Donderdagavond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Wiz en Wop!
Goeie vraag, naar welk soort plezier zijn jullie specifiek op zoek?
Een aantal clubs zijn hier in de omgeving veelal van vrijdag tot en met zondag open. En een aantal clubs hebben dan weer op donderdagen gesloten.

Hangt er dus af naar waar jullie opzoek zijn.😄

Groetjes Husqy
 
Hoi Wiz en Wop!
Goeie vraag, naar welk soort plezier zijn jullie specifiek op zoek?
Een aantal clubs zijn hier in de omgeving veelal van vrijdag tot en met zondag open. En een aantal clubs hebben dan weer op donderdagen gesloten.

Hangt er dus af naar waar jullie opzoek zijn.😄

Groetjes Husqy
Inderdaad, meeste clubs openen op vrijdag.
Shivaz open op donderdag maar vinden we veel te duur geworden voor wat het maar is.
Wat wij zoeken? Plezier met 3, of 4, of...meer 😀
 
De prijs is natuurlijk relatief navenant het aanbod en sfeer of inrichting van de zaak. Zelf heb ik goede ervaringen in de Eroxx (Balen).
Als jullie van het gezamenlijke plezier zijn zou je eens bij Pleasure2gether of 7Sins kunnen kijken. Ultimate dream zijn op enkele dagen single mannen niet toegestaan (toen ik er nog eens kwam thans…) dus daar even rekening mee houden.

Leuk om te zien dat jullie (als koppel) zo actief op fora op zoek zijn naar een leuke dag/avond. kom ik niet veel tegen!
 
De prijs is natuurlijk relatief navenant het aanbod en sfeer of inrichting van de zaak. Zelf heb ik goede ervaringen in de Eroxx (Balen).
Als jullie van het gezamenlijke plezier zijn zou je eens bij Pleasure2gether of 7Sins kunnen kijken. Ultimate dream zijn op enkele dagen single mannen niet toegestaan (toen ik er nog eens kwam thans…) dus daar even rekening mee houden.

Leuk om te zien dat jullie (als koppel) zo actief op fora op zoek zijn naar een leuke dag/avond. kom ik niet veel tegen!
Bedankt voor de tips, je noemt 3 zaken op die we nog niet kennen. Altijd leuk om ergens nieuw op ontdekking te gaan.
Wel jammer van de afstand. Dringend nood aan enkele nieuwe clubs in oostvlaanderen...
 
Mi noi net over de taalgrens misschien.
Mi noi kennen we ja, zeer gezellige club. Leuke ruimtes. Systeem van drank vinden we iets minder aangenaam maar vinden het ook niet erg. Ons Frans is meer dan ok, maar taal is toch een kleine rem soms. Maar ja, we gaan er niet om te babbelen hé
Niet echt in de avond maar op donderdagnamiddag is 2beclub in Halle open.
Hangt af van waar in Oost-Vlaanderen jullie vertrekken maar is ongeveer een uurtje rijden van bvb Gent.
https://www.2beclub.be/copie-de-insatiables-angels-2
Zeker een toffe namiddag voor koppels.
Gisteren al eens opgezocht
Is zelfde van hedo nemen we aan?
Staat op ons lijstje maar dan tijdens vakanties, werken tot 16.30...
Thx
 
In Oost Vlaanderen heb je nog club Goesting. Die heeft op donderdagavond dirty donderdag.
Ik ben er enkele jaren geleden wel geweest toen het nog eigendom was van Rene en toen draaide dit wel goed.
Nu hoor ik er niet zo veel positieve geluiden meer van. Verhouding zou zoek zijn en als er dan een vrouw rond loopt wordt ze overstelpt. Ik spreek niet uit ervaring. Enkel van horen zeggen. Dus weet niet of het waar is.

Wel maar 1x om de 14 dagen 's avonds open. De andere week in de namiddag. Deze week (9/3) in de namiddag.
 
In Oost Vlaanderen heb je nog club Goesting. Die heeft op donderdagavond dirty donderdag.
Ik ben er enkele jaren geleden wel geweest toen het nog eigendom was van Rene en toen draaide dit wel goed.
Nu hoor ik er niet zo veel positieve geluiden meer van. Verhouding zou zoek zijn en als er dan een vrouw rond loopt word ze overstelpt. Ik spreek niet uit ervaring. Enkel van horen zeggen. Dus weet niet of het waar is.

Wel maar 1x om de 14 dagen 's avonds open. De andere week in de namiddag. Deze week (9/3) in de namiddag.
Thx voor de info
Net even hun website gecheckt, zeer onoverzichtelijk en druk. Vandaag idd smiddags open.
We gaan dit misschien wel eens verkennen, al vrezen we een beetje voor 'het soort bezoekers'
Groetjes
 
In amai kunnen de donderdagen wel eens afwisselend zijn van hoeveel volk er aanwezig is maar wel altijd fijn.
Je kan dan ook bij andere clubs aan deze kant in de namiddag gaan en s'avonds door naar daar ( als je nog goesting hebt)
 
Denk dat het als koppel wel leuk kan zijn. Niet te veel single mannen en de mannen die er zijn zijn over het algemeen respectvol. Tenzij je je komst in het gasten boek aankondigt. Dan kan het zijn dat er een overrompeling is. Dus mijn advies: ga een keer als koppel en zie wat er gebeurd. Je kan altijd gewoon gaan kijken. Je hoeft niet eens actief te zijn of je kleren uit te doen als het je niet aanstaat.
Freya was de plaats waar ik 9 jaar geleden mijn eerste stappen in de swingerswereld zette als single man. Ik heb het mij nooit beklaagd, maar nooit nog een zelfde ervaring gehad als de eerste keer (uitverkoren door een zeer knappe dame van een koppel en me met haar mogen amuseren. Later hebben zij mij voorgesteld aan haar vriendin en met die hete vriendin heb ik een relatie van ongeveer een half jaar gehad.)
Hier daarna nog wel eens een gangbang meegedaan met zeer knappe jonge dames. Maar geen dame van een koppel meer tegen gekomen die de eerste ervaring zouden kunnen evenaren. Dus overgeschakeld op clubs. Iets duurder, maar veel meer keus en veel meer kans op een leuke avond.
 
Denk dat het als koppel wel leuk kan zijn. Niet te veel single mannen en de mannen die er zijn zijn over het algemeen respectvol. Tenzij je je komst in het gasten boek aankondigt. Dan kan het zijn dat er een overrompeling is. Dus mijn advies: ga een keer als koppel en zie wat er gebeurd. Je kan altijd gewoon gaan kijken. Je hoeft niet eens actief te zijn of je kleren uit te doen als het je niet aanstaat.
Freya was de plaats waar ik 9 jaar geleden mijn eerste stappen in de swingerswereld zette als single man. Ik heb het mij nooit beklaagd, maar nooit nog een zelfde ervaring gehad als de eerste keer (uitverkoren door een zeer knappe dame van een koppel en me met haar mogen amuseren. Later hebben zij mij voorgesteld aan haar vriendin en met die hete vriendin heb ik een relatie van ongeveer een half jaar gehad.)
Hier daarna nog wel eens een gangbang meegedaan met zeer knappe jonge dames. Maar geen dame van een koppel meer tegen gekomen die de eerste ervaring zouden kunnen evenaren. Dus overgeschakeld op clubs. Iets duurder, maar veel meer keus en veel meer kans op een leuke avond.
Dankjewel voor je berichtje, we proberen Freya eens als we nog eens in Hulst komen
 
Op donderdag kan je ook naar Bornedries. Dit is een mooie club met lange traditie. Op Donderdag is het nudisten avond. De sfeer is altijd goed, er wordt lekker gedanst en eten is er prima. Voor koppels een van de betere zaken. Zou als koppel de betere etablissementen uitkiezen. ik kan je enkele aanraden.
 
Op donderdag kan je ook naar Bornedries. Dit is een mooie club met lange traditie. Op Donderdag is het nudisten avond. De sfeer is altijd goed, er wordt lekker gedanst en eten is er prima. Voor koppels een van de betere zaken. Zou als koppel de betere etablissementen uitkiezen. ik kan je enkele aanraden.
Hey, Bornedries kennen we maar dan enkel in de vakantieperiode. Staat op ons lijstje voor volgende zomer terug.
Bedankt voor je berichtje
 
Club Goesting stelt eigenlijk niet zoveel meer voor. Verhouding aantal mannen t.o.v. koppels/vrouwen alleen, is behoorlijk scheef. Alleengaande vrouwen komen trouwens niet zo vaak voor. Tijdje terug weer eens op een maandag middag langs geweest. Weinig actie. 2 koppels die aan de bar met elkaar aan het praten waren. Bij de vrouwen van de 2 andere koppels kon je niet bij geraken door het aantal mannen. Jenste ( vrouw van een koppel ) liet zich graag en veel neuken, maar is zeker mijn type niet. Deze dame is echter voorlopig afwezig. Ben er nu een keer of 8 geweest. Eén keer door een leuke dame heerlijk klaar gepijpt. En dat was mijn beste ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan