Recensie DiDi, Warie Thai, Den-Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonMuang

Vaste klant
119
20/09/21
66
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na Corona en het feit dat DiDi een lange tijd was gestopt, maar omdat we altijd contact hebben gehouden was het na bijna 3 jaar weer zover.
Didi stond altjid bekend als HET sexbeest met een enorm hoog libido. Mijn verwachtingen waren na een lange onthouding van haar kant dan ook enorm hoog.
Helaas werden deze niet helemaal waargemaakt. Haar sexdrive was nog steeds onveranderd hoog en na 20 minuten waarbij ze echt pik gericht is ging ze al over tot een langdurige B2B waarbij ze met haar tong in mijn oor de boel aardig op stoom bracht. Het was duidelijk, Didi had het gemist en was helemaal niet van plan de 120 minuten masserend door te brengen. So far So good. Ik gad gehoor aan haar drive en al gauw lagen we elkaar hevig betastend, kronkelend en kussend gek te maken. MEt nog ruim 90 minuten voor de boeg stelde ze al voor om tot neuken over te gaan. Dat wilde ik nog even uitstellen omdat ik weet dat zij op een gegeven moment overgaat tot facesitting voor de spiegel waarbij , als je er echt bedreven in bent en weet wat zij lekker vind, haar oraal kan laten squirten en ja hoor al gauw vond haar lekkere kale strakke poesje de richting van mijn gezicht waarbij zij zich gewiilig een minuut of 15 uitgebreid liet likken, alleen dit keer geen squirting. Daarna vroeg ze weer of we konden neuken. Rubber erom en ze kwam gewiilig bovenop zitten waarbij ze mij met verschillende tempowisselingen hevig heeft bereden maar ik miste iets en dus tot een orgasme kwam het niet.
Even een break maar want we hadden nog een uur te gaan. Beetje Russchisch en 69 maar waar zij in het verleden nog wel eens overging tot PZC deed ze nu helemaal niets en ook PMC deed ze niet. Ze wilde me toch graag het 1ste HP geven dus ging maar met een HJ aan de slag maar ook hier vond ik het anders dan normaal en was er weinig passie waardoor ook dat niet lukte. Uiteindelijk weer in 69 terrecht gekomen waarbij ik mij maar weer tegoed deed aan haar lekkere poesje en simultaan mijzelf maar heb geholpen waarbij ze op het moment supreme haar hoofd wegdraaide en alles over haar borsten nam. Een vlugge blik naar de klok leerde mij dat ik nog 55 minuten had. Ze begon weer met masseren maar waar ik in het verleden gemakkelijk 3 uur of langer met haar kon doorbrengen raakte ik nu een beetje verveeld en wilde het liefst gaan wat ik dan ook maar gedaan heb.
Of ze haar dag niet had of dat ze weer in moet komen of dat het gewoon na 3 jaar weg is weet ik niet maar het was by far niet wat ik van haar gewend was en met haar heb meegemaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan