Recensie Diane, Maison Monty, Rijswijk 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenlijk moet ik dit niet zeggen want dan krijg ze het mega druk dat je niet meer tussen kan…… maar… She's back!!!
En ik moest haar gelijk hebben natuurlijk. Dus naar MM gereden en daar was ze ;) En, hoe was het? Was weer als vanouds. Nog beter zelfs omdat je elkaar een tijdje niet te hebben gezien. Details houd ik bij mijzelf maar oh oh lekker tongen met een 19 jarige, damn….. Wat is leven soms lekker.
 
Dat is zeer goed nieuws! Wel jammer dat ze maar twee dagen per week werkt en niet in het weekend. Zo wordt het wel weer heel lastig voor mij om d'r te bezoeken. Zo jammer dat de meiden bij MM die ik leuk vind alleen doordeweeks werken.
 
Dat is zeer goed nieuws! Wel jammer dat ze maar twee dagen per week werkt en niet in het weekend. Zo wordt het wel weer heel lastig voor mij om d'r te bezoeken. Zo jammer dat de meiden bij MM die ik leuk vind alleen doordeweeks werken.
Ze kijkt volgens mij wel per dag of ze zin heb. Vroeger kwam ze zomaar op zaterdag of zondag ook af en toe. Ik zou dus gewoon bellen, wie weet!
 
Ze kijkt volgens mij wel per dag of ze zin heb. Vroeger kwam ze zomaar op zaterdag of zondag ook af en toe. Ik zou dus gewoon bellen, wie weet!
Ze doen weer verwarrend bij Monty: ze staat op de site voor bepaalde dagen, maar als je belt, zien ze haar niet op hun rooster en kan ik geen afspraak maken. Maar vervolgens blijft ze wel op de site staan.
 
Ik had verwacht dat het weer storm zou lopen in dit topic nu bekend is dat Diane weer terug is. In ieder geval ben ik niet zo lang geleden weer geweest en heb ik een leuke tijd met haar gehad. Ze zei wel dat ze niet zo lang zou blijven want ze wil eigenlijk stoppen met het dvp-vak, dus grijp je kans nu het nog kan.

Voor mij waren het 45 minuten lekker zoenen, kroelen, lachen, likken, en een heerlijke finale eerst in doggy, waarbij ze wel héél goed voelde, zodat ik een paar keer moest afremmen voordat er een voortijdig einde aan kwam, en ik bovenop waarbij het uitzicht op dit mooie meisje me over de finishlijn bracht.

Niks op aan te merken? Ik denk dat 't iets is wat aan mezelf ligt i.v.m. te hooggespannen verwachtingen. In mijn herinnering waren mijn eerdere afspraken met Diane hemelse GFE's en dat heb ik wellicht onbewust te veel opgeklopt, zodat de realiteit het daar nooit bij kon halen. Persoonlijk vond ik het minder een GFE dan voorheen, en minder passievol en ook minder initiatief van haar kant.

Wat dus niet wil zeggen dat ik geen fijne tijd heb gehad met Diane. Ze is nog steeds dat leuke, spontane, open, energieke meisje. Alleen was mijn beleving 'anders' dan ik me had voorgesteld. Wie weet, als ik er zonder verwachtingen inga, ervaar ik het misschien weer heel anders.
 
Ze is weg en als ik het goed begrepen heb komt die dit keer niet meer terug, in ieder geval niet bij MM.
Ze had daarnaast naar eigen zeggen al een hoop projecten lopen naast het dvp zijn en ze wilde er eigenlijk al mee stoppen. Dus ik verwacht eigenlijk ook niet dat ze ergens anders opduikt om te ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan