Recensie Didi, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

demi is the best

Vaste klant
Forumpionier
108
03/07/21
122
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=136
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik deze Thaise (petite) beauty bezocht.
Ik heb gekozen voor een Nuru massage. Deze heb ik al eens vaker gehad (in Thailand en ook in NL), maar dat was al weer jaren geleden. Ik heb daar fijne herinneringen aan.

Ook bij Didi was het een feest. Voor €160 (prijs vastgesteld door het huis) krijg je een Nuru massage met hp.

Daarbij mag je Didi dan wel over de borsten strelen, maar niet intiem.
Maar als je extra betaalt kan er wel veel meer:
* € 50 extra voor pmc en contact
* € 80 extra voor pmc + nmc en contact

Ik heb gekozen voor de 1e optie. Neuken wilde ik bewaren voor een eventueel volgend bezoek. En dat gaat er zeker komen.

Na alle "plichtplegingen" eerst even onder de douche, waarna ik, liggend op mijn buik, eerst een soft erotisch massage met nuru gel kreeg van een kwartiertje. Ze wist alle pijnplekjes moeiteloos te vinden en weg te masseren.

Daarna kwam ze btob op mij waarbij zij haar heerlijke borsten, buik, benen en billen perfect gebruikte. Wat een sensatie!
Dat duurde zeker 10 minuten, waarna ik me moest omdraaien en ook de voorkant een nuru service beurt kreeg.
Pussy sliding was ook een onderdeel, waarbij zij mijn lul langs de ingang liet glijden (helaas net niet naar binnen). Naast mij zittend op haar knieën begon ze heerlijk (diep) te pijpen, terwijl ik haar lichaam verder kon verkennen.

Vervolgens draaide ze zich om voor standje 69.
Terwijl zij verder ging met haar voortreffelijk pijpwerk kon ik haar gleufje en knopje heerlijk likken. Haar gekreun en bewegen verraadden dat zij ook genoot. De opwinding werd zo groot dat ik een explosief orgasme (in haar mond mc) bereikte, waarna ze nog minutenlang door bleef zuigen, likken en strelen over mijn ballen.

Blijkbaar was ze nog niet tevreden, want ze kwam op mijn gezicht zitten waarna ik haar heerlijke liefdesgrotje verder begon te verwennen met mijn tong en tegelijkertijd haar heerlijke strakke borsten masseerde. Uiteindelijk kwam zij ook tot een heftig orgasme, waarbij ik haar liefdessappen naar buiten voelde stromen.
Na een korte adempauze ging ze nog even verder met een massage, waarbij mijn benen, armen en hoofd aandacht kregen.
Daarbij raakten we in gesprek over Thailand, haar privé situatie en het werken in NL.

Tot slot alle nuru gel afspoelen onder de douche en huiswaarts met een super ontspannen en bevredigd gevoel.

Ze gaat me zeker vaker zien, ook al was deze sessie best wel prijzig, maar elke euro waard!
 
Absoluut glibberig, Persoonlijk vind ik de nuru gel omdat het zo glad is een extra intense ervaring, (je zal maar perongeluk.. hahaha)
Deze is goed al ga ik geen 2 e keer meer, als ik in de buurt ben want ik kwam eigenlijk voor een nuru massage zonder extra's (voor mij persoonlijk een andere beleving) en tijdens het spel vond ik toch iets meer de nadruk op wat anders liggen.
Maar begrijp wel wat TS zegt 👍
 
hoe voelde het pmc en nuru-gel? Geeft dat een ander gevoeld dan gewoon pmc?
Iemand ervaring me nmc en nuru-massage. Ben erg benieuwd of dat beter voelt dan gewoon nmc.
Als je een goede Nuru massage krijgt, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk krijg je door de gladheid extra fantasie en juist met een massage zonder extra's vind ik dat fijn Op z'n tijd.
Intiem heb ik liever zonder Nuru gel.
 
Zelf ben ik 1x bij Didi geweest. Mooie vrouw, maar wanneer ze haar extra's niet kan verdienen is de massage gewoon helemaal verpest. Bij omdraaien pijp bewegingen maken en vragen of je meer wil, nar horen prijs bedankt. Je bent dan al een half uur bezig, en hebt dan nog maximaal 15 minuten voordat dame weer met je gaat douchen. Die 15 min waren het mij het extra bedrag van 80 euro niet waard. Er zijn ook mannen die niets extra's willen dan moet de kwaliteit van masseren wel aanwezig blijven. Borsten aanraken mocht niet, mijn handen mochten alleen op onderkant rug. Een beetje nonchalant trekken en niet meer aankijken en bij je voeten gaan zitten. Hoogtepunt heb ik haar niet gegund, en ben boos weg gegaan.
 
Zelf ben ik 1x bij Didi geweest. Mooie vrouw, maar wanneer ze haar extra's niet kan verdienen is de massage gewoon helemaal verpest. Bij omdraaien pijp bewegingen maken en vragen of je meer wil, nar horen prijs bedankt. Je bent dan al een half uur bezig, en hebt dan nog maximaal 15 minuten voordat dame weer met je gaat douchen. Die 15 min waren het mij het extra bedrag van 80 euro niet waard. Er zijn ook mannen die niets extra's willen dan moet de kwaliteit van masseren wel aanwezig blijven. Borsten aanraken mocht niet, mijn handen mochten alleen op onderkant rug. Een beetje nonchalant trekken en niet meer aankijken en bij je voeten gaan zitten. Hoogtepunt heb ik haar niet gegund, en ben boos weg gegaan.
Dat is de reden voor geen 2 e keer al had ik gelukkig niet de ervaring zoals jou..
maar voelde wel die nadruk op de extra's idd.
 
Ik heb Didi inmiddels vaker bezocht. En ook de andere opties uitgeprobeerd.
Ook bij een gewone massage (kost tegenwoordig E 130,-) speelt ze bij mij nog steeds een bijzonder erotisch spel.
De massage, body to body, is ook zonder bijbetaling heerlijk erotisch. Ik mag haar hele lichaam inclusief borsten en billen strelen terwijl zij mij met olie lekker intiem masseert. Ook doet ze pussy en billen sliding.
Zonder bijbetaling mag ik naar intieme delen niet aanraken. Althans ze wil dit voorkomen! Wat mij betreft geen probleem, want uiteindelijk geeft ze mij een spetterend hoogtepunt.
Ik merk niet dat zij anders reageert als je geen extra's wilt.
Het blijft voor mij een "droomvrouw".
Met een mooi en lief gezicht, prachtig figuur met mooie borsten en billen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Ik vond haar gehaast, maar misschien was het omdat ik maar een half uur had geboekt. Ze is echt een mooie Thaise dame. Met wat ik hier lees, hoop ik dat het met een misschien tweede langere date ik een betere sessie mag ervaren. Wellicht dan ook nmc en pmc proberen.
 
idd heerlijke meid, ik geef voor de massage al aan dat ik het hele pakket neem lekker douchen even beetje wrijven met olie maar na een minuut of 10 lekker pijpen beffen vingeren het hele pakket als we voor 90 min 2x hp die meiden van yu mi krijgen het voor mekaar hoor bij deze 50+er
 
Ik vraag me af of ik DiDi ooit als Thaise DVP in in een hele andere setting heb ontmoet. Ik jeb haar tijdens corona ontmoet maar contact verloren. Haar profielfoto's bij Yu & Mi en jullie beschrijvingen lijken veel op de betreffende dame. Heeft zij op haar onderrug een grote tatoeage (bloempatronen) die (nog) niet is ingekleurd?
Antwoorden mag ook in PM
 
Ik vraag me af of ik DiDi ooit als Thaise DVP in in een hele andere setting heb ontmoet. Ik jeb haar tijdens corona ontmoet maar contact verloren. Haar profielfoto's bij Yu & Mi en jullie beschrijvingen lijken veel op de betreffende dame. Heeft zij op haar onderrug een grote tatoeage (bloempatronen) die (nog) niet is ingekleurd?
Antwoorden mag ook in PM
Zou zeggen ga bij Yu&Mi langs dan weet je het 🤷‍♂️
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=didi
Totale kosten (in euro)
150+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week had ik weer een uurtje tussen de afspraken door. Ik had gebeld voor Victoria maar die bleek bezet, toch besloten om door te rijden naar de salon en te kijken wie er vrij was. Tijdens het voorstellen toch weer gevallen voor de charmes van Didi.
Ik heb besloten om haar meteen 50 euro extra te geven en dat bleek een goede keuze, eerst even in bad gezeten maar eenmaal op bed gingen alle remmen los.
Prima massage met veel teasen en tongzoenen tussendoor, uiteindelijk draaide ze zich zo dat ik haar lekker heb kunnen beffen en vingeren terwijl ze mij heerlijk heeft gepijpt.
Ik heb het condoom vol gespoten.

Wat een heerlijke meid blijft dit, als je haar geil krijgt is er veel mogelijk.
 
Afgelopen week had ik weer een uurtje tussen de afspraken door. Ik had gebeld voor Victoria maar die bleek bezet, toch besloten om door te rijden naar de salon en te kijken wie er vrij was. Tijdens het voorstellen toch weer gevallen voor de charmes van Didi.
Ik heb besloten om haar meteen 50 euro extra te geven en dat bleek een goede keuze, eerst even in bad gezeten maar eenmaal op bed gingen alle remmen los.
Prima massage met veel teasen en tongzoenen tussendoor, uiteindelijk draaide ze zich zo dat ik haar lekker heb kunnen beffen en vingeren terwijl ze mij heerlijk heeft gepijpt.
Ik heb het condoom vol gespoten.

Wat een heerlijke meid blijft dit, als je haar geil krijgt is er veel mogelijk.
BIJ MW of YM ?
 
Zeker een jaar geleden een massage van Didi gehad, ze maakte aan het begin toen ik de kleren nog aan had meteen overduidelijk dat het "No touching pussy and no fucking and sucking" was "only massage" en daar moest ik het mee doen. Ik wist ook nog helemaal niet of ik dat uberhaupt wel van plan was. Wel een goede massage gehad maar verder niet echt erotisch, als ik zo door een kleuterjuf zo wordt aangesproken heb ik geen herhalingsgevaar. Op zich wel jammer als ik de recensies hierboven lees, helaas wel wat gemist. Misschien is dat haar tactiek, dat ik dan gelijk geld moet bieden voor haar diensten of zo.
 
Gisteren langs geweest zonder afspraak, waarbij alleen Didi beschikbaar was voor een half uur (€100).
Erg gehaast en binnen 20 min stond ik alweer buiten. Voor mij geen tweede keer.
 
Gisteren langs geweest zonder afspraak, waarbij alleen Didi beschikbaar was voor een half uur (€100).
Erg gehaast en binnen 20 min stond ik alweer buiten. Voor mij geen tweede keer.
Hoort bij Didi, als ze ziet dat er geen extra's mogelijk zijn is ze zo klaar met je. Jammer want wel hele mooie vrouw en goed lichaam. In begin ook aardig totdat de extra's uitblijven en dan gaat knop om
 
Ik heb Didi inmiddels al heel vaak bezocht en herken mij helemaal niet in bovenstaande recensies.
Vanaf de eerste keer waren het prima bezoekjes. Ze geeft een heerlijke btob massage en ook als je geen extra's wenst doet ze dat (bij mij iig) vol overgave.

Ik kan me voorstellen dat ze bij een bezoek van een half uur en geen extra's wat ingetogener en zakelijker is. Als je meer wenst dan de standaardbehandeling zul je (helaas) meestal ook extra moeten betalen.
Daarnaast speelt vaak mee dat er bij een "klik" net iets meer mag en geboden wordt dan normaal.

Als het niet naar wens was ga je de volgende keer gewoon een deur verder. Gelukkig zijn er vaak genoeg alternatieven.
Voor mij blijft Didi echter DE topper van dit huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan