Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeveren de talentenjachten en de kookprogramma's soms niet meer genoeg kijkcijfers op dat nu elke omroep weer met zoiets aan komt ?Interessant, twee programma's over sekswerk op tv vanavond. Dit wil ik wel eens terugkijken.
Dan had je die vervelende Giel Beelen nog die zich live op de radio liet pijpen , allemaal sensatiezucht alleen voor de kijk/luistercijfers , o wacht het was de VPRO ? dan was het kunstKeek er verder nooit naar, maar bij de VPRO had je vroeger een programma met 2 reporters o.i.d. die op maatschappelijk incorrecte wijze pijnpunten treffend in beeld brachten. Zapte een beetje rond en zag toen toevallig een scene die denk ik de meest schokkerende uit geschiedenis van het publieke bestel was. Toen ik het zag wist ik dat dit de volgende dag bij de koffie-automaat besproken zou worden. Meen dat ze in Nijmegen waren (Dukenburg) en een vd heren wilde weten hoe het was om gepijpt te worden door een heroinehoer zonder tanden. Eerst geschikte dame zoeken bij de tippelzone en daarna testen voor de camera op klaarlichte dag in een plantsoentje tot het einde een minuutje later..
KRO volgens mij.Dan had je die vervelende Giel Beelen nog die zich live op de radio liet pijpen , allemaal sensatiezucht alleen voor de kijk/luistercijfers , o wacht het was de VPRO ? dan was het kunst
Nee dat is een Katholieke omroep , dan had ze minderjarig moeten zijnKRO volgens mij.