weet ff de verdieping niet meer.
Ze heeft een maagband of maagverkleining laten doen een poos geleden. Toen is ze idd wat afgevallen.
Ondertussen is ze wel weer wat aangekomen. Haar lichaam wind mij ontzettend op, het is natuurlijk waar je van houd. Het is zeg precies het type vrouw waar ik op val. En ja smaken verschillen.
Ik vind haar erg sexy.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Volgens mij 13 hoog. Je kunt er goed ongezien naar binnen. Schrik niet als je binnen komt....wie geweest is snapt wat ik bedoel.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier afgelopen donderdag geweest. Is idd veel afgevallen zegt ze. Daarbij ook bezig om via enkele operaties, van overtollig huid verlost te gaan worden. Is vriendelijk en praat honderduit..... Bouwt de pijpbeurt heerlijk op wat mij betreft, heerlijk klaargekomen.
 
Niet oordelen of foto's niet echt zijn als je niet zelf bent komen kijken. Het is weldegelijk mijn lichaam, alleen ivm privacy moest ik de achtergrond weghalen omdat het herkenbare plek is voor bekende, en niet heel het dorp hoeft te weten wat ik doe.

Wel bedankt voor de complimenten, ik ben ook zeer tevreden met het resultaat.
 
Ben een tijdje geleden bij Diana op bezoek geweest. Eerlijke meid, vriendelijk, duidelijk en correct in het contact, kunnen velen nog iets van leren. Vrolijke babbelaar en weet wel raad met een stijf mannelijk lid. Ze vindt het duidelijk heerlijk om een man oraal te verwennen en dat merk je. Klaarkomen in de mond is geen probleem, waar vind je dat nog? Prijs is ook schappelijk wat mij betreft. Haar looks zijn een kwestie van smaak, maar als je een keer gewoon ongecompliceerd afgezogen wil worden, zit je zeker goed.

Haar flatje is… laten we het "uniek" noemen. Ga langs en huiver, zou ik toepasselijkerwijs willen zeggen ;) Wie geweest is, snapt dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan