Recensie Diane (Bulg) - 2pg1t6 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chrisabroad

Wandelaar
25
24/12/21
9
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben nu ongeveer 3keer bij deze Bulgaarse dame geweest.
Mooi lichaam, ze heeft zwart haar en een tattoo op der arm
Eerste keer komt ze beetje afstandelijk over, daarna wordt ze wel een toch aardiger.

Pijpen is okay, sex is goed, vooral in doggy ze heeft een lekkere kont dus kan je goed tegen aanstoten.
Ze vraagt wel veel voor de extra's dat zijn als volgt: tongzoenen +50€ beffen 50€ en pzc 100€ dat komt dus bovenop het instapt bedrag van 50€
Ze zei dat Maandag der vrije dag normaal is. dat kan nog is veranderen

Ben niet zo goed in een lang verhaal schrijven maar zag geen review over deze dame nog staan. toch wel beetje me vervangen voor Patricia nu dat zij nog afwezig is.
 
tongzoenen+50€ beffen 50€ en pzc 100€

Dus als je een 15-20 minuten bij haar gaat, dan betaal je 50 euro, en als je daar dan nog tongzoenen, beffen en pzc bij wil, dan lap je 250 euro voor die 15 tot 20 minuten?

Denk niet dat veel wandelaars daar in mee zullen gaan.

Die is de weg kwijt! Maar ook per extra afzonderlijk bekeken vind ik dat erg aan de prijs om dat als meerprijs voor die diensten te vragen. Bij andere dames kan beffen voor 20 of 30 extra, of het zit gewoon al in de prijs.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag bij deze dame geweest. Ze zat op 2pg1t8.

Ze stelde zich voor als Diana uit Bulgarije. Ze gaf aan dat ze 22 was.

Klein, beetje mollig. Maar wel een heerlijke dikke kont, en naturel tieten. Daarnaast had ze ook geile volgesploten lippen.

Ze begon door me heerlijk lang te pijpen en mijn ballen te masseren. Na een poosje vroeg ze of ze door moest gaan of dat ik al neuken wou. Dat laatste was het geval.

Ik wou eerst bovenop beginnen, zodat ik het doggy kon afmaken. Ik had die heerlijke kont van haar namelijk in gedachten.

Ze bleef me continu in mijn ogen aanstaren, waar ik altijd geil van wordt. Dus kwam helaas al snel klaar. Doggy heeft ze dus nog van me te goed.

Alhoewel ze pijpen met veel passie deed, was het neuken toch meer passief. Maar goed, je kan niet alles hebben.

Voor herhaling vatbaar.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb in het verleden deze dame ook eens in Amsterdam zien staan (volgens mij) toen zwaaiden we al fanatiek. Nu in Alkmaar even babbelen en toen was het ijs lichterlijk gesmolten. Dacht vooruit, andere dame is toch weg waar ik eerst oog op had…;( niet geschoten is altijd mis zeggen we maar. Even gebabbeld over hoe het gaat koetjes, kalfjes en de vrijwillige financiële bijdragen was het ijs echt gebroken. Wat een meid. Lief en onschuldig (tot tegendeel is bewezen) maar ik hou het toch graag bij mijn "vaste" dames maar wie weet dat er weer een recensie komt met wat meer "inhoud" heb er vanavond niet zo op gelet eerlijk gezegd…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan