Recensie Dina den Haag Doubletstraat 75 k8 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.034
20/08/21
1.480
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb echt gezocht of er al een recensie was maar kon het niet vinden.... Terwijl Dina er al best een tijdje zit.....
Voor het eerst Dina bezocht.... Ik wil de leeftijd niet raden.... Ze is zeker ouder Dan ik.... Maar super lekkere mooie nep borsten.... Het is dat ik de littekens zag anders had ik gedacht dat ze echt waren.
Heel vriendelijke zachte dame.
Niet voor heel vaak maar zeker voor herhaling vatbaar.
Doet alles rustig aan, gezellig nakletsen.... Lol nog wat gekeerd over familie relaties op de doublet.... Een van mijn vaste dames blijkt een zusje te hebben waar ik niet van wist....
Ik heb zoveel zussen en tantes en nichtjes geneukt..... Wat een viespeuk ben ik....
Hoe Dan ook Dina best een aanrader, niet de beste maar zeker voor leeftijd lekker en Leuke vriendelijke dame
Ik weet niet hoe lang ik binnen was voor mijn 50 euries maar het was het geld waard
 
Toen ze niet werkte in de straat stond ze ook op kinky vermeld. Haar leeftijd is trouwens iets boven de 60. Zou ik haar niet geven.

Klopt denk ik wel..... ik denk dat dit haar is.....ze vertelde me dat ze ook thuis ontving met de lockdown......60 zou me niet verbazen, haar gezicht is echt niet jong meer..... lol veel ouder dan ik.... maar ja ik had ook Nicole kunnen bezoeken die er veel lekerder uitziet...... maar ik zou toch eerder naar Dina teruggaan......
Wat er allemaal haar profiel staat heb ik overigens niet gedaan.:ROFLMAO:
 
Ik heb echt gezocht of er al een recensie was maar kon het niet vinden.... Terwijl Dina er al best een tijdje zit.....
Voor het eerst Dina bezocht.... Ik wil de leeftijd niet raden.... Ze is zeker ouder Dan ik.... Maar super lekkere mooie nep borsten.... Het is dat ik de littekens zag anders had ik gedacht dat ze echt waren.
Heel vriendelijke zachte dame.
Niet voor heel vaak maar zeker voor herhaling vatbaar.
Doet alles rustig aan, gezellig nakletsen.... Lol nog wat gekeerd over familie relaties op de doublet.... Een van mijn vaste dames blijkt een zusje te hebben waar ik niet van wist....
Ik heb zoveel zussen en tantes en nichtjes geneukt..... Wat een viespeuk ben ik....
Hoe Dan ook Dina best een aanrader, niet de beste maar zeker voor leeftijd lekker en Leuke vriendelijke dame
Ik weet niet hoe lang ik binnen was voor mijn 50 euries maar het was het geld waard
Als je het over Dina hebt die zat vroeger op het zandpad in Utrecht en was toen al een toppertje
Die heeft er al heel wat vlieguren op zitten denk ik
 
LOL, ook al ze bovenop je zit ........ik ga toch een keer terug om met haar te zoenen....... gewoon omdat het kan......volgens mij heeft ze de pensioen leeftijd al berijkt
Het zal vroeger best een mooie vrouw zijn geweest, dat kan je zien. Maar ik vind haar nu, er te oud uitzien. Voorheen in de passage met schemerlicht viel dat niet zo op.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik werd getrokken door haar oogopslag, met nepwimpers (vind ik leuk) leuke uitstraling, mooi meisje. Ze zat eigenlijk een beetje ongeïnteresseerd op haar telefoon te kijken. Maar ik heb geleerd dat een enthousiaste glimlacht soms verdwijnt als sneeuw voor de zon als je eenmaal binnen bent en een beetje nukkigheid kan veranderen in enthousiasme.
Kort maar krachtig moet ik zeggen, had geen tijd en zin om het lang te maken, kwartiertje, voor 40€, een volgende keer echt langer om wat meer uit te proberen.
Praat gezellig maar niet teveel, beetje teasen, goede pijpster, zacht zoals ik het wil. Neuken missionaris, ze is goed strak, voor diegenen die niet al te groot geschapen zijn een voordeel.
Dacht dat ze van Zuid-Amerikaanse afkomst was maar vergeten om het daar over te hebben. Maakt ook niet uit maar vind dvp's van dat werelddeel vaak goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan