Recensie Diana (Spa), Doetinchem, Eroscentrum Escape 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind mei was ik na maanden lockdown weer eens toe aan een verzetje, maar in duitsland was qua prostitutie nog niet veel mogelijk.
Aangezien Doetinchem nog op redelijke reisafstand van mijn woonplaats ligt, na 10 jaar afwezigheid weer eens Escape in Doetinchem bezocht.

Het was alweer zo rustig zoals ik me van 10 jaar geleden kan herinneren. Binnen 1 wandelaar gezien, buiten zaten 6 man wat in hun auto zittend met hun mobiel te spelen.
1 rondje gelopen, zo'n 10 dames, meesten al wat op leeftijd.
1 dame sprong eruit, omdat ze in lerenlegging op de stoel zat, precies waarna ik op zoek ben. Deze dame betreft de spaanse Diana, blond haar, dikke naturelle borsten, leuke verschijning en spreekt verder een aardig woordje duits.

Voor 50 euro pijpen en oliemassage/happy end afgesproken. Ze begon met mijn paal over haar dikke borsten te wrijven om mij in extase te krijgen. Dat lukte goed, waarna ze overging op pijpen. Tot mijn verrassing draaide ze zich om na 2min en ging met haar lerenkont op mijn gezicht zitten en pijpte verder. Merkte wel dat ze hierbij haar hand gebruikte,
Maar na 6 maand geen sex met een dame liet ik dit gaan. Afgerond zittend op mijn benen met olie en ondertussen haar dikke borsten vasthoudend.
Vriendelijke dame die lekker kletst na de actie, waardoor het een gezellig bezoekje was
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan