Recensie Dina, Massage Romantica, Overpelt 2,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 4951
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 4951

Guest
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://uwmasseuse.be/Dina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijd geleden uit nieuwsgierigheid een bezoekje gebracht aan dit salon. De foto van Dina trok mij ergens wel. Al mijn ervaringen met Aziatische milfs zijn altijd (erg) goed geweest, helaas blijkt maar weer dat het wishful thinking is te verwachten dat daar nooit verandering in komt.

De dame zelf vond ik geenszins overeenkomen met de foto. Ze is zeker 50+. Normaal figuur. Naast dat ik haar niet zo aantrekkelijk vond had ze naar mijn mening ook een onaangename zware stem.

Ze was vriendelijk, maar daar is alles wel mee gezegd.

Deze geef ik een onvoldoende. Had het alleen bij een massage gebleven, dan had het bij een voldoende gebleven (niet slecht, niet goed).
 
Denk dat het niet Dina is geweest waar je mee geweest bent dan. Dina lijkt wel degelijk op de foto van de website. Leeftijd zal idd gelogen zijn. Ik schat haar eind 40. Zware stem heeft ze zeker niet.
 
Oke, dat zou misschien kunnen, maar ik neem de proef niet meer op de som. Cindy zou ik wel eens willen proberen, maar daar kan ik geen recensies van vinden.

Het topic moet inderdaad naar Limburg..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, dat zou misschien kunnen, maar ik neem de proef niet meer op de som. Cindy zou ik wel eens willen proberen, maar daar kan ik geen recensies van vinden.

Het topic moet inderdaad naar Limburg..
Cindy ben ik zelf nooit mee geweest, maar ik kan me wel de reviews (en PB) op Hookers herinneren. Ze werkte onder de naam Sandy bij Maysa in Neeroeteren en is daarna bij Romantica gaan werken als Cindy. Bij deze dame was blijkbaar veel mogelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan