WHEM Dina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.235
30/06/21
3.318
43
Wie kent deze blonde schone al?

 
Wilde je doorverwijzen naar @roy7 maar die schijnt nu Voormalig lid 7401 te zijn. 😆 Van hem heb je geen last meer in ieder geval. 😉

Ze was me ook opgevallen maar ze behoort tot dat groepje "Hot Girl instaptarief €60" dus dan weet je het wel. 🤞🏻
 
Wilde je doorverwijzen naar @roy7 maar die schijnt nu Voormalig lid 7401 te zijn. 😆 Van hem heb je geen last meer in ieder geval. 😉

Ze was me ook opgevallen maar ze behoort tot dat groepje "Hot Girl instaptarief €60" dus dan weet je het wel. 🤞🏻
Das het beste nieuws van vandaag 🥳

Dank voor je oplettendheid, dat had ik nog niet gezien in eerste instantie. Maar idd..., lijkt zo te zijn dus dan houdt het op 🥲
 
Ik weet niet of mensen al bij haar zijn geweest.
Ik probeerde dus vandaag maar haar toe te gaan.
Was rond 23:00 afgesproken.
Aangekomen bij haar straat werd een nummer naar me gestuurd.
Omdat het best laat was en ik rond 23:00 in de Bijlmer regio iemand probeer te neuken... Dacht ik voor het appartement even te bellen.... Ze nam niet op... Video call.... Nam niet op....
2de verdieping om de hoek zat ik iemand nog wel ff te roken....
Ik bleef maar ff in m'n auto voor dat ik zeker wist dat het goed zal gaan...
Nog om een selfie gevraagd..... Krijg je een foto van kinky terug...
Toen begon ik al weg te rijden....zonder iets gezegd te hebben nog... Echt 50meter verder...
Krijg ik een bericht terug met " bye, don't call me" en ze verwijderd een paar berichten en blokkeert me :)
Miss gaat het bij anderen beter....
 
Bij kinky melding gemaakt hierover.
Hun reactie:" ik heb van Dina toch echt een recente verificatie, maar zal erachteraan gaan voor je!"
Even afwachten dan maar . Idk hoe ze die verificatie doen....
 
Los van of de foto's echt zijn of niet....150 per uur is te mooi om waar te zijn voor zo'n stunner.
Onzin. 150 per uur is gewoon een normale basis prijs. Niet hoog of laag. Laten we die kant niet op praten. Voorheen waren we huiverig bij 130 euro dames, nu worden we huiverig bij 150 dames, wat een onzin.

Gewoon per dame bekijken en beoordelen. Ik ken zat dames die voor 100 of 150 euro prima service leveren en erg goede looks hebben.

Dames die de hoofdprijs vragen 200 of zelfs 250 is helemaal geen garantie voor betere looks of service.
 
valt mee toch? Was de "normale" prijs voor corona, ik heb voor dezelfde prijs wel wat mooiers gehad toen
Helemaal mee eens. Sorry hoor, best een aardige chick op die foto's maar gewoon een gemiddelde 150 per uur dame wat mij betreft. En als het vervolgens niet de dame van de foto's is, gaat het al helemaal nergens over, maar dat terzijde.
 
Gisteren bij Dina geweest in Amsterdam


Ontvangt in containerwoning in A'Dam Zuid Oost. Op zich netjes en schoon maar beetje simpel.
Foto's en tekst is veelbelovend. Ze is inderdaad 100% real, foto's kloppen, waanzinnig lichaam, beauty, zeker, discreet zal wel. Maar passioneel alles behalve.
Spreekt vrijwel niet (en zeker geen Engels), alles op de automatische piloot. Stootte haar nagel en was vervolgens meer daarmee bezig dan met mij.

Dus ga je voor looks en body, doen. Ga je voor passionele seks.....lees dit dan nog een keer door.
 
Ok guys here is something interesting about this one. This one here on this thread,
also this one https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8190008-dina#overview
and this one https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5058479-olivia

All gave me the exact same street. Also their adds are VERY similar. Namely all of them are of the few girls that offer bare. No response whatsoever to a request for a video call and extremely limited chatting in general. Also all of them same price. Very very sketchy stuff. Ofc I didn't go.
 
Deze dame hoort bij de redelijk bekende groep, gebruiken allemaal geleende foto's bieden bare aan en een laag instap tarief.
antwoorden meestal het "come" en direct de straat. wegblijven is het advies
 
Gisteren bij Dina geweest in Amsterdam


Ontvangt in containerwoning in A'Dam Zuid Oost. Op zich netjes en schoon maar beetje simpel.
Foto's en tekst is veelbelovend. Ze is inderdaad 100% real, foto's kloppen, waanzinnig lichaam, beauty, zeker, discreet zal wel. Maar passioneel alles behalve.
Spreekt vrijwel niet (en zeker geen Engels), alles op de automatische piloot. Stootte haar nagel en was vervolgens meer daarmee bezig dan met mij.

Dus ga je voor looks en body, doen. Ga je voor passionele seks.....lees dit dan nog een keer door.
@Jayjay213 deze topic gaat over een andere Dina m.i. Door alle advertenties van andere dames, al dan niet van dezelfde booker, wordt deze topic een beetje vervuild. Lijkt me niet de bedoeling.
 

Is helaas


Te mooi om waar te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan