Recensie Dita VIP, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bonensmaker

Newbie
3
01/04/23
4
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Squirting
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://ditavip.com/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prive Website
Advertentie
Tijdje geleden met haar afgesproken in hotel hartje A'dam. Dame is makkelijk overdag per tekstbericht en telefoon te bereiken. Spreekt op HBO niveau vloeiend Engels. Doet niet moeilijk met zaken uitleggen.

Afspraak maken ging makkelijk. Ze kwam exact op tijd. Wilde wel opgehaald worden van de taxi. Komt volledig overeen met de foto's. Een uitzonderlijk afgetraind lichaam, gekleed voor de rode loper, subtiel opgemaakt, zachtaardige vriendelijke babbel. Borsten onder het mes genomen.

Eenmaal op de kamer schakelde ze meteen door. Ik was nogal opgewonden na een serie zakenafspraken, dus pakte zij een vloeitje uit haar tas en bouwde ze heel subtiel de intimiteiten op. Ik heb geen letterkunde gestudeerd, maar waar het op neerkwam was dat we de ene moment wietrook uit elkaars mond zogen babbelend over koeien en schapen, en op het andere moment de knopen van mijn hemd openhingen, zij enkel gekleed in jarretel mij stond af te zuigen. Er was volgens mij ook een strip-tease: kan liggen aan de drugs.

Oraal was fortuinlijk. Het gaat helemaal naar binnen en ze trekt je af door haar huig op een neer te spannen. Technisch gezien een topprestatie. Nadeel is wel dat ze luidkeels acteerde tijdens gemeenschap en van onderen toch wel geschapen was voor grotere kerels.

Je merkt duidelijk dat dit een prijsklasse is, waar de dame *jou* versiert. Was echt een ervaring, maar voor mij geen herhaling waard gezien de prijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan