Recensie Do, Driel (voorheen Lunteren) 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob_ZH

Vaste klant
228
25/01/22
270
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/youre-pleassure-start-here-_8207764
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb inmiddels een date gehad met Do aan de hand van haar deepthroat omschrijving. Korte versie: ja ze kan het en doet het ongeremd en vol overgave.

Na een mailtje verder contact via whatsapp hetgeen efficiënt verliep. Het is duidelijk niet de dame van de foto (dat was al bekend) maar de foto beschrijft haar lichaam redelijk goed. Op basis van de tekst had ik een stijlvollere dame verwacht, toen we elkaar ontmoetten was ze heel casual gekleed en in de omgang wat simpel van geest. Maar goed, we hadden niet afgesproken om hoogdravende gesprekken te voeren dus aan de slag.

Beiden even opgefrist en elkaar wat opgewarmd. Toen begon het zuigen en in no time zat ik diep in haar keel en achter haar huig. Ik diverse standjes waarin zij zowel actief pijpte of ik haar in haar keel neukte doorgegaan. Hoofd over de bedrand zoals ze beschrijft was haar favoriet en kan ze echt stevig en lang hebben. Het werd een lekkere kliederboel waarbij we uiteindelijk niks anders meer gedaan hebben dan dit favoriete spelletje.

Het is niet mijn type dame maar ze is betrouwbaar en doet echt wat ze beloofd wat deepthroat betreft.

PS niet meer helemaal zeker van de prijs
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben geregeld in de regio en was op zoek naar iemand die ik vaker zou willen laten langskomen. Ik heb Do geprobeerd, en ik kan de review van hierboven enkel be-amen. Ze kwam op de mail al redelijk simpel over en in het echt is dat inderdaad ook zo. Dit is natuurlijk perse gelijk een negatief. Ze heeft een beetje een diepere stem en ze ziet er een beetje uit alsof ze van het platteland komt, zeg maar. Ik zou haar dus eigenlijk NIET girl-next-door noemen. Niet geheel mijn type, maar haar diensten waren goed. Ze pijpt heerlijk en lijkt het ook echt leuk te vinden. Herhalingsgevaar is er niet helemaal omdat ik toch op iets minder simpele vrouwen val.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de SJ advertentie regelt zij bij priveontvangst dan een locatie, dus die kosten zullen er nog bijkomen.

Ben ook wel benieuwd naar deze dame...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/youre-pleassure-start-here-_8207764
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inderdaad een aparte meid maar ze ziet er meer dan prima uit. De inzet en services ook meer dan prima en bovenal is ze super aardig.

Voor mij zeker herhalingsgevaar.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/youre-pleassure-start-here-_8207764
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De bewoordingen die hierboven worden gebruik over haar uiterlijk kan ik begrijpen: is een leuke/spontane maar ook simpele meid. Qua looks 5.5/10.
In allerlei standjes m'n pik in haar keel geduwd (waarbij het gewoon even duwen is en je naar binnenschiet). Kan het wel even hebben, na 5 seconden was het wel telkens bijna kokhalzen. Uiteindelijk in haar mondje gekomen, gedouchd en vertrokken.

Voor een uurtje goed DT en in d'r mond klaarkomen vind ik prijs/service echt dikke prima, alleen daarom al zal ik weer met haar afspreken.
Vind ook altijd wel leuk als het een Nederlandse meid is, kun je tenminste meer dan 5-6 woorden communiceren.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/youre-pleassure-start-here-_8207764
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer een maand geleden heb ik Dorien bezocht…..
De reis ging naar Arnhem deze keer.. bij een hotel aan station heb ik haar ontmoet
vriendelijke jonge dame van 26.
Al snel belanden we op haar kamer
ze heeft mij uitgebreid gerimt en dat genoot ze zelf ook van dat was te merken
verder haar keel echt goed ge throat bulge. Heel mijn apparaat diep en hard in der keel genomen
na een aantal seconden moet ze ademen en dan weer door. Ze is onderdanig en met de juiste behandeling
kan je ver met haar gaan.
bedankt Do
x
Dennis
 
ik heb wel contact met de dame gehad, maar het was haar niet gelukt een locatie te regelen. Hierdoor ging de date niet door, want voor mij is. thuisontvangst geen optie
 
ik heb wel contact met de dame gehad, maar het was haar niet gelukt een locatie te regelen. Hierdoor ging de date niet door, want voor mij is. thuisontvangst geen optie
Bedankt Tijn voor je reactie!

Jammer dat het niet gelukt is.
Zou je me via pm verder info willen geven?

Zie ook dat haar link offline is op SJ.
 
Heb haar ook diverse malen mogen neuken in al haar gaatjes zonder condoom. Afgesproken buiten en in diverse hotels. DP kan ze echt heel goed en ook anaal kan ze mij (21 cm) goed hebben. De laatste x vertelde ze mij dat haar hart heel slecht was. Nadien geen contact meer gehad. Erg jammer mocht haar graag en de sex was fantastisch
 
Terug
Bovenaan Onderaan