Recensie Dianna/Inessa/Diana/Julia, Arnhem (voorheen Den Bosch, Leiden, Nijmegen, Wijchen) 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JanPieter123

Newbie
10
14/09/22
5
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/6518956-dianna https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4600439-inessa
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Rond 9 uur in de avond een afspraak gemaakt. Kon ongeveer 12 uur terecht, helaas moest is wel even 15 minuten in de auto wachten.

In het begin was het fijn even op de bank gezeten een drankje aangeboden gekregen. Diane houd wel van een babbeltje. En eenmaal op het bed had ze een timer gezet. Pijpen was normaal niet veel speciaals. Tijdens het sex wilde ze vele standjes niet doen, ze gaf aan dat ze alleen missionaris en doggy wou doen. Tongzoenen was wel vol weergave wat fijn was. Was een okay ervaring maar niet voor herhaling. Verder is deze dame uit Oekraine wel leuk voor een keertje maar de service was matig. Ook kostte pijpen met klaarkomen op/in gezicht/mond 30 euro extra.
 
Thanks voor de review JanPieter. Kan je mij vertellen in hoeverre de foto's echt zijn? Lijkt ze er op of zijn ze zeer gunstig genomen? En hoe is haar buik? Plat of buikje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/9253165-julia
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gegokt en verloren.

Via whatsapp had ik leuk contact met Julia. Ik wilde eigenlijk op zaterdagavond al afspreken omdat ik in de buurt was, maar ze hield me toen aan een lijntje dus er is niks van gekomen. Daarom op zondagochtend naar Nijmegen getogen in de hoop dat Julia in het echt net zo gezellig zou zijn als via whatsapp. Het tegendeel bleek waar. Ze spreekt zeer basis Engels. Ze zegt uit Oekraine te komen, dus verwacht niet veel van haar engels.

Haar borsten zijn veel groter dan de geadverteerde cup C, ik verwacht een F of G. Ze is ook een stuk molliger dan de foto's doen vermoeden. De daad kwam over als een automatische piloot. Tongzoenen zou ze doen, maar ik heb geen tong gemerkt. Uberhaupt zoenen ging met moeite. Het wisselen van standjes ging gepaard met wat gezucht en gesteun. Pijpen daarentegen was wel prima, maar verwacht geen wonderen. Mede door haar houding kreeg ik sterk het gevoel dat ze dit niet vrijwillig doet. Dat merkte ik ook uit het gesprek achteraf, ze blijft alleen vandaag nog in Nijmegen maar heeft geen idee waar ze hierna naartoe gaat. Dus een grote red flag dit, ik zou iedereen dan ook aanraden hier niet naartoe te gaan.

De buurt waarin ze ontvangt voel je je ook niet echt veilig. De buurman stond gelijk buiten toen ik weer vertrok en hij bleef mij volgen totdat ik in de auto stapte. Volgas de buurt uit in de hoop dat ik niet gevolgd zou worden. Mij niet meer gezien in die buurt.

Herhalingsgevaar is er niet, ondanks dat ze bijzonder goeie borsten heeft. Ik draag niet graag bij aan het bezoeken van dames die dit werk niet vrijwillig doen.

Note: Julia werkte eerst als Diana in Wijchen, dus mogelijk dat dit topic over dezelfde dame gaat: https://www.girlsreview.nl/threads/diana-nijmegen-wijchen.19979/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4600439-inessa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij Inessa geweest; ik was toch wel erg nieuwsgierig; leuke foto's en bekend adres.

tsja, het is de dame van de foto's, alleen die fotograaf heeft dit wel heel goed aangepakt. Ik zou er wat kilo's bij optellen, en haar tieten, die zijn groot, best lekker, maar staan niet meer zo mooi als op de foto's.

Verder goedlachse dame die graag lekker genomen wordt. Lekker tongzoenen in het begin. Ze kan ook heerlijk pijpen (met condoom niet gevraagd zonder), zuigt lekker. Eerst missio waarbij ze haar benen steeds hoger deed zodat ik harder en dieper kon stoten. Daarna afgemaakt in doggy waarbij ze klaarkwam.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar bestond dit draadje al. Kan worden samengevoegd met de mijne

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan