Algemeen Divina, Paal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi,
goed nieuws mijn vrouwtje Petra werkt weer tijdelijk mee.

Wie ze kent weet dat ze super tantra massage kan geven.

Ook de sex is onvergetelijk..

Ze is immers een nyphomane en deel ze "heel" graag met andere heren, dames of koppels.

Ze weet echt wel wat tantra en/of lekkere sex is!

Je kan reserveren via 0475-522551.
Ook voor meer inlichtingen en wensen.

Misschien tip voor de bi's in de game. We doen ook samen massage.

Of als ik eens even mag komen kijken, hoe jij mijn vrouwtje van mij steelt krijgt een extra korting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
... alleen spijtig dat ze op de site van Davina er enkel opstaat voor 'koppelmassage'...

"Koppel

Wij zijn een spontaan koppel van 45 en 48 jaar die jullie als koppel/man laten genieten van een sensuele tantra. Wij ontvangen u met een glaasje bubbels waarna wij u meenemen op een erotische reis naar een klein paradijs..

Nederlands

Specialiteit: koppel, trio MMV"



Wel zeer raar... zo te zien in Petra 45j...
maar ik heb met haar in hetzelfde jaar gezeten vroeger op school... en ik ben geen 45???

Maar ik geef toe, Petra geniet van lekkere piemels... al jaaaaaren.
 
Dag geile jongens,
mijn sletje is 49, maar ze ziet er veel jonger uit. De advertentie op de website is niet geupdate met een reden.
Maar wat maakt leeftijd uit, ze is gewoon een lekker sletje en dat is wat telt. iemand die uitgaat van een maximum leeftijd kan heel wat lekkers missen in zijn leven.
Daarom dus de vooroordelen beetje tegenwerken.
Het is ook zo dat wij altijd als koppel masseren en meer.
Door te weinig personeel zijn wij tijdelijk individueel te verkrijgen voor een lekker moment. En dat hoeft niet iedereen te zien op de website. Dus ook met een privé reden.
 
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken.

Zij en mijn vrouw zijn hartsvriendinnen en hoort of ziet haar elke dag. Dus is niet wat sommigen hier denken of hopen, maar misschien is het net door hen die haar dagelijkse stalken in haar privéleven en haar privéleven zuur maken. Shame on you! Laat haar aub nu met rust?
 
Wat denk je zelf. 🤔🙈
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken. Zij is zeer hard veranderd en is zeker niet de baas. Integendeel zelfs.
Het is een sympathieke en lieve meid.

Zij en mijn vrouw zijn hartsvriendinnen en hoort of ziet haar elke dag. Dus is niet wat sommigen hier denken of hopen, maar misschien is het net door die enkele die haar dagelijkse stalken in haar privéleven en haar privéleven zuur maken. Shame on you! Laat haar aub nu met rust? Het gaat hierover 2 bepaalde personen.
 
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Wat denk je zelf.
🤔
🙈
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken. Zij is zeer hard veranderd en is zeker niet de baas. Integendeel zelfs.
Het is een sympathieke en lieve meid.

Zij en mijn vrouw zijn hartsvriendinnen en hoort of ziet haar elke dag. Dus is niet wat sommigen hier denken of hopen, maar misschien is het net door die enkele die haar dagelijkse stalken in haar privéleven en haar privéleven zuur maken. Shame on you! Laat haar aub nu met rust? Het gaat hierover 2 bepaalde personen.
 
joni

weet jij meer?
of is madame de baas?
... zoals overal?
Wat denk je zelf.
🤔
🙈
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken. Zij is zeer hard veranderd en is zeker niet de baas. Integendeel zelfs.
Het is een sympathieke en lieve meid.

Zij en mijn vrouw zijn hartsvriendinnen en hoort of ziet haar elke dag. Dus is niet wat sommigen hier denken of hopen, maar misschien is het net door die enkele die haar dagelijkse stalken in haar privéleven en haar privéleven zuur maken. Shame on you! Laat haar aub nu met rust? Het gaat hierover 2 bepaalde personen.
 
Ik denk er al een tijdje aan om dit huis eens te bezoeken en ik denk dat het er binnenkort eens van gaat komen maar ik zit wel nog met een paar vragen.

Kun je hier gemakkelijk terecht zonder afspraak of riskeer je dan dat er niemand vrij is? Als ik bijvoorbeeld op een vrijdag na het werk ga (pakweg tussen 4 & 5) mag ik er dan gerust op zijn dat er waarschijnlijk wel iemand beschikbaar is indien ik zonder afspraak binnenval?

Is er airco op de kamers? Want het wordt behoorlijk warm de komende weken als ik het weerbericht volg.

Ik wilde gaan voor een body2body massage maar tegenwoordig bieden ze die niet meer heb ik gezien. Blijkbaar enkel nog Tantra.
Kan iemand die dat al eens meegemaakt heeft eens kort beschrijven hoe alles in dit huis in zijn werk gaat (vanaf de ontvangst & het selecteren van de dame)?

Mag je de dames tijdens de massage ook (overal) aanraken?
 
dit huis is een aanrader.
Je belt aan rechts vooraan.
Men laat je even wachten in de onthaalruimte (hall) waar een leuke zitbank staat.
je krijgt een drankje aangeboden.
Als je een afspraak hebt gaan men de dame verwittigen.
Soms wordt al afgerekend door de onthaaldame in de hall. Soms door het meisje op de kamer.
Met wat geluk (gebeurt vaak), zie je sommige meisjes komen langs wandelen op weg van of naar een of andere kamer. Altijd leuk om zien. Steeds vriendelijk.
Heel het huis met bewoners straalt trouwens vriendelijkheid uit.
Ik ging meestal op afspraak.
Niet op afspraak... ja dan is het kwestie van of er iemand ter beschikking is... Daarom speel ik altijd op safe.
Ik ging altijd voor Milou maar die is er niet meer. Ik hoop dat ze nog ooit terugkomt maar ik heb van haar begrepen dat ze het wereldje als tijdelijk zag om snel geld te verdienen en zo een eigen zaak op te starten.
Maar twijfel niet... dit is zeker een leuke zaak, leuk onthaal, leuke dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan