WHEM Dogging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggy

Newbie
19
12/08/21
3
Wie heeft ervaring met de term "dogging"
dus afspreken met een vrouw op een plaats waar 1 of meerdere mannen toekijken hoe de vrouw haar bevredigd, om daarna in actie te schieten...

Ik kan nergens in BE hier iets over vinden...
 
Ik ken de term. Het lijkt ons ook best leuk om als koppel eens wat meer public play te doen, of op een veilige manier een 'random stranger' te ontmoeten. Maar, we zouden echt niet weten waar dit zou kunnen. Veel websites lijken verouderd. We lezen mee.
 
Dogging is vaak in de natuur of op een verlaten parking.
De hoeveelheid plekken in NL (zeker in de randstad) waar je enigszins relaxed je gang kan gaan is beperkt vrees ik.
 
Dat is een klassieker in de swingerwereld, meestal is dat de eerste stap voor men overgaat tot het echte swingen (ruilen van partner). Verschillende koppels (meestal 2) vrijen in aanwezigheid van de andere koppel(s). Ze zien en worden gezien, dat zorgt voor opwinding. Hoewel het geen spelregel is valt het wel op dat de meeste koppels gewoon bij hun eigen partner blijven en er helemaal niet geruild wordt.
Om dat via de betalende circuit te organiseren blijkt moeilijk, je kan natuurlijk een dame huren en met vrienden afspreken, maar dat is volgens mij eerder een Gang-bang.
Ooit ben ik gevraagd om een klant te vergezellen op een truckparking, zijn idee was om betrapt te worden en de toeschouwers aan te zetten om mee te doen. Ik zag dat toen wel zitten, had wel afgesproken dat toeschouwers gratis mochten kijken, maar dat ze mij wel een kleine vergoeding moesten betalen als ze echt zouden meedoen. Kijkers waren er toen meer dan genoeg maar zelfs 50 Euro was hen te veel om te mogen meedoen, ze zijn gewoon blijven kijken met hun penis in de hand...
Ter verduidelijking: vandaag zal ik zo'n afspraak niet meer aanvaarden, het heeft geen zin om mij hierover aan te schrijven! Ik heb het beleefd, het was opwindend, nu de resterende items op mijn bucketlist aanpakken.
 
Lieve mensen!

Ik probeer wat onderzoek te doen naar dogging in Nederland maar de scene lijkt hier niet zo groot te zijn.. Eveneens als de gloryhole scene.

Ik zou graag in contact komen met vrouwen of stellen die open staan voor een dogging avontuur of een gloryhole avontuur.

Ik ben een man van 29 jaar (vroeger model geweest), blond haar, blauwe ogen en groot geschapen (20cm).

Stuur je mij een berichtje als we dezelfde interesse delen?

Bas
 
Terug
Bovenaan Onderaan