Discreet privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3708

Wandelaar
64
08/10/21
35
Beste mensen,

ik ben pas sinds kort aan de wandel. Na wat bescheiden raambezoekjes wil ik eigenlijk wel eens bij een privehuis binnenlopen.

Kan iemand mij in brabant of gelderland een discreet privehuis aanbevelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal een spannende aangelegenheid vind en wil graag een betrouwbare tent waar ik bij voorkeur onopvallend in en uit ga.

Het is daarbij een terechte aanname dat de service en de hygiene iets hoger ligt dan bij een raam. Ben alleen nog in Eindhoven en Doetichem geweest het viel me op zich helemaal niet tegen.

Dank in ieder geval!
 
Eindhoven Prive zorgen ze er heel goed voor dat je geen andere klanten tegen komt, maar de voordeur ligt wel aan een vrij drukke straat.
Zelf ben ik erg te spreken over Rendez Vous Prive in Made, dat ligt in de polder, dus wat dat betreft ziet niemand je. Maar je kunt op hun parkeerplaats wel anderen tegen komen en bij binnenstappen moet je meteen aangeven dat je geen andere klanten wilt ontmoeten.
 
Geinig hoe een beginnend wandelaar zich druk maakt over het "gezien" worden. In het huis komt iedereen voor het zelfde. Buiten het huis zijn het allemaal onbekenden die je zien en direct weer vergeten.

@Kvothe81 : let op mijn woorden: over een paar jaar loop je lachend elke tent in en uit, zelfs als er honderden mensen op straat staan.

Tip: altijd zorgen dat je niet te dicht bij huis wandelt, zodat de kans op een bekende tegenkomen aanzienlijk verkleind wordt.
 
Geinig hoe een beginnend wandelaar zich druk maakt over het "gezien" worden. In het huis komt iedereen voor het zelfde. Buiten het huis zijn het allemaal onbekenden die je zien en direct weer vergeten.

@Kvothe81 : let op mijn woorden: over een paar jaar loop je lachend elke tent in en uit, zelfs als er honderden mensen op straat staan.

Tip: altijd zorgen dat je niet te dicht bij huis wandelt, zodat de kans op een bekende tegenkomen aanzienlijk verkleind wordt.
Als iedereen je tip volgt, niet te dichtbij langs een privehuis kom je nog steeds je buurman tegen in een andere stad.

Wellicht kent iemand een discrete privehuis omstreken Amstelveen?
 
Als iedereen je tip volgt, niet te dichtbij langs een privehuis kom je nog steeds je buurman tegen in een andere stad.

Wellicht kent iemand een discrete privehuis omstreken Amstelveen?
En die buurman komt dan waarschijnlijk voor hetzelfde als waar jij voor komt? ;)

In Eindhoven zijn drie privehuizen. De Mecklenburgstraat is de stad uit. Kans dat daar "winkelend" publiek is, is niet zo groot. Je loopt langs het pand, schiet het portiek in en je bent binnen. Kwestie van seconden. Aan de Hofstraat is de overburen de spoorlijn. Dus alleen even zorgen dat de trein niet net voorbij komt. Ook daar schiet je het erf op, door de deur en je bent uit het zicht. Bij het PSV stadion schiet je ook in een flits het portiek in. Dus dat is niet zo spannend allemaal. Je wandelt er een beetje nonchalant en plots ben je weg.......

Dat lijkt me nog altijd beter dan je auto parkeren bij een privehuis ergens in de polder, waar - als jij lekker ligt te wippen - je buurman ook het erf oprijdt, jouw auto herkent, een foto maakt en weer verdwijnt. Of dat na een pijpbeurt niet alleen je zak maar ook je accu leeg is en je daar de ANWB voor moet laten komen.

De panden in de stad zijn niet voorzien van allerlei opvallende, rode verlichting, terwijl dat buiten de stad nog wel eens het geval wil zijn. Dus wat is discreet? Zowel binnen als buiten de stad weet het gros van de mensen waar de privehuizen zitten. Dus als iemand de illusie heeft dat er ergens in Nederland, België of Duitsland een privehuis is waar niemand van weet dat het dat is, dan laat die maar snel varen. Dan kun je beter voor een prive-ontvangst gaan. Maar ook daar weet de buurt al vrij vlot wat er gebeurt gezien het aantal mannen dat een bepaald pand in en uit gaat.

De oplossing zit hem er volgens mij in dat we ons niet te druk moeten maken over een heleboel vreemde mensen die we niet kennen en die ons niet kennen. En ja, er is natuurlijk altijd een risico dat je betrapt wordt als je naar binnen gaat of naar buiten komt. Het leven is nu eenmaal niet zonder risico`s. En als je dat wél wilt, moet je stoppen met wandelen.
 
Veel privéhuizen hebben een dubbele voordeur, zodat je niet op straat hoeft te wachten tot de deur opengaat. De buitenste deur is niet op slot, dus aanbellen doe je pas in het halletje, uit het zicht.
 
Ik heb ervaring in deze provincies bij Rendez Vous Prive (Made), De Villa (Beekbergen) en Fleur Prive (Apeldoorn).

De eerste twee liggen buiten en hebben een parkeerplaats, die niet vanaf de weg is te zien. Nadeel is dan natuurlijk ook als er na jou iemand komt die jouw auto kent dat je ook geen alternatieve bestemming kunt bedenken. De derde ligt in een woonwijk. Je kunt de auto in de wijk prima kwijt, maar loopt dus wel over de openbare weg om naar binnen te gaan.

Qua prijzen is Fleur het goedkoopst, RVP iets duurder en Villa het topsegment. Datzelfde kan worden gezegd van de accommodatie. Alles is in wel in verhouding. De donkere 'kruip door sluip door' verbouwde woning bij Fleur met ongeveer 5 zeer verschillende dames per dag. De klassieke villa van de Villa met op bijna alle kamers een whirlpool en prachtige faciliteiten. RVP is een ruim jaren 70 pand.

Bij Fleur sta je direct in de (verlaten) ontvangstruimte. Daar kunnen ook andere gasten binnenkomen of het pand door verlaten. Bij De Villa kun je bij de deur aangeven dat je privacy wenst en dan kun je naar een aparte ontvangstruimte met minimaal risico op het treffen van andere bezoekers.

Inderdaad, zoals een van de bovenstaande schrijvers zegt, iedereen komt er voor hetzelfde doel, dus ik ben de schaamte wel grotendeels voorbij. In een ramenbuurt of zo'n ruimte als in Doetinchem zul je me niet zien. Dat is mij té openbaar. Daar komen ook pottenkijkers en sensatiezoekers. Die kom je in een club niet tegen.

Succes en meld nog even welke keuze je hebt gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
ik zou me er niet te druk over maken, de meeste privehuizen hebben hier over nagedacht en zijn meestal vrij discreet binnen te komen.

en wat betreft, je buurman herkend je auto op de parkeerplaats.. tja er zijn zoveel dezelfde auto's en wat dan nog, dat hij een foto maakt en je daarmee gaat chanteren is vrij onwaarschijnlijk A)wat deed hij daar zelf, en B) wat wint hij ermee?
Ben ook wel eens kennissen / buurtgenoten / collega's tegen gekomen, so what, ze komen allemaal voor hetzelfde, het geeft zelfs een band. Uiteindelijk gaan alle mannen naar de hoeren hoor, vroeger of later, niets om je voor te schamen.
 
Geinig hoe een beginnend wandelaar zich druk maakt over het "gezien" worden. In het huis komt iedereen voor het zelfde. Buiten het huis zijn het allemaal onbekenden die je zien en direct weer vergeten.

@Kvothe81 : let op mijn woorden: over een paar jaar loop je lachend elke tent in en uit, zelfs als er honderden mensen op straat staan.

Tip: altijd zorgen dat je niet te dicht bij huis wandelt, zodat de kans op een bekende tegenkomen aanzienlijk verkleind wordt.
Thanks allemaal!

Enig reden dat ik me druk maak om discretie is dat mijn vrouw niet heel akkoord is met mijn gedrag, vermoed ik. Mijn enige zorgen zijn in die zin betrapt worden, angst om een soa mee te nemen en een licht schuldgevoel. Iets vertelt me dat ik me hier tzt ook minder druk om ga maken.

dank voor alle tips en opties, ik ga ze eens rustig bekijken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan