Recensie Dina, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

L.B.

Stamgast
Forumpionier
454
28/07/21
605
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Dina
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk de kans gehad om deze dame voor de 2e keer te ontmoeten. 1e keer is inmiddels meer dan 2 jaar geleden (toen ze nog in het zuiden van het land werkte), maar ze ziet er nog steeds even goed uit - een van de weinige dames die ik de kwalificatie "Playmate-look" toe zou schrijven.

In ieder geval was een uur veel te snel voorbij, Ze had er blijkbaar zelf ook wel zin in, want ze nam nogal de leiding. Geen probleem, dan doe ik wel iets passiever en laat ik me gewoon verwennen... Zodoende een aantal verschillende standjes doorgenomen met uiteindelijk een goed gevuld condoom als resultaat.
PZC bood ze ook zelf aan, dan kan ik niet laten om daar ook gebruik van te maken. Voor de rest niet naar extras gevraagd. Moet ik misschien een volgende keer doen, en dan ook een langere date plannen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Dina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een klein jaar geleden kwam Dina langs gerend tijdens een voorstelrondje bij Salon 261. Ze sprak haar naam onduidelijk uit en maakte een gehaaste indruk. Mijn gut feeling was: niet doen en dus ben ik doorgereden naar een ander privehuis. Naderhand hoorde ik uitstekende verhalen over Dina en heb ik mijn mening bijgesteld. En zodoende was ik vandaag te gast bij Dina. Afspreken via Whats App verliep vlot, maar dat is zo ongeveer het enige positieve.

Voor wie de korte samenvatting wil: had ik maar naar mijn gut feeling geluisterd.

Dan hier de iets minder korte samenvatting: hoewel Dina zeker een knappe dame is, zou ik haar geen 'playmate' noemen. En bij een Arabisch uiterlijk (ze zou een Marokkaanse zijn) had ik mij ook net iets anders voorgesteld. Want in haar gezicht heeft ze overduidelijk Oostaziatische trekken (Indonesisch?). Daarnaast heeft ze geen lang haar tot op haar kont, zoals op haar foto's, maar komt het nog niet eens tot haar kin (een Amelie-kapsel). Ik herkende haar al met al ook niet van een jaar geleden. Goed, het zijn uiterlijkheden dus tot daar aan toe.

Ik ben 50 minuten bij haar op de kamer geweest, waarvan 25 minuten een massage van de rug, 10 minuten 'plichtplegingen' zoals douchen (wat zij voor én na de date deed en waar ik niet bij mocht staan want dan werd haar (korte!) haar nat) en dan blijft er al met al 15 minuten over voor 'bloot en stout'. Van haar borsten heb ik nauwelijks iets gezien, laat staan dat ik ze uitgebreid aan kon raken. Van zoenen was geen sprake, laat staan van tongzoenen. Heel kort pijpen, daarna missionary en vervolgens een hele tijd aftrekken en klaar was de kater. Voor een dame die kakelvers in het vak was, had ik daar nog enige mildheid voor op kunnen brengen, maar aangezien we het hier hebben over een zeer ervaren dame die in het duurste privéhuis van Nederland ontvangt ben ik bij deze streng doch rechtvaardig in mijn oordeel: onvoldoende!

Hoe dit te rijmen met het beeld waarmee ik haar kant op reed?
Ik geef toe dat de lat hoog lag bij mij mentaal, dus een tegenvaller is daarmee waarschijnlijker. Maar de lezer mag zelf uit hetgeen ik beschreven heb bedenken hoe laag de lat had moeten liggen om met een tevreden gevoel weg te gaan. Nu wil ik ook wel eens wat minder goed in mijn vel zitten mentaal en/of fysiek en dan merk je dat ook terug. Maar dat was nu niet het geval: ik was er helemaal klaar voor, voelde me fit en had er zin in. Ik ken mezelf op dat punt.

Was ik gewoon haar type niet en was er daardoor geen klik? Dat zou kunnen verklaren waarom ze destijds bij de voorstelronde zo vluchtig langs me heen liep. Ligt het aan de maandagmiddag en dat ze haar krachten wilde sparen voor de rest van de dag en/of de week? Ik weet het niet. Maar in beide gevallen had ze er beter aan gedaan mij als klant te weigeren.

Het verschil tussen wat ik van haar gehoord heb en deze ervaring is dusdanig groot dat ik nog aan een derde mogelijkheid zit te denken: dit was niet de 'echte' Dina maar een invalster. Ik herkende haar niet van een jaar terug (hoewel ik toegeef dat ik haar toen vluchtig zag), de Oostaziatische trekjes in het gezicht verrasten mij, omdat iedereen het over een Marokkaanse had, en dan is er de haardracht die afwijkt van de foto's. Aan het eind van de date heb ik haar nog een vraag gesteld en het antwoord dat ze gaf deed mij dan weer vermoeden dat ze wel degelijk de 'echte' Dina is. Wat dan echter weer ongemakkelijk is, is dat bij Salon 261 een tijd lang 3 dames met exact dezelfde advertentietekst hebben geadverteerd, waarvan één met gejatte foto's. Inmiddels heeft één van die drie dames de tekst nu aangepast, maar Soraya heeft nog steeds precies dezelfde tekst en een foto met een andere naam er op. Op een email van mij aan S261 waarin ik dit voorlegde is nooit een reactie gekomen, dus wat daar allemaal aan de hand is?

Hoe het ook zij: een flinke teleurstelling achter de rug en in ieder geval geleerd om meer op mijn gut feeling te vertrouwen.
 
@Krolse Kater jammer om te lezen het niet herhalingsvatbaar was. Ik had d'r gezien op de site en was nieuwsgierig en stuitte op jouw bericht. Tja, mssn voor de volgende keer aan de dame vragen wat er wel mogelijk is voordat je daadwerkelijk met d'r meegaat. Soms is het niet nodig, want dan heb je bij het voorstellen al een soort klik met iemand en bij twijfel mag je d'r altijd toch even roepen om vragen te stellen. Ik vind 100 EUR voor een half uur een hoop geld, laat staan voor 1 uur. Dan wil je toch value money hebben toch.
 
Als ik een dame iets zou willen vragen is het eigenlijk maar één ding: ben je enthousiast? Geen idee wat ze daarop zou hebben geantwoord, maar op basis van het voorstelrondje een jaar geleden wist ik het antwoord op die vraag al.
Wat een dame nu precies wel en niet doet vind ik uiteindelijk niet zo belangrijk. Met enthousiasme wordt het vanzelf leuk en zonder enthousiasme wordt het op z'n best een optelsom van handelingen maar meer ook niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Dina
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al een aantal jaar bij Dina, en ik heb elke keer weer een hele leuke tijd met haar.
Ik ben niet zo van het delen van alle details, dat is tussen mij en Dina.
Maar we masseren elkaar, en van het 1 komt zo vrolijk het ander, altijd vol overgave en met alle inzet.
Maar ik ga nog steeds elke keer met veel plezier naar haar toe en gaan heel voldaan weer weg.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst weer een kans gehad om bij deze dame langs te gaan... Dit keer een half uur langer dan normaal omdat ik ook nieuwsgierig was hoe goed ze kan masseren.
Afspraak was om eerst lekker met elkaar bezig te gaan en met massage af te sluiten..
Dat liep iets anders omdat ik nogal snel aan mijn hoogtepunt zat.

Dus toen met afwisselend zachte en stevige massage opnieuw op krachten komen, en voor een tweede ronde gaan. Want de tijd moest wel netjes volgemaakt worden; deze dame werkt je niet zo snel mogelijk de kamer uit.

Als klap op de vuurpijl vroeg ze of ik zin had om ook anaal te proberen.. daar kon ik geen nee tegen zeggen dus tweede hoogtepunt in dat strakke gaatje was ook super.

Als ik weer de kans krijg ga ik zeker weer langs bij deze schoonheid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
400
Tijdje geleden weer bij Dina geweest.
We hebben elkaar heerlijk gemasseerd en opgegeild.
En zo gingen we verder.
Pijpen, beffen, diverse standjes waarbij zij wel een keertje of 3 is klaargekomen, en ik had ook niet te klagen.
Top date weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens mijn vaste dame bezocht en weer had ik niks te klagen.
Ik vind het gewoon heel leuk met Dina.
Elkaar goed gemasseerd, daarna haar naar een hoogtepunt gebeft.
Vervolgens werd ik gepijpt en daarna een paar standjes gedaan waarbij ze heel goed meedeed.
Ik kan er wel een heel verhaal van maken of elke keer een recensie schrijven, maar dat is alleen maar meer van hetzelfde.
Ik heb het naar m'n zin bij Dina dus ik blijf nog wel even terugkomen bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Dina geweest. Ze is spontaan en we hebben samen gelachen.
Heeft een heerlijke kont en kan goed pijpen.

Echter waarom ik geen 2e keer zal komen is omdat ze een zware stem heeft alsof ze hiervoor een hij was.
Haar gekreun was heel erg hard, denk dat dit geactiveerd is dus was een beetje overacting. Zoenen was ook voorzichtig.

Voor die prijs zal ik ook 2x nadenken voor een herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan