Recensie Dina, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
337
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/dina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was een bijzondere dag om niet snel te vergeten en tevens mijn 'lucky day'. Had vandaag namelijk het grote voorrecht om met de ultiem heerlijke Dina te kameren! OMG, zij is voor mij echt de vleesgeworden natte droom, wat een super leuke lieve onbeschrijfelijk lekkere sexy Marokkaanse droomvrouw!
Had 'r gisteren voor het eerst gezien in de huiskamer terwijl ik nog even enkele minuten op mijn date Lara wachtte en ik kon mijn ogen en aandacht niet van haar afhouden terwijl ze met gastvrouw Lotus kletste. Vandaag geappt en gebeld met Lotus, dankzij wiens hand- en spandiensten (Dank je wel Lotus!) ik erachter was gekomen dat Dina graag met me naar de kamer wilde dus op naar MM!

Na de leuke vlotte kennismaking in de huiskamer gingen we naar kamer 5, de ideale kamer als je van de meest verrukkelijke billen wilt genieten. En laat Dina die allerlekkerste allermooiste superbillen nou net hebben!😋
Het was een heerlijke kennismaking! Dina moest aanvankelijk nog wel even wennen en keek nog een beetje de kat uit de boom. Helemaal niet erg, de door de wol geverfde dames 'klappen er eerder meteen full speed op' en de nog niet zo ervaren dames doen dat soms minder snel maar naarmate de date vorderde raakten we steeds beter op elkaar ingespeeld. Er leiden meerdere wegen naar Rome! En naar Rome wil ik met Dina, zoveel is zeker! ;)Gedurende de hele date was ze heel leuk en lief en we werden steeds closer. Het voorzichtige (tong)zoenen bij aanvang had op het eind al plaatsgemaakt voor lekker tongzoenen! En we hadden het gewoon heel gezellig, konden het prima vinden met elkaar. Ik genoot alleen al van het feit dat we het bed met elkaar deelden. Het was echt zo'n situatie van "knijp me eens in mijn arm, maak ik dit werkelijk mee?" Ja, ik was helemaal onder de indruk van ultieme droomgodin Dina en heb haar geloof ik wel 10 x verteld hoe enorm heerlijk ik haar vind 😂

Dit vertaalde zich in een heerlijke vrijpartij met als hoogtepunten onze genotvolle 69 en mijn heerlijke finish (mc) in haar delicatesse tijdens de cowgirl.

Lekker nagepraat, gevoosd en getongd en tot mijn grote geluk wilden we elkaar allebei graag opnieuw daten!

A star is born. Haar naam is Dina! Dank je wel mijn allerlekkerste schat, 1001 😘 en tot zo snel mogelijk!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/dina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Natuurlijk heb ik na onze geslaagde eerste ontmoeting een vervolgdate gehad met de heerlijke Dina. Deze date was ook zeker de moeite waard maar toch iets minder dan verwacht.
Waar ik dacht en hoopte dat we de draad weer makkelijk zouden kunnen oppakken vanaf waar we aan het eind van onze eerste date gebleven waren was het als het ware alsof er een elastiek weer helemaal naar z'n oorspronkelijke positie was teruggesprongen.
Weer van voor af aan beginnen dus, dus toch jammer genoeg opnieuw een wat onwennige en ook afstandelijke Dina die deze date nauwelijks verder kwam dan losse kusjes op de mond, echt lekker vol tongen was er niet of nauwelijks bij.
Wel blijft ze uiteraard voor mij die lieve lekkere welgevormde Marokkaanse chick waarmee het lekker vrijen is. Heel lekker, opwindend en geil om met Dina te (kunnen) neuken hoor, ook in de toekomst nog steeds! Maar mijn genotscurve boog door haar wat aangetrokken handrem toch wat te veel naar beneden af in plaats van omhoog.

Anyway, kan nou eenmaal gewoon gebeuren dit, ik hoop toch stiekem nog eens op een heet weerzien met jou lieve Dina! XXX
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/dina/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aantrekkelijke Nederlands-Marokkaanse meid.
De foto op hun website doet haar geen recht.
Ze is vrij lang. Bovenlichaam slank met lekkere B/C-cup borsten, onderlichaam vrij fors. Hele sexy billen. Ze heeft een mooie lach.

Dina is heel vriendelijk en open.
Ik vond alle onderdelen van de seks ruim OK, maar miste wat beleving. Het was wat teveel het doen van de handelingen, hoewel alles met goede zin.

Bij doggy golven haar billen prachtig heen en weer. :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/dina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Driemaal is scheepsrecht! Wat een zalige date hebben Dina en ik vandaag gehad! Ik liep 'zwevend' de deur uit ;-)

Gelukkig dus dat ik de draad met de voor mij onweerstaanbare en verrukkelijke eyecatcher Dina weer heb opgepakt. Had van tevoren aangegeven dat tongzoenen voor mij wel een must was en dit was geen probleem voor haar.
Het begon meteen goed op kamer 1: we lachten elkaar stralend en in opperbeste stemming toe en toen wist ik eigenlijk al dat het een hele geslaagde date zou worden.

Nadat we staand pratend en zoenend wat opgewarmd waren werd het op bed een super lekker feest. Dina kwam met haar zeer wulpse sexy lichaam half op mij liggen zodat ze junior moeiteloos handmatig keihard kon houden, ik haar grote welgevormde derrière (voor mij absoluut de allerlekkerste ever!) kon betasten en we ondertussen steeds beter konden tongzoenen. Heerlijk! Helaas konden we, zo bleek tussendoor, onze date niet verlengen anders was dat zeker gebeurd. De heerlijke 69 met tussendoor wat facesitting die volgde liet ons ook niet onberoerd, ik werd er in ieder geval nog geiler van. Dat bleek ook wel tijdens de cowgirl waarbij Dina me stevig neukte en ik binnen een minuut (mc) klaarkwam in haar prachtige en super lekkere flamoes.

Wow! Verreweg onze beste en fijnste date dit! We hebben alle twijfel nu achter ons gelaten. Gezellig en intiem nagepraat en afgesproken dat we in het vervolg regelmatig langere dates zullen hebben. Geweldig! Ik ben nu vaste klant van Lindsey en vaste klant van Dina! Hemels genot in het kwadraat!

Dank je wel voor onze verrukkelijke date lieve Dina, je hebt mijn Kerst onvergetelijk gemaakt! Tot snel, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan