WHEM Dominatrix Jennifer, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze schijnt vroeger in het SKW gewerkt te hebben, maar dat was voordat ik daar kwam. Misschien de vraag ook in Stamcafé Antwerpen stellen?
 
Hallo,

Iemand ervaring met Dominatrix jennifer, uit Antwerpen? Lijkt me mooie Meesteres met passende kledij, met goeie foto's. Ik weet niet of die genomen zijn in haar studio of niet, maar ik zie wel wat materiaal staan die me doet denken dat ze geen wannabe is ...

https://www.redlights.be/prive-ontv...werpen-atletisch-f-cup-in-luxe-sm-studio.html
Heeft inderdaad in skw gewerkt in de verversrui.
Ben er 1 maal langs geweest. Had de indruk dat ze me vooral snel buiten wou. Was niet overtuigd. Is daarbij gebleven.
Maar, natuurlijk is dat mijn persoonlijke ervaring. Anderen kunnen andere mening hebben.
 
adverteert op redlights dat ze ontvangt in Antwerpen. Bericht gestuurd en na enkele dagen kreeg ik eindelijk antwoordt. Ze ontvangt niet in antwerpen maar in een dorp op 30km/30min rijden?

Familie woont in de buurt, dus kwam eigenlijk nog wel goed uit om haar te ontmoeten. Was op het afgesproken tijdstip ter plekke. Gaf me instructies waar het was, en dan als ik voor de plek stond, zei ze me dat ze nog even tijd nodig had om haar om te kleden. Heb 5 minuten gewacht, uiteindelijk stuurde ze me 20 minuten later dat ze klaar was. Rechtsomkeer gemaakt.

Amateuristisch en niet professioneel.

Jammer, want ziet er wel een mooie dame uit.
 
adverteert op redlights dat ze ontvangt in Antwerpen. Bericht gestuurd en na enkele dagen kreeg ik eindelijk antwoordt. Ze ontvangt niet in antwerpen maar in een dorp op 30km/30min rijden?

Familie woont in de buurt, dus kwam eigenlijk nog wel goed uit om haar te ontmoeten. Was op het afgesproken tijdstip ter plekke. Gaf me instructies waar het was, en dan als ik voor de plek stond, zei ze me dat ze nog even tijd nodig had om haar om te kleden. Heb 5 minuten gewacht, uiteindelijk stuurde ze me 20 minuten later dat ze klaar was. Rechtsomkeer gemaakt.

Amateuristisch en niet professioneel.

Jammer, want ziet er wel een mooie dame uit

adverteert op redlights dat ze ontvangt in Antwerpen. Bericht gestuurd en na enkele dagen kreeg ik eindelijk antwoordt. Ze ontvangt niet in antwerpen maar in een dorp op 30km/30min rijden?

Familie woont in de buurt, dus kwam eigenlijk nog wel goed uit om haar te ontmoeten. Was op het afgesproken tijdstip ter plekke. Gaf me instructies waar het was, en dan als ik voor de plek stond, zei ze me dat ze nog even tijd nodig had om haar om te kleden. Heb 5 minuten gewacht, uiteindelijk stuurde ze me 20 minuten later dat ze klaar was. Rechtsomkeer gemaakt.

Amateuristisch en niet professioneel.

Jammer, want ziet er wel een mooie dame uit.
Was dat 30 km ten N of ten Z van Antwerpen? Thx
 
Hoi, ik ben nu al 3 keer bij haar geweest en dit was telkens een top ervaring. Het klopt wel dat je wel wat moet wachten als je op het afgesproken uur aankomt. Maar de reden hiervoor is denk ik omdat ze steeds ruim de tijd neemt. Ik heb telkens voor een uur geboekt en steeds bijna anderhalf uur binnen geweest. Ze is ook heel vriendelijk en houd rekening met je wensen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan