Recensie Dominique (Franse gilf), Brussel Noord, Weidestraat 19 (of nabij) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
15/03/23
15
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Woesdag spotte ik deze fitte gilf in het Noordkwartier. Ze zag er nog goed uit voor haar leeftijd en voor dertig euro beloofde ze de klassieke service. Even vriendelijk gevraagd of pzc mogelijk was voor een meerprijs, en ik mocht bijna vertrekken. Dus dan maar de gewone service.

Alles was correct. Niet spectaculair, maar zeker beter dan bij veel dames waar je vijftig neertelt. Met het bespaarde geld ben ik trouwens nog een doosje lekkere macarons gaan kopen :) Elk nadeel, heeft zijn voordeel.

Herhalingsgevaar?: niet voor meteen (hou van afwisseling), maar wie weet als ik nog is in gilfmodus ben?

Ze werkt met de dagdienst, behalve vrijdag.
 
🤔 zoveel fantasie heb ik jammer genoeg niet. Een beetje hoger heb je een obscuur cafe waar ze me dunkt substanties aan de man brengen die je dat zouden kunnen laten denken; maar zelf was ik te nuchter om er een filmdiva in te zien. Gewoon een degelijke fitte gilf zou ik zeggen.
 
Sorry voor het late antwoord. Dacht dat ze redelijk kort (ge)blond(eerd) haar had en iets in het rood droeg, maar ben niet zeker. Is al even geleden.

Als ik ze nog eens zie zal ik het hier updaten.

Is een Française die vaak in het zuiden van Frankrijk vertoeft en geregeld naar Brussel komt om te werken, vertelde ze. Meer herinner ik me niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan