Recensie Didi, Leek (voorheen Emmen, Roermond, Assen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/assen/526979-didi
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een aantal goede reviews over Didi gelezen te hebben, toch ook eens afgereisd naar Assen. Didi ontvangt aan de rand van Assen. Mooi is ze zeker, alleen zag ze er bijzonder vermoeid uit en dat was ook te merken aan de dingen die volgden.
Pzc was matig, ze was behoorlijk passief en had weinig energie. Zoenen bleef bij kleine kusjes helaas. Haar borsten waren kleiner dan cup C naar mijn idee. Wel is ze een lieve dame waarbij je je direct thuisvoelt.
Wel zalig klaargekomen over haar lichaam. Herhaling gering.
 
Didi werkt inmiddels al weer een paar maanden in Leek. Heb haar vorige week weer eens bezocht. Nog steeds was ze tamelijk passief en de sex was redelijk. Met 20 minuten stond ik weer buiten terwijl ik voor een half uur had betaald en afgesproken. Aardig is ze zeker. Maar herhaling voor mij denk ik niet. De bovenstaande link werkt trouwens nog steeds.
 
Ik ben hier een keer langsgeweest na een saunabezoek in de buurt. Lieve vrouw maar niet heel aantrekkelijk. Gelukkig ging ze met mij wel uitgebreid zoenen want hier word ik altijd het hardst van. Prima discrete ontvangstruimte en ook vrij netjes. Pijpt goed zonder en neuken was ook prima. Herhalingsgevaar gering doordat er aantrekkelijker aanbod is en ze toch wat ver weg ontvangt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan