Recensie Dina, Berlaar 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag bij Dina (heist o d berg) langs geweest. Is een schoonheidssalon mooie kleine verzorgde woning. Dina een fijne vriendelijke dame die dus niet alleen massages geeft maar ook verzorging en nagels zet. 1 uur massage 100€ , de massage zelf is goed, maar heb er al betere ervaren. Voor de handjob afwerking gaat ze topless en je mag haar joekels betasten, slip blijft aan.
Al bij al goede ervaring maar ik miste de girlpower touch, ik ga er waarschijnlijk niet meer terug.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/dina-massage-xxx-hallar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie: Dina - Berlaar

Vriendelijke verzorgde vrouw - pand is niet groot maar wel heel netjes ingericht.
Als bijverdienste doet ze topless massage met manuele afwerking.
Vraagt hoe fel je je massage wil - je mag haar aanraken. Als je op rug ligt en aan de manuele afwerking begint mag je aan haar borsten voelen/likken (opletten gevoelige tepels).
Borsten zijn puur natuur.

Ik vond het een zeer fijne ervaring.
 
Verleden maand had ze me in een berichtje laten weten dat ze voorlopig met een opleiding bezig was maar mogelijks vanaf januari terug massages ging geven.
Moeilijk om weten wat te geloven.
 
Ze is terug!


Ze noemt zich nu Rina, maar de persoon die de advertentie plaatst is nog steeds Dina, Bewuste keuze? Foutje? Of ze wist niet meer hoe ze heette. Of wil niet meer in verband worden gebracht met eerdere recensies hier.

Prijzen gestegen met 20%
 
Laatst bewerkt:
Verleden maand had ze me in een berichtje laten weten dat ze voorlopig met een opleiding bezig was maar mogelijks vanaf januari terug massages ging geven.
Moeilijk om weten wat te geloven.
Dan is ze haar belofte om terug te starten toch nagekomen, maar €120 voor een uurtje massage met enkel handjob is toch een stevige prijs.

Volgens je bericht van 23/11 zegt ze dat ze mogelijks terug massages aanbiedt vanaf januari, mogelijks is niet beloven hé. Het is niet nodig de dame te bekladden met het maken van valse beloftes als dat niet zo is.
 
Volgens je bericht van 23/11 zegt ze dat ze mogelijks terug massages aanbiedt vanaf januari, mogelijks is niet beloven hé. Het is niet nodig de dame te bekladden met het maken van valse beloftes als dat niet zo is.
Helemaal geen bekladden hoor, ben zelf heel blij dat ze terug masseert. Enkel de hogere prijs is een beetje spijtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan