" domme" dame waarschuwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

delle

Vaste klant
Forumpionier
205
23/07/21
340
3
Ik heb laatst een dame die adverteerde op sexjobs benaderd via de mail met de vraag of zij echt was.
kreeg antwoord dat ze echt was. ze reageerde echter met een mailadres met haar echte naam kwam ik achter.
Daar achter komen ging vrij simpel ik vroeg om een niet herkenbare foto. op facebook op naam en plaatsnaam gezocht en jahoor zag hetzelfde vloerkleed op de foto. Ik heb de dame gewaarschuwd en kreeg als antwoord dat iemand anders het voor haar op internet heeft gezet en hoe haar mail te veranderen kon ze niet zelf .Ik heb haar geadviseerd diegene te vragen het voor haar te wijzigen. Is dit nu heel dom? Ik vind het ook een beetje zielig. Maar ook gelijk een no go voor mij.
 
Ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad - herkende iets op een foto, klein beetje zoeken online en wat verbanden leggen, bleek dat ze samen met mij op de middelbare school gezeten had en ontving in een huis dat ze huurde van een familielid van me; en een keer content voor haar onlyfans/marketing materiaal had gemaakt in een pand van mij :oops: Kon zo haar volledige naam, adres en prive fotos van haar gezin vinden.

Vond het ook zielig dat haar 'partner' die dingen voor haar regelde zo'n idioot was (ik hoorde allerlei verhalen toen ik terloops haar naam liet vallen toen ik eens in mijn 'hometown' was)

Anyway, mijn ervaring: ik heb haar op een redelijk anonieme manier daar op gewezen, en toen beschuldigde ze me ervan dat ik een creep en een stalker was en dat ze aangifte bij de politie ging doen (!) terwijl ik niks strafbaars gedaan had en haar oprecht alleen wilde helpen. Ik heb er nooit iemand over verteld natuurlijk, daarmee zou ik mezelf ook 'outen'. Daarna heeft ze nog een poging gedaan om achter meer informatie te komen over wie ik was, had ze de verkeerde te pakken en dat heeft ze toen op facebook gezet. Hele rel natuurlijk, uiteindelijk heeft ze een half 'excuus' gepost en verder niks meer van gehoord. Dodged a bullet.

Ik kan je zeggen, ik heb daar een paar nachten slecht van geslapen, en dat wil wat zeggen voor mij. Dus mijn regel voor de toekomst: niet bemoeien met dingen die je niet aan gaan, al bedoel je het nog zo goed, het komt als een boemerang terug in je gezicht.

Heb net nog eens gekeken, en jaren later kan ik haar (nieuwe) adres nog altijd binnen 10 minuten vinden o_O
 
Stank voor dank. Wel vaker meegemaakt. Zodra je mensen probeert te helpen, omdat je nu eenmaal zo bent opgevoed, gaan ze er van alles achter zoeken, of zich heel onvriendelijk op jou afreageren omdat ze zelf iets stoms gedaan hebben.
Iedereen kent wel bijvoorbeeld zo iemand die alle hoaxen en nep-winacties op facebook deelt. Wijs je de persoon erop, dan krijg je heel vaak een vervelende reactie.
Maar ook mensen die dreigen opgelicht te worden, bijvoorbeeld met vooruit betalen van DVP's waarvan de advertentie 100% nep is, of die reageren op auto advertenties met gestolen foto's op de Market Place, (escrow fraude) vragen je dan waar jij je mee bemoeit.
Ik denk dan maar zo, ik heb in elk geval een hek om de put gezet, als het kalf dan het hek omver duwt en nog steeds verdrinkt, dan is het super eigenwijs geweest ;)
 
Misschien anoniem de dame waarschuwen. Dan ziet zij maar wat ze er mee doet en ben jij niet kwetsbaar voor boosheid en bedreigingen van haar kant, en jij hebt gedaan wat je kon.
 
Als personen zo reageren is het toch klaar? Dan waarschuw je niemand meer en zoeken ze het maar fijn uit.
Als je foto's online zet met herkenningspunten voor bekenden ben je niet bijster slim bezig.

Ik heb mij voorgenomen om mij nergens meer mee te bemoeien, dat heeft mij al een afspraak met een forumlid gekost. Of dat lukt is weer iets anders 😀
 
Wel eens een keer een Dame gewaarschuwd dat de foto's zo duidelijk waren, dat je precies kon zien ik welk hotel ze kantoor hield. Wel een keurige reactie terug en ze zat er intussen niet meer.
 
Als je anoniem waarschuwt, zet dan wel even een dwaalspoor uit naar een niet bestaande persoon. Dan voorkom je dat wat Jan hierboven beschrijft, dat ze de verkeerde persoon erop aanspreken en op feestboek zetten.
Dan zal je zien dat dat dwaalspoor alsnog leidt naar een echt persoon...

Als een dame zo dom is een random persoon aan te vallen na het krijgen van advies... ik denk niet dat je je daartegen kan indekken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan